Prodej módní značky DANNYS clothing
Zobrazují se odpovědi 1 až 10 z 10

PPC frázová, volná shoda

  1. Ahoj, najde se někdo, kdo poradí, jak dostat klíčová slova vytažená z Adwords do lepšího formátu? Z účtu jsem si vytáhl všechna klíčová slova a dostal jsem něco takového:

    "auta škoda"
    [náhradní díly toyota]
    '+nárazníky +škoda +superb

    Potřeboval bych toto překonvertovat do:

    auta škoda
    náhradní díly toyota
    nárazníky škoda superb

    Potřebuji to proto, abych všechna klíčová slova mohl porovnat s klíčovkou a nemusel tak procházet jednu frázi po druhé. Existuje na to nějaký program nebo máte jiný tip? Díky za jakýkoliv nápad.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Notepad++

  4. V nejblbejsim pripade pomuze Excel

  5. smazat urcity znaky zvladnes snad v kazdym programu, dokonce to umi i poznamkovej blok... fce se jmenuje Najit a nahradit...

  6. Díky. Vyčistit to není problém, ale porovnat ano. Např. v účtu mám klíčové slovo ve frázové shodě: „náhradní díly toyota“. V klíčovce mám frázi náhradní díly toyota auris. Tím, že jen odstraním úvozovky si však nepomůžu, jelikož při porovnání v Excel by Excel řekl, že se tyto dvě fráze neshodují, přitom se však z pohledu logiky Adwords shodují, protože na vyhledávací dotaz náhradní díly toyota auris by se mi spustila sestava s klíčovým slovem ve frázové shodě „náhradní díly toyota“.

  7. V Excelu je na to fce EXACT, ale je to hrozna piplacka, kdyz se to takto vezme. V takovem pripade by se ti vyplatil nejaky online nastroj na zpracovani, porovnavani apod. klicovych slov z GAW, ale bude to neco stat.

  8. K čomu toto potrebuješ?

  9. excel urcite umi hledani podretezcu... myslim ze je to fce SEARCH (mam jen anglicky excel) ... vsechno co potrebujes v excelu bez problemu zvladnes ani si nemylsim ze to bude piplacka, proc by mela byt, tohle jsou jendoduchy operace nad textem... //ale tak ja jsem programator, asi to vidim jednoduse :)

  10. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    excel urcite umi hledani podretezcu... myslim ze je to fce SEARCH (mam jen anglicky excel) ... vsechno co potrebujes v excelu bez problemu zvladnes ani si nemylsim ze to bude piplacka, proc by mela byt, tohle jsou jendoduchy operace nad textem... //ale tak ja jsem programator, asi to vidim jednoduse :)
    Piplacka v tom smyslu, ze zalezi kolik tech KW ma. Pokud stovky tisic tak je to piplacka. Treba tvorba sesitu, pouziti EXACT funkce s operatory, trideni, separace potrebneho.
    SEARCH ti vyhleda co potrebujes i s operatory, ale urcite ne porovna retezce, navic z nekolika sesitu najednou :)

  11. Ve zkratce: tohle bude hodně práce s přínejlepším marginálním výsledkem.

    Jestli máte eshop, tak je časově validnější postup jet na Nákupy + dynamické reklamy ve vyhledávání a ruční search zpracovávat jen na věci s větším trafficem, zbytek vám zachytí tyto dva nástroje. https://support.google.com/google-ad.../2471185?hl=cs

    Potažmo je možné vyhledávací kampaně zpracovávat hromadně v PPC Bee - pokud skutečně prodáváte autodíly, tak je to vhodné například na klíčová slova v podobě nějakých sériových čísel (nejobvyklejší příklad je bílé zboží - např. konkrétní ledničky).

    Zde je ovšem problém, že spousta těch slov nebude mít objemy vyhledávání a Google na to nebude reklamu ukazovat - čímž se vracíme zpět k dynamickým reklamám ve vyhledávání, kde tenhle problém není.

Hostujeme u Server powered by TELE3