Prodej módní značky DANNYS clothing
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Jaký komunikační kanál s klienty?

  1. Jaký používáte komunikační kanál s klienty na eshopech? Máme smartsupp, bohužel neustále zdražování a vlastně i to že funkce, které mají jsou pro nás k ničemu jako např video (kterého na našem tarifu může být jen 1000 záznamů, pak se přestane natáčet) mě malinko utvrzuje v tom, že smartsupp nebude tou pravou volbou pro eshop.. Máte nějaká tip, co je vhodné použít jako komunikační modul na eshop pro klienty?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Foxydesk, je za jednorázový poplatek 1500,- ale zase nemá tolik funkcí jako smatsupp, vlastně nemá žádné funkce, jenom odepisování na zprávy

  4. Právě nemá jediná vvýhod je ž je umístěn u klienta (u nás) na serveru a ne na cizím hostingu jako cloud.řešení;)

  5. Facebook messenger ??? Mě funguje hodně dobře...

  6. mne uz roky vyhovuje tento https://www.liveagent.com/sk/

Hostujeme u Server powered by TELE3