logo
02.08.2019 07:07
1
Jaký používáte komunikační kanál s klienty na eshopech? Máme smartsupp, bohužel neustále zdražování a vlastně i to že funkce, které mají jsou pro nás k ničemu jako např video (kterého na našem tarifu může být jen 1000 záznamů, pak se přestane natáčet) mě malinko utvrzuje v tom, že smartsupp nebude tou pravou volbou pro eshop.. Máte nějaká tip, co je vhodné použít jako komunikační modul na eshop pro klienty?

Co se právě děje na Webtrhu?

03.08.2019 18:06
2
Foxydesk, je za jednorázový poplatek 1500,- ale zase nemá tolik funkcí jako smatsupp, vlastně nemá žádné funkce, jenom odepisování na zprávy
08.08.2019 11:20
3
Právě nemá jediná vvýhod je ž je umístěn u klienta (u nás) na serveru a ne na cizím hostingu jako cloud.řešení;)
12.08.2019 10:42
4
Facebook messenger ??? Mě funguje hodně dobře...
13.08.2019 20:24
5
mne uz roky vyhovuje tento https://www.liveagent.com/sk/