Prodej módní značky DANNYS clothing
Zobrazují se odpovědi 1 až 6 z 6

Jak a kde oslovit konkrétní cílovou skupinu - grafiky? Spolupráce s reklamní agenturou

  1. Dobrý den všem,

    prosím touto cestou o radu. Provozujeme malou offline reklamní agenturu, jsme přímí výrobci, dodáváme nebo i instalujeme polepy na auta, výlohy, nebo i tiskoviny, desky, reklamní plachty apod. Díky tomu, že jsme flexibilní, a máme víc než férovou cenu, jsme poměrně úspěšná firma.
    Vypozoroval jsem, že naším nejlepším zákazníkem jsou grafici, většinou freelanceři. Oni mají své zákazníky, a díky tomu, že vše vykomunikoval grafik přímo se zákazníkem, je i práce s koncovým zákazníkem snazší, navíc podklady většinou bývají připravené bezchybně, texty v křivkách apod.
    Chtěli bychom těchto zákazníků/partnerů získat víc. Umíte poradit kde, a případně jak na ně cílit? Zatím vidím asi zde, topdesigner.cz, navolnenoze.cz, ale víc mě asi nenapadá.
    Naší přidanou hodnotou je, že u koncových zákazníků můžeme i vystupovat jménem grafika, včetně všech dokumentů, grafik se tak nemusí obávat "přetažení" zákazníka k nám.
    A teď ještě další otázka, co je podle vás atraktivnější pobídka? Rabat (např. 15-20%) z uskutečněné zakázky, nebo aby si dělal grafik cenotvorbu sám (ale s rizikem že "ustřelí")? Výhoda je v tom, že než aby grafik prostě svou práci předal zákazníkovi se vzkazem "Najdi si výrobce", tak by si ještě dokázal vydělat spoluprací s námi.
    Předem díky všem za konstruktivní radu.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. grafici ktory riesia koncovu vyrobu respektive accounti idu vzdy po najnizsej cene aby mali co najvyssi zisk a marzu voci svojim klientom. oni oslovuju viacero vyrobcov s dopytom na cenu a podla toho si vyberaju. takze ked ti nieco take pride na email, ber to absolutne seriozne a nie ako ze ta otravuje nejaky blbecek z nejakou uplnou kravinou. tunak tlacenka nefunguje. ked si najdu najlacnejsieho vyrobcu ktory doda dostatocnu kvalitu a je dostatocne spolahlivy tak unho ostavaju kym ten vyrobca nezacne flakat spominanu kvalitu alebo spolahlivost. vtedy a v pripade ze ide o nieco co dany vyrobca nerobi alebo to robi za drahsie nez iny vyrobca sa tyto ludia obzeraju po konkurencii zase.

    aktivne oslovovanie ti pomoze len v tom, ze ak o tebe nevedeli z vlastneho hladania tak si na teba MOZNO o pol roka spomenu ked budu nieco riesit zase a budu zvazovat alternativnych vyrobcov.

    cize nejaky freelancery ktory nemaju s vyrobou nic spolocne ti nepomozu. najlepsie mas ked budes aktivne oslovovat emailovymi ponukami reklamky a graficke studia(ktore su najcastejsie 1-2 grafici aj tak).

    taktiez dost velku rolu hra ci si z rovnakeho mesta lebo z vlastnej skusenosti viem ze poverene osoby si chcu zajst do vyroby a pozriet si realnu kvalitu vyrobkov a aj zistit co si schopny vyrobit a taktiez je velmi preferovane osobne vyzdvyhnutie hotovych veci voci kurierovy. takze ak si z vychodnych ciech tak klientov zo zapadnych ciech moc nechytis, pokial si nemal osobne stretko a nevybudoval uz dopredu nejaky vztah a doveru.

  4. Tak nevím, co přesně znamená offline, ale pokud to znamená, že se nechcete nabízet online, tak je to problém. Tady by musela fungovat klasická marketingová cesta - stránky, reference, protože i když grafik přijde s tím, že to nechá u někoho vyrobit, tak často koncák bude chtít vidět, kdo to dělá.

    Jinak - na grafických portálech ano, zkusil bych i přímý kontakt (telefonem), tady na WT nabídku, udělat pár dobročinných zakázek pro ty, kdo hledají něco takového, něco, co Vás nezruinuje, tj. např. vytisknout 50 vizitek, plakát, atp., pokud bude relevantní poptávka. Pro freelancery určitě to chce finanční motivaci. Udělal bych také nějakou stránku s běžnými úkony a registroval se do affiliate (offline se to špatně trackuje)

  5. Dobrý den. Děkuju za reakce.
    Aktuálně máme takových partnerů cca 15. Všichni se k nám dostali přes PPC. Z nich jsme se fyzicky potkali pouze se dvěma, s ostatními komunikujeme pouze přes maily/telefony. Určitě nejsme nejlevnější, ale to co nabízíme je jednoduchost, a absolutní spoleh na to, že práci provedeme, a budeme vystupovat jejich jménem. Z těch 15 je poměr cca 50/50% jak zakázky monetizují. Ale čekám, že bude přibývat počet kde bude spolupráce hodnocena formou provize. Možná to bude tím že vidí že naše slovo platí, ale třeba i tím, že jsou líní a nebo se obávají případných reklamací.
    Offline reklamka je myšleno tak, že jsme výrobci venkovní reklamy. Neřešíme zakázky na on-linové prostředí. Takové požadavky předáváme dál na jiné osvědčené partnery.
    My se zabýváme tiskem, polepy, tiskovinami apod. Na netu jsme samozřejmě aktivní, přjímáme odsud poptávky :)

  6. asi první věc co bych udělal je to, že bych se aktuálních klientů začal ptát, proč jsou s vámi, co na vás oceňuji a tak, a snažil se jet přes jejich doporučení, třeba nabídnout, že jim dáte 5% provizi z každé zakázky od člověka co přivedou, a 5% slevu tomu člověku co přivedou, prostě takovej offline affiliate.

  7. Dobrá rada! Dodám od sebe, že pro současného klienta je snazší navrhnout něco víc, širší nabídku atd., Než hledat zcela nového zákazníka a budovat s ním obchodní vztah od nuly.

Hostujeme u Server powered by TELE3