Prodej módní značky DANNYS clothing
Zobrazují se odpovědi 1 až 9 z 9

Systém pro řízení projektů + uživatelská sekce

  1. Ahoj,
    v práci teď dlouhodobě řešíme problém jak nejlépe plánovat práci uvnitř firmy a vyřešit uživatelskou sekci pro klienty. Vím, že tyto dvě věci jsou jablka a hrušky, ale možná někdo řešit něco podobného.

    Firma má cca 15 zaměstnanců a potřebujeme mít přehled nad prací jednotlivých zaměstnanců. Testovali jsme tu krátce systém Projektově.CZ, trello.com a podio.com, které by nám na plánování vcelku vyhovovali.

    Avšak je tu ještě druhá část a to je uživatelská (klientská sekce), kam bychom pouštěli klienty a zobrazovali jim (podle klienta)
    • dokumenty
    • návody
    • smlouvy a další

    a ideálně i nějaké společné věci (např. novinky). V lehkém testu zde byla Jira (Jira Software + Confluence na uzivatelskou sekci), ale tam je problém s počtem uživatelů (kde se dost plati za vyssi pocet).

    A dale jsme tak trošku ztraceni.

    Neresili jste nekdo podobny problem? S jakym systemem na planovani prace mate dobre zkusenosti? A v cem provozujete uzivatelskou sekci pro klienty?

    Diky za vase tipy a nazory,
    Ondra

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Zkus Teams od MS, minimálně pro tu klientskou část je to ok. Dá se to samozřejmě použít i pro tu zaměstnaneckou část, je otázka s čím vším to potřebuješ integrovat.

  4. U mna jednoznacne kanboard.org ale problem moze byt v tom, ze si to musis sam instalovat na server/hosting. Inak bezkonkurencne ci uz na pracu pre kluentov ako aj zamestnancov.

  5. Já používám https://asana.com/ pro projektové řízení. Můžeš s ní propojit x dalších aplikací. Mám propojený Slack s Dropboxem a paráda. Ten client onboarding asi nebude problém, invitneš je jako Guest.

  6. Zkus kouknout na Redmine. Dle toho co píšeš tak to umí přesně co potřebuješ.

  7. na menší projekty rád používám https://basecamp.com/, pro moje klienty je intuitivní a plní účel i jako skladiště projektových dokumentací, někteří klienti to využívají i několik let po dokončení projektu a pořád na svůj účet přistupují, pro mě to je ulehčení, nemusím dokola posílat materiály, který si klient oblikle nechá v emailu a pak nedohledá.

    Teoreticky lze na to použít i český https://www.easyproject.cz . Kromě těch jmenovaných jsem se ještě setkal s https://www.avaza.com nebo https://aswego.app

  8. Také jsem chtěl zmínit Basecamp jak píše Tomáš, ale už ho tolik v agenturách nevidím používat z nějakého důvodu, tak jsem ho neuvedl. Nicméně s Basecampem mám také zkušenosti a skvěle plní účel.

    V praxi se 2k19 vždy používá nějaký inovativní a moderní nástroj, který podporuje integraci ostatních apps. Většinou se nejede vše přes jednu app, ale je to kombinace appek.

    To nabízí
    Asana Apps and Integrations · Asana
    https://basecamp.com/extras
    Trello Integrations

    Teams od MS, Redmine a jim podobné jsou kdysi funkční, ale zastaralé appky, které přinesou více problémů než užitku u větších projektů, kde potřebujete přehlednější tasky, komunikaci, cloud, propojení s jinou app,.....

    NO1 je celosvětově momentálně Asana. Nicméně realita je taková, že těch appek je mnoho a většina splňuje potřebné fce, takže je to spíš na osobní preferenci a jak se Vám líbí politika/přístup týmu, který za appkou stojí.

  9. Pro klienty osTicket napojený na Trello (automaticky se mi zakladají tasky do backlogu) kde řešíme projektovou část. V Trello logujeme čas pomocí Toggle a tyto časy pak přenášíme do idoklad.cz

    Momentalně ale pracujeme na svém řešení, které umožní projekťákovi rovnou mergovat mergerequesty z gitu, zakládat informace o projektu a zákazník nebude mít jen podporu, ale také možnost sledovat informace o svém hostingu (nejsme dodavatelé hostingu) a pomocí API na hosting zakládat a editovat maily.

  10. Citace Původně odeslal streetcz Zobrazit příspěvek
    Já používám https://asana.com/ pro projektové řízení. Můžeš s ní propojit x dalších aplikací. Mám propojený Slack s Dropboxem a paráda. Ten client onboarding asi nebude problém, invitneš je jako Guest.
    Diky za tip. Zatim jsem teda vyzkousel jen Basic verzi, ktera je osekana, ale prostredi je celkem prijemne.
    U te klientske zony, tam nam by slo predevsim o to, ze jeden soubor pouzijeme pro vice klientu a pokud ho zmenime, abychom ho zmenili (nejlepe) na jednom miste. Toto bude asi problem, ze?

    A jak byste resil, ze klient po prihlaseni uvidi nejake svoje navody (pdf dokumenty) a dokumentaci? Poctive mu to k jeho uctu nahrat?

Hostujeme u Server powered by TELE3