logo
19.07.2019 09:12
1
Ahoj,

prošla jsem zde desítky stránek s dotazy k PayPal, bez úspěchu, nikdo zjevně nemá problém nahrát doklad totožnosti na účet. Tak proč já ano?

Kvůli zrušení limitu pro příchozí platby je potřeba ověřit totožnost, zkoušela jsem řidičák, pas, v PDF, v JPG, na Firefoxu i Edge, bez reakce.

Potvrzení adresy (vložila jsem fakturu za telefon) proběhlo bez problémů, na doklad totožnosti systém nereaguje, nijak :(

Poradíte?

Lenka
19.07.2019 14:31
2
Záleží, v jakém je to faktickém stavu, pokud vše, co jste tam vložila, tak je zeleně "odfajfknuté", tak je nahrání OK, a čeká to na ověření. Nedávno jsem zařizoval klientovi a PP měl rekord, trvalo to více než měsíc, než to ověřili a to jsem musel ještě psát na podporu, aby se tomu věnovali, evidentně jim to jde pomalu.

Tj. pokud Vám nic nevrátili a vše je zelené, nezbývá Vám, než čekat.

Ještě poznámka - konkrétně u toho zákazníka to začali ověřovat, až když už měl nahráno úplně vše, dříve stačilo jen část dokladů.
19.07.2019 20:15
3
Původně odeslal Engineer
Záleží, v jakém je to faktickém stavu, pokud vše, co jste tam vložila, tak je zeleně "odfajfknuté", tak je nahrání OK, a čeká to na ověření. Nedávno jsem zařizoval klientovi a PP měl rekord, trvalo to více než měsíc, než to ověřili a to jsem musel ještě psát na podporu, aby se tomu věnovali, evidentně jim to jde pomalu.

Tj. pokud Vám nic nevrátili a vše je zelené, nezbývá Vám, než čekat.

Ještě poznámka - konkrétně u toho zákazníka to začali ověřovat, až když už měl nahráno úplně vše, dříve stačilo jen část dokladů.

Díky, fajfka je pouze u potvrzení adresy, na vložené soubory u dokladu totožnosti mám odezvu nula, není moc nač čekat :(
16.01.2020 01:41
4
Původně odeslal Lenka Zapletalová
Díky, fajfka je pouze u potvrzení adresy, na vložené soubory u dokladu totožnosti mám odezvu nula, není moc nač čekat :(
Ahoj, povedlo se vám to vyřešit? Mám úplně ten stejný problém a nevím si s tím rady
16.01.2020 03:39
5
Ahoj,

upřímně řečeno, už se přesně nepamatuji, provedla jsem tehdy více (většinou marných) kroků, že už nevím, co pomohlo, ale koukám do historie, a potvrzení o zrušení limitu výběru mi přišlo po třech dnech. Z podpory PP mi mj. přišel tehdy alternativní odkaz pro nahrání fotky dokladu s doporučeními, abych nahrála foto dokladu s nízkým rozlišením, a z telefonu, a vím přesně, že ani tohle ihned nezabralo, každopádně do tří dní byl pak limit zrušen, ale zda díky tomuhle, fakt už nevím, těch zoufalých pokusů tehdy proběhlo více.

Přeji hodně trpělivosti :) Lenka
08.02.2020 12:11
6
Zdravím mám stejný problém vyplním údaje nahraju foto to se načte ale neodfajfkne a nic nejde kliknu na pokračovat nějaké rady někdo?