Rádi bychom prodali eshop, který je na trhu už od roku 2009. Zabývá se prodejem sportovní výživy a fitness strojů. Eshop tak pokrývá širokou oblast fitness produktů, což v tomto segmentu není tak běžné, většinou se eshopy specializují pouze na výživu.

Eshop běží na platformě Shoptet.cz (měsíční pronájem šablony) a bohužel není napojen na velkoobchodní feed žádného z dodavatelů. Dodavatele tuto možnost nenabízejí. Aktuálně je tak ručně do eshopu přidáno cca 2000 produktů (počítáno čistě jen produkty bez jejich dalších variant). Eshop se tak s počtem položek řadí mezi větší obchody a proto využívá nadstandardních modulů. Pronájem šablony a modulů 1500 Kč měsíčně. Pokrývá Česko i Slovensko.

V současné době není k eshopu spuštěna žádná zásadní marketingová komunikace, pouze zbožové srovnávače Heureka.cz a Zboží.cz. Součástí eshopu je napojení do Google Ads a Sklik, kde primárně cílíme na longtermové výrazy pro prodej posilovacích strojů. Na Heuréce má navíc eshop celkem 139 hodnocení.

Internetový obchod je navázán na sociální sítě. Má vlastní profil na Facebooku "Výživa pro sportovce" - 2793 sledujících. Dále vlastní skupinu "Proteinbar.cz" - 238 členu, nevyužíváno, ale určitě další potenciál. Twitter účet a také Instagram profil - 400 sledujících. YT kanál, 6500 shlédnutí na videu "Jak mazat běžecký pás", zdroj neplacených návštěv, primárně za účelem komunikace značky a prodeje oleje na mazání strojů. Součástí eshopu také blog.

Stránky pod protokolem HTTPs.

O nabídce:
Eshop je možné prodat bez i se skladovacími zásobami.
Cena eshopu je stanovena na základě obratu za poslední rok.

Obraty:
  • 2016 - 532 651 Kč
  • 2017 - 565 761 Kč
  • 2018 - 316 019 Kč
  • 2019 - 246 193 Kč

Ziskovost 20%+, záleží dle prodávané značky.
Bez zásadní podpory 600+ uživatelů měsíčně a v sezóně pak 1000+ uživatelů měsíčně. Ročně 10 000 uživatelů.


Eshop prodáváme hlavně z důvodu nedostatku času, neboť se aktuálně věnujeme více projektům. Rádi bychom náš obchod prodali někomu, kdo na provoz bude mít kapacitu a dokáže tak využít jeho potenciál. Mrzí nás, že se musíme obchodu vzdát, ale budeme rádi pokud se ho ujme někdo, kdo tomu dá zase "něco" navíc.

Součástí prodeje samozřejmě kontrakt na všechny dodavatele a dopravce. Vše pomůžeme nastavit.