Prodej módní značky DANNYS clothing
Zobrazují se odpovědi 1 až 16 z 16

Koupě eshopu - za 5min 12náct.

  1. Jsem analfabet, ale mám to za 5min. 12náct., tak jen co Vy na to?

    Eshop - 5 let historie.
    Obrat - 2017 - cca 4mil bez DPH, 2018 - cca 13mil, 2019 - útlum cca 3mil. (neinvestuje se do reklamy).
    Průměr obj. cca 15tis.
    Heureka +90% (cca 200 recenzí)
    Návštěvnost cca 40tis./rok., spíše z placených drojů než organic ...
    Info: PC, elektronika atd., cca 30tis ks zboží skladem

    Droppshiping - komplet (balíky nemusím vidět), pouze se soustředit na cenotvorku, akce, prezentaci ...
    Marže průměr 8-12%, náklady na reklamu cca 15-20% z marže.
    Provoz cca 1500,-Kč/měsíc.
    Cena prodeje - přijatelná :-)

    Konverzní poměr do 1%, CPC cca 2-3,-Kč...

    ???

    .. a teď se jen rozhodnout zdali to provozovat na IČ neplátce, plátce či s.r.o.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. S milionovýma obratama musíš být plátce vždy.

  4. Nejhorší jsou zbrklá rozhodnutí. Nic není nikdy tak horké jak se zdá a nejvíc chyb udělají lidé při rychlém rozhodování. Proč to musí být teď hned? Na to bych se zaměřil a raději to pořádně proklepl. Jinak Marže průměr 8-12%, náklady na reklamu cca 15-20% z marže - pokud vezmu ty nejnižší vámi uváděná čísla, jinými slovy by PNO bylo 1,2%. Podle mě to je úplně, ale úplně mimo realitu a proto předpokládám, že je poslední dobou vypnutý marketing. Protože ten kdo se shopu zbavuje, se prostě do toho nevejde. Co mám klienty tak opravdu úplně ten nejlepší výsledek co jsem kdy dosáhl co se týče PNO při obratech desítek milionů tak jsme to srazili někam ke 4% a to už fakt drhlo a další snižování by ty kampaně prakticky zazdili. Na nic nespěchejte a pěkně si dejte na čas.

    Jinak neříkám, že při průměrné obj.15tis. není možné se dostat na PNO 1,2%, protože je to 180Kč, ale fakt bych se nenechal do ničeho zatlačit. Proč někdo prodává takový "stroj na peníze"?

  5. Citace Původně odeslal j.masek Zobrazit příspěvek
    Jsem analfabet, ale mám to za 5min. 12náct., tak jen co Vy na to?

    Eshop - 5 let historie.
    Obrat - 2017 - cca 4mil bez DPH, 2018 - cca 13mil, 2019 - útlum cca 3mil. (neinvestuje se do reklamy).
    Průměr obj. cca 15tis.
    Heureka +90% (cca 200 recenzí)
    Návštěvnost cca 40tis./rok., spíše z placených drojů než organic ...
    Info: PC, elektronika atd., cca 30tis ks zboží skladem

    Droppshiping - komplet (balíky nemusím vidět), pouze se soustředit na cenotvorku, akce, prezentaci ...
    Marže průměr 8-12%, náklady na reklamu cca 15-20% z marže.
    Provoz cca 1500,-Kč/měsíc.
    Cena prodeje - přijatelná :-)

    Konverzní poměr do 1%, CPC cca 2-3,-Kč...

    ???

    .. a teď se jen rozhodnout zdali to provozovat na IČ neplátce, plátce či s.r.o.
    nejlepší rozhodnutí bude neprovozovat to vůbec, ty čísla prostě nesedí, tak možná by to bylo přijatelné za 1 Kč. To zase vypadá jako nějaký průšvih z přeposílání z Ali.

    ---------- Příspěvek doplněn 15.07.2019 v 16:57 ----------

    Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Nejhorší jsou zbrklá rozhodnutí. Nic není nikdy tak horké jak se zdá a nejvíc chyb udělají lidé při rychlém rozhodování. Proč to musí být teď hned? Na to bych se zaměřil a raději to pořádně proklepl. Jinak Marže průměr 8-12%, náklady na reklamu cca 15-20% z marže - pokud vezmu ty nejnižší vámi uváděná čísla, jinými slovy by PNO bylo 1,2%. Podle mě to je úplně, ale úplně mimo realitu a proto předpokládám, že je poslední dobou vypnutý marketing. Protože ten kdo se shopu zbavuje, se prostě do toho nevejde. Co mám klienty tak opravdu úplně ten nejlepší výsledek co jsem kdy dosáhl co se týče PNO při obratech desítek milionů tak jsme to srazili někam ke 4% a to už fakt drhlo a další snižování by ty kampaně prakticky zazdili. Na nic nespěchejte a pěkně si dejte na čas.

    Jinak neříkám, že při průměrné obj.15tis. není možné se dostat na PNO 1,2%, protože je to 180Kč, ale fakt bych se nenechal do ničeho zatlačit. Proč někdo prodává takový "stroj na peníze"?
    Ono těžko říci co to je těch 15tis., já bych řekl že to je počet objednávek, což zase nekoresponduje se 40tis. návštěvnost.

  6. Mně se líbí ten mix dropshopingu a vlastních zásob (cca 30tis ks zboží skladem).

  7. Tak to mě se zase nejvíc líbí návštěvnost 40tis. ročně spíše z placených zdrojů a CPC 2-3 Kč s konverzí 1%:) To pak zas nesedí ten zisk a náklady na reklamu.

  8. S návštěvností cca 100 lidí denně mi ty čísla přijdou dost divný.

  9. Citace Původně odeslal cech Zobrazit příspěvek
    S milionovýma obratama musíš být plátce vždy.
    Ok, vzdyt jo 😁

    ---------- Příspěvek doplněn 15.07.2019 v 21:19 ----------

    Citace Původně odeslal Ulan Zobrazit příspěvek
    Mně se líbí ten mix dropshopingu a vlastních zásob (cca 30tis ks zboží skladem).
    Dropp je celé, sklad nedrzi provozovatel, (ev ja), v nabidce je 30tis polozek.

    ---------- Příspěvek doplněn 15.07.2019 v 21:20 ----------

    Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    nejlepší rozhodnutí bude neprovozovat to vůbec, ty čísla prostě nesedí, tak možná by to bylo přijatelné za 1 Kč. To zase vypadá jako nějaký průšvih z přeposílání z Ali.

    ---------- Příspěvek doplněn 15.07.2019 v 16:57 ----------



    Ono těžko říci co to je těch 15tis., já bych řekl že to je počet objednávek, což zase nekoresponduje se 40tis. návštěvnost.
    15tis je hodnota jedne objednavky, prumer

    ---------- Příspěvek doplněn 15.07.2019 v 21:23 ----------

    Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Nejhorší jsou zbrklá rozhodnutí. Nic není nikdy tak horké jak se zdá a nejvíc chyb udělají lidé při rychlém rozhodování. Proč to musí být teď hned? Na to bych se zaměřil a raději to pořádně proklepl. Jinak Marže průměr 8-12%, náklady na reklamu cca 15-20% z marže - pokud vezmu ty nejnižší vámi uváděná čísla, jinými slovy by PNO bylo 1,2%. Podle mě to je úplně, ale úplně mimo realitu a proto předpokládám, že je poslední dobou vypnutý marketing. Protože ten kdo se shopu zbavuje, se prostě do toho nevejde. Co mám klienty tak opravdu úplně ten nejlepší výsledek co jsem kdy dosáhl co se týče PNO při obratech desítek milionů tak jsme to srazili někam ke 4% a to už fakt drhlo a další snižování by ty kampaně prakticky zazdili. Na nic nespěchejte a pěkně si dejte na čas.

    Jinak neříkám, že při průměrné obj.15tis. není možné se dostat na PNO 1,2%, protože je to 180Kč, ale fakt bych se nenechal do ničeho zatlačit. Proč někdo prodává takový "stroj na peníze"?
    Diky, asi jsem spatne napsal. Ted na to mrkam, pri obratu cca 10mil, marze cca 1mil, reklama cca 100tis. Prumer "baj voko".

  10. Je to celé divné. Návštěvnost 40t/rok = cca 110/den. Při konv. poměru 1% to je 1,1 objednávky za den tj. obrat 16500/den. Tj 33 objednávek za měsíc v hodnotě 33*15t= obrat 495t/měs. Při marži 10 procent to vychází marže 49,5t/měs.

    Vy píšete, že se platilo v průměru 2,5Kč za klik. Při 110 klicích denně, tj. 3300 klicích měsíčně to vychází 8250Kč bez DPH za relamu -> zhruba desítka s DPH-čkem. Takže možné to je, ale těžko říci.
    A je tu ta věc, že se "platilo", nikoliv platí. Je zvláštní, že byla reklama vypnuta. Proč, když to vynášelo? To je fakt podezřelé.

  11. 100mega, Merkur atd... Je teď hodně skladu. Marže ouha. Problémy oh no. Jít do prodeje elektroniky je o držku jestli nejsou zkušenosti z předchozího prodeje.

    Tohle je fakt slozity, cena na sklik AdWords znova šílená protože je děsná konkurence. Možná to vypadá pěkně, ale vyleze z toho po koupi velké hemeroidy. Tohle dělat bez předchozí zkušenosti je hardcore porn. Stačí jeden blbej zákazník a výdělek 0.

    Jednoznačně s.r.o.

    Tohleto kupovat jako hotový byznys s tím že mě to bude krmit? Nikdy.

  12. průměrná objednávka 15 tis. a nabídka 30000 položek, tak tomu se skoro nechce věřit, když celkový průměr v eshopech je cca 1500 Kč.

  13. Je zde prosím někdo z markeťáků, kdo dělá elektroniku? Já teda elektroniku nedělám a jsem moc línej zjišťovat průměrné ceny, ale 2-3 Kč za CPC v čem? Celkově vše nebo Sklik, AdWords? To je jak cena za proklik před deseti lety.

  14. Citace Původně odeslal Spouter Zobrazit příspěvek
    Je zde prosím někdo z markeťáků, kdo dělá elektroniku? Já teda elektroniku nedělám a jsem moc línej zjišťovat průměrné ceny, ale 2-3 Kč za CPC v čem? Celkově vše nebo Sklik, AdWords? To je jak cena za proklik před deseti lety.
    Já nedělám elektroniku, ale takhle to zjednodušit nemůžete. V jiných oborech bidujeme od 20h do 50Kč, takže rozptyl jako kráva a stejně třeba držíme průměr kolem 1-2Kč, přestože průměr oboru je 6-8Kč. Takhle zjednodušit to moc nejde. Je teda pravda, že poslední rok až dva opravdu vzali markeťáci útokem brandy a tam ty ceny prokliků vyletěly fakt astronomicky, takže to co dosud nejvíce konvertovalo se stalo za těch dosavadních cen úplně nepropagovatelné. Ale nemohli za to úplně markeťáci, protože to jsou lenoši, ale to jak se tlačí nahoru ve výsledcích produktová inzerce. To co byli kdysi markeťáci líni hromadně pořádně udělat, najednou jim na to stačí jedno kliknutí.
    Jinak podle mě tohle je prostě jeden z hřebíčků do rakve. Dropy dělám a opravdu hodně přituhlo poslední dobou. Dropy prostě poslední dobou začínají pociťovat zužování manévrovacího prostoru a vejít se tam s reklamou není taková sranda, jako byla.

  15. Citace Původně odeslal j.masek Zobrazit příspěvek
    Ok, vzdyt jo 😁

    ---------- Příspěvek doplněn 15.07.2019 v 21:19 ----------



    Dropp je celé, sklad nedrzi provozovatel, (ev ja), v nabidce je 30tis polozek.

    ---------- Příspěvek doplněn 15.07.2019 v 21:20 ----------


    15tis je hodnota jedne objednavky, prumer

    ---------- Příspěvek doplněn 15.07.2019 v 21:23 ----------



    Diky, asi jsem spatne napsal. Ted na to mrkam, pri obratu cca 10mil, marze cca 1mil, reklama cca 100tis. Prumer "baj voko".
    Já tedy nevím , ale počítat v milionech , statisících a napsat "baj voko" je docela odvaz. Člověče jde hlavně o ty peníze a pohádky o tom jak někdo prodává funkční stroj na peníze ,protože má jiné plány............ jako první bych se pozastavil proč v 2019 takový velký propad ??!!!! Vím , že chci prodat tak si nechám dobrovolně zkazit kšeft , nebylo by lepší s takovým ziskem chvilku vydržet a prodávat funkční eshop v plné síle....
    Za mně moc otazníků a divných čísel.

  16. Hodně štěstí a Bůh s Vámi. Podle mých výpočtů i kdyby se to dostalo na tu tržbu z roku 2018, tak vyděláte 20000,- čistýho a budete hodně dřít protože obrat 13 mil, je vhodný pro 2 zaměstnanace a Vám jsem počítal jenom jednoho. Otázka je jak velký sklad je nutný, když je na skladě 30000 tis položek. Může to být 200 m2 nebo taky 2000 m2. Já jsem počítal pronájem 200 m2 skladu.

  17. 30tis. položek je v pohodě na 200m, pokud to je zorganizované a jsou to drobnosti. Obrat 13mil. Se dá dělat v 1,5-2 lidech, ale musí to být hodně zautomatizované, musel by mít ty věci skutečně skladem muselo by to jet. Samotná automatika expedice, aby stačilo zmáčknout tlačítko a vyjel štítek a vše ostatní by se udělalo v pozadí na to stačit nebude. Hodně by ho tam zaměstnalo objednávání (zvlášť pokud by opravdu neměl věci skladem, nebo většinu a musel třeba 30 procent objednávek skládat z objednaného zboží), naskladňování, vyskladňování atd. Taky se to dá zautomatizovat. Ale pochybuji, že to má takto vymakané někdo, kdo se projektu zbavuje.

    Napište nám, jak to dopadlo, ať už koupí a nebo nekoupí. Zajímalo by mě to.

Hostujeme u Server powered by TELE3