logo

Kritika webu tradičního výrobce: Starožitný a tradiční nábytek - svetpokladu.cz

13.07.2019 00:51
1
Ahoj,

pracujeme zrovna na evoluci webu svetpokladu.cz.
Je to work in progress a probíhají intervia, experimentování apod.

Web se zabývá prodejem (tradičního a starožitného) nábytku a propagací služeb výroby nábytku na míru. Máme značně tradiční a konzervativní publikum. Typicky starší ženy s nějakým vztahem k nemovitosti (chatě, chalupě, historickému objektu).

Chtěl bych se zeptat na expertní názory, neboť už začínám být po tom ladění slepý na chyby a problémy, kterých určitě ještě bude řádka. O některých víme, některé třeba nevidíme.

Díky moc za pomoc. Všechny konstruktivní připomínky povedou ke zvýšení dané priority v backlogu.

vik10255

Co se právě děje na Webtrhu?

13.07.2019 08:53
2
Díval jsem se jen krátce, líbí se mě to, několik postřehů".

Proč je na úvodu Solitéry v akčním výprodej a hned pod tím čerevencový výprodej?
- zaujalo by mě víc - 3x produkt v Akční nabídka, třeba s 16%
- a pak červencový výprodej z akcí s 15% bez těchto produktů

Dost silně mě vytáčí všude vyskakující okno s chatem.
Jsou chvíle, kdy se sekne a nevidím křížek k zavření a brání výhledu

U 3D kategorie bych zvolil raději 2x 3 obrázky/kategorie a pod tím lepší link do jednotlivých podkategorií. Současná podoba 6 je namačkaná a nepůsobí dobře.
Zas na mě svi.. vyskočilo okno -:)

Připadá mě to trochu textově krkolomné " právě toto i v dnešní moderní době publikum"

Pokud je hlavní název /druh nábytku "Provence" v v podkategoriích by mělo být s velkým P

Když roluji dolů, občas vyskočí pruh "Budte prv..."s registrací, ale hned zmizne.

Kontakty jsou ale zcela mimo.

Oproti staré verzi je to svěží, čisté a pro mě přívětivější.


Rychlé načítání, pěkný produkty i fotky, jen to okno.
Díval jsem se na 12 NTB a posuzoval jako návštěvník.
Držím palce.
13.07.2019 15:47
3
Mě ta šablona připadá naprosto ok. Jen jedna věc mě fakt irituje a to je to přichycené menu nahoře, které je brutálně široké a díky tomu vlastně když rolujete, tak téměř nic nevidíte. Tohle by mělo být asi o nádherných fotkách, které vy tam máte a tímto to dle mého názoru dost zabíjíte. Nejde s tím horním blokem v rámci šablony něco udělat?
22.07.2019 01:14
4
Zdravím.
Zběžně se na to koukám (v desktop módu). Budu psát jen negativa a výtky; to neznamená, že by to celé bylo špatně.
- zkusil jsem přidat jedno zboží do košíku a nic se nestalo. Teda pardon, ale na to, že to má být e-shop, tak tady jste tedy zklamali ;-)
- přihlášení nic nedělá
- všechny ty pohyby a animace (zvětšování/zmenšování hlavičky, naklánění obrázků) asi daly dost práce, ale mě osobně se to nelíbí (a taky - což je menší argument - odvádí pozornost a žere procesor a baterku). Preferoval bych radši přímočarost, wysiwyg, srozumitelnost, rychlost...
- celkově se mi to zdá přeplácané - skoro každý ovládací prvek nebo políčko má jinou barvu - méně je někdy více
- nevidím přílišnou konzistenci v barvách, stylu písma (kdy tučné, kurzíva, podtržené)
- vysoká hlavička zabírá příliš mnoho místa
- drobečková navigace je skrytá (překreslená) hlavičkou?
- následující je věc názoru - místo najetí myši na kategorie v hlavičce (a též náhledy obrázků) bych preferoval kliknutí (bylo by to stejné i pro mobilní verzi)
- okno chatu (to vpravu) otravuje VELMI; druhé okno (IM, vlevo) otravuje taky a zakrývá kus obsahu - pokud vás budu zákazník chtít kontaktovat, klikne na kontakt (který by, dle konvence, měl být v té obrovsky vysoké hlavičce, kde ho nemáte)
- u delšího seznamu se nedá dostat na patičku - tedy aniž by se stále prodlužoval výpis produktů
- (taky věc názoru) asi bych nefiltroval podle toho, jestli daný nábytek máte „v 3D“, nepřijde mi to (z hlediska zákazníka) podstatné
- na několika místech, kde máte jen ikonky, se mi nepodařilo vydedukovat, co udělají - tam by se hodil titulek (alespoň jako html atribut)
- co měla být asi lupa u obrázků (v detailu produktu) u malých obrázků nezvětšuje
- asi jsem nepochopil odkaz nazvaný "Inspirace"; nevybavuju si něco podobného v jiných e-shopech
- odkazy v patičce jsou zřejmě nedodělané
-- v patičce mě mate 2x nadpis Informace - zkuste když tak najít něco výstižnějšího
-- "Mobilní fotografické studio" - nevím, jestli bych to tam dával - to, že některé zboží máte v 3D, jste dali dobře najevo
-- "Výrobce" v patičky nás zavede do roku 1995
-- "Certifikát originality" má všechen text tučně, což není konzistentní se zbytkem
-- "Shop" - proč tam je, jaký má účel a v čem se liší od úvodní stránky? Trochu mate, řekl bych. Taky je v něm 2x seznam kategorií, vlevo a v hlavním sloupci.
-- "Rozšířená realita" je prázdný
-- "Spolupráce" je příliš krátká a chybí v ní Call to action
-- "Výroba a úpravy nábytku na míru" příliš dlouhý a zahlcený obrázky a chybí Call to action
-- odkazy na sociální sítě jsou nedoplněné
- text/gramatika/typografie je průměrná
-- šlo by sjednotit formát cen na ten český (mezery mezi tisícy, desetinná čárka, bez halířů), před poznámce o DPH dát mezeru, atd.
-- 19.( )století s mezerou (ideálně kratší - entita thinsp;)
-- „vitríny“ (s druhým í dlouhým)
-- a další