Prodej módní značky DANNYS clothing
Zobrazují se odpovědi 1 až 4 z 4

Kritika webu tradičního výrobce: Starožitný a tradiční nábytek - svetpokladu.cz

  1. Ahoj,

    pracujeme zrovna na evoluci webu svetpokladu.cz.
    Je to work in progress a probíhají intervia, experimentování apod.

    Web se zabývá prodejem (tradičního a starožitného) nábytku a propagací služeb výroby nábytku na míru. Máme značně tradiční a konzervativní publikum. Typicky starší ženy s nějakým vztahem k nemovitosti (chatě, chalupě, historickému objektu).

    Chtěl bych se zeptat na expertní názory, neboť už začínám být po tom ladění slepý na chyby a problémy, kterých určitě ještě bude řádka. O některých víme, některé třeba nevidíme.

    Díky moc za pomoc. Všechny konstruktivní připomínky povedou ke zvýšení dané priority v backlogu.

    vik10255

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Díval jsem se jen krátce, líbí se mě to, několik postřehů".

    Proč je na úvodu Solitéry v akčním výprodej a hned pod tím čerevencový výprodej?
    - zaujalo by mě víc - 3x produkt v Akční nabídka, třeba s 16%
    - a pak červencový výprodej z akcí s 15% bez těchto produktů

    Dost silně mě vytáčí všude vyskakující okno s chatem.
    Jsou chvíle, kdy se sekne a nevidím křížek k zavření a brání výhledu

    U 3D kategorie bych zvolil raději 2x 3 obrázky/kategorie a pod tím lepší link do jednotlivých podkategorií. Současná podoba 6 je namačkaná a nepůsobí dobře.
    Zas na mě svi.. vyskočilo okno -:)

    Připadá mě to trochu textově krkolomné " právě toto i v dnešní moderní době publikum"

    Pokud je hlavní název /druh nábytku "Provence" v v podkategoriích by mělo být s velkým P

    Když roluji dolů, občas vyskočí pruh "Budte prv..."s registrací, ale hned zmizne.

    Kontakty jsou ale zcela mimo.

    Oproti staré verzi je to svěží, čisté a pro mě přívětivější.


    Rychlé načítání, pěkný produkty i fotky, jen to okno.
    Díval jsem se na 12 NTB a posuzoval jako návštěvník.
    Držím palce.

  4. Mě ta šablona připadá naprosto ok. Jen jedna věc mě fakt irituje a to je to přichycené menu nahoře, které je brutálně široké a díky tomu vlastně když rolujete, tak téměř nic nevidíte. Tohle by mělo být asi o nádherných fotkách, které vy tam máte a tímto to dle mého názoru dost zabíjíte. Nejde s tím horním blokem v rámci šablony něco udělat?

  5. Zdravím.
    Zběžně se na to koukám (v desktop módu). Budu psát jen negativa a výtky; to neznamená, že by to celé bylo špatně.
    - zkusil jsem přidat jedno zboží do košíku a nic se nestalo. Teda pardon, ale na to, že to má být e-shop, tak tady jste tedy zklamali ;-)
    - přihlášení nic nedělá
    - všechny ty pohyby a animace (zvětšování/zmenšování hlavičky, naklánění obrázků) asi daly dost práce, ale mě osobně se to nelíbí (a taky - což je menší argument - odvádí pozornost a žere procesor a baterku). Preferoval bych radši přímočarost, wysiwyg, srozumitelnost, rychlost...
    - celkově se mi to zdá přeplácané - skoro každý ovládací prvek nebo políčko má jinou barvu - méně je někdy více
    - nevidím přílišnou konzistenci v barvách, stylu písma (kdy tučné, kurzíva, podtržené)
    - vysoká hlavička zabírá příliš mnoho místa
    - drobečková navigace je skrytá (překreslená) hlavičkou?
    - následující je věc názoru - místo najetí myši na kategorie v hlavičce (a též náhledy obrázků) bych preferoval kliknutí (bylo by to stejné i pro mobilní verzi)
    - okno chatu (to vpravu) otravuje VELMI; druhé okno (IM, vlevo) otravuje taky a zakrývá kus obsahu - pokud vás budu zákazník chtít kontaktovat, klikne na kontakt (který by, dle konvence, měl být v té obrovsky vysoké hlavičce, kde ho nemáte)
    - u delšího seznamu se nedá dostat na patičku - tedy aniž by se stále prodlužoval výpis produktů
    - (taky věc názoru) asi bych nefiltroval podle toho, jestli daný nábytek máte „v 3D“, nepřijde mi to (z hlediska zákazníka) podstatné
    - na několika místech, kde máte jen ikonky, se mi nepodařilo vydedukovat, co udělají - tam by se hodil titulek (alespoň jako html atribut)
    - co měla být asi lupa u obrázků (v detailu produktu) u malých obrázků nezvětšuje
    - asi jsem nepochopil odkaz nazvaný "Inspirace"; nevybavuju si něco podobného v jiných e-shopech
    - odkazy v patičce jsou zřejmě nedodělané
    -- v patičce mě mate 2x nadpis Informace - zkuste když tak najít něco výstižnějšího
    -- "Mobilní fotografické studio" - nevím, jestli bych to tam dával - to, že některé zboží máte v 3D, jste dali dobře najevo
    -- "Výrobce" v patičky nás zavede do roku 1995
    -- "Certifikát originality" má všechen text tučně, což není konzistentní se zbytkem
    -- "Shop" - proč tam je, jaký má účel a v čem se liší od úvodní stránky? Trochu mate, řekl bych. Taky je v něm 2x seznam kategorií, vlevo a v hlavním sloupci.
    -- "Rozšířená realita" je prázdný
    -- "Spolupráce" je příliš krátká a chybí v ní Call to action
    -- "Výroba a úpravy nábytku na míru" příliš dlouhý a zahlcený obrázky a chybí Call to action
    -- odkazy na sociální sítě jsou nedoplněné
    - text/gramatika/typografie je průměrná
    -- šlo by sjednotit formát cen na ten český (mezery mezi tisícy, desetinná čárka, bez halířů), před poznámce o DPH dát mezeru, atd.
    -- 19.( )století s mezerou (ideálně kratší - entita thinsp;)
    -- „vitríny“ (s druhým í dlouhým)
    -- a další

Hostujeme u Server powered by TELE3