Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Zobrazují se odpovědi 1 až 17 z 17

Geis - na pardubicku se rozmáhají krádeže řidičů

  1. Zdravím, máte také takovou zkušenost? Protože se podnikatelé scházíme a bavíme mezi sebou, zjistili jsme, že řešíme stejné problémy. Poslední dobou se opakovaně množí případy, kdy řidič vybírá hotovost a právě v těchto případech, kdy to nejde přes kartu vydává jako potvrzení jen ručně napsaný lísteček o dobírce. Místo 5000Kč napíše na lísteček 6000Kč a vybere např. o litr víc. Vy to nezjistíte, nebo nikdo na krámě, protože buď je faktura v balíku a nebo tam vůbec není a posílá se mailem. Někdo to kontroluje více, někdo méně, ale to není ojedinělý případ. Nejhorší pro řidiče co může nastat, že na to kontrolou přijdete, on se vám omluví, řekne že se "spletl", odškrtne si vás jako potenciální kavku a jede dál.
    Fakt by mě zajímalo, na kolik si tímto způsobem řidiči přijdou. Kontrolujete každý přijatý balík důkladně? Máte podobnou zkušenost?

    Navíc jim nahrává to, že u GEISu se na štítky netiskne dobírková částka :-(

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. To se mi jeste nikdy nestalo. Zajimave zjisteni.

  4. Budu to řešit s obchoďákem, protože těch vyhazovů za krádeže je tam poměrně dost a zdá se že objevili novou metodu :-)

  5. To jako zakaznik nevi, kolik ma platit dobirku? Nejak ten podvod nechapu.

  6. dokazu si predstavit ze spousta lidi netusi kolik ten balik mel stat, proste si to nepamatujou, tak to ridic zkusi a v nejhorsim prste rekne, no jo jezis, prominte...

  7. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    dokazu si predstavit ze spousta lidi netusi kolik ten balik mel stat, proste si to nepamatujou, tak to ridic zkusi a v nejhorsim prste rekne, no jo jezis, prominte...
    Velká města jsou asi jiný svět. Na dědině by tohle klaplo 1x z 20 případů, možná ještě míň. Riziko přichycení obří. Zisk minimální.

  8. zrovna na dedinach mi prijde ze prave lidi objednavaji kde co (protoze jezdit pro to nekam do mesta by je vyslo draz) a v te zaplave baliku se to proste snadno ztrati :) kdo vi, ja taky vim co za kolik sme objednaval, ale tak zase ja resim kazdej prd do detailu, lidi na vsechno vetsinou serou...

  9. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    zrovna na dedinach mi prijde ze prave lidi objednavaji kde co (protoze jezdit pro to nekam do mesta by je vyslo draz) a v te zaplave baliku se to proste snadno ztrati :) kdo vi, ja taky vim co za kolik sme objednaval, ale tak zase ja resim kazdej prd do detailu, lidi na vsechno vetsinou serou...
    Na nějaké desetikoruny možná... Ale litr? Jsou lidi, kteří musí celý den makat, aby ho vydělali.

  10. Já osobně o tom přehled nemám. Ve firmě, kde vám chodí desítky balíků denně a přebírají to zaměstnanci... chce to pečlivěji kontrolovat

  11. Týpek z xxxx přijel, že chce půjčit pár desítek litrů, už se tu, po nahlašení, neobjevil.

    Ale spíše bych to tipoval, že tihle lidí jsou agenturní pracovníci, takže je to nepalí.

  12. na balíku není štítek s výši dobírky? CP, ppl, gls to mají..
    Člověk musí být furt připravený, že jej chce někdo ojebat.

  13. Jestliže si někdo objedná dobírku a pak neví, kolik má zaplatit a nechá se okrást, je to prostě idiot.
    Vzpomínám si na výrok prezidenta ČR: (citlivé osoby nechť prominou) opakuji citace veřejného výroku prezidenta republiky: "80% české populace jsou idioti". Konec citace.
    Vzhledem k tomu, že většina žáků základních škol, navíc hlásících se na střední školy, neumí ani malou násobilku a vzhledem k tomu, že obrovská část maturantů středních škol nezvládá maturitu z matematiky, neumí spočítat úlohu typu "auto jede od někad někam, kdy tam dojede", myslím, že na tomto výroku prezidenta republiky skutečně asi bude něco pravdivého.

    Jeden náš klient, psal jsem to zde v jiném vlákně ohledně cen DPD, má jinou zkušenost s kurýrními službami v ČR. V kurýrních službách vymysleli "odkloňpvání zásilek". Prostě zásilku prohlásí za nedoručitelnou, protože má chybnou adresu a zásilku vrací. Při vracení zásdilky se zásillka již nezapisuje a na třídírně její štítek "omylem" přelepí jiným štítkem s jinou adresou a tak zásilku odkloní nějakému jinému příjemci, který je shodou okolností známý onoho "odkloňovače", tedy lepiče štítků. Nový příjemce dostane dárek, který se mu nehodí a tak jej prodá na Aukru. To je byznys, co?
    Podle Policie ČR nelze odkloňovače nalézt a tak řešením je pouze žaloba na přepravní společnost u obchodního soudu. Ovšem musíte dokázat, že v zásilce bylo to, co tvrdíte, že tam bylo, a že to skutečně mělo hodnotu jakou uvádíte.

  14. Taky pěkný podvod :-) Ale jinak to máte tak ... já sleduji celková čísla a poměrové ukazatele u kterých vím, kde se to má pohybovat. Např. měsíčně ověřuji, kolik vychází cena za poslání balíku (při určité odchylce víte, že tam byly nějaké pokuty), sleduji jen celková čísla o skladu, místo toho abychom tu museli často procházet všechny produkty a řešili expirace(i zde se dá z celkových čísel dost vyčíst), sleduji zda sedí peníze v kase (ale také ne balík od balíku) ale nejčastěji na denní bázi, čímž přijdeme např. na ty dobírky. Sleduji různé výkonové ukazatele kolem marketingu (kde je hodně věcí, co by se mělo dělat, ale je to časově náročné) a sledování ukazatelů mi ušetří hromadu času. Je to něco za něco, protože se na problémy přichází vždy zpětně, místo toho, aby se jim předcházelo, ale nemyslím si, že jsem idiot, dělám to proto, že se mi to vyplatí. Když vezmu čas, který by někdo musel těm všem činnostem okolo shopu věnovat a přepočtu to na peníze, nedejbože abych se tomu musel třeba věnovat já, tak to raději budu i nadále dělat takto.

  15. Já teda na dobírku skoro nic neobjednávám, osobně nechápu tu logiku objednávání věcí na dobírku. Když člověk zaplatí kreditkou a obchod zboží nevydá, tak to banka vrátí, už se takové případy staly (krachla airolinka) a banky peníze klientům vrátili - ovšem pouze těm, co platili kreditkou...

    Osobně hotovost nerad používám, protože se to blbě eviduje a zabírá to čas.

    Sledování ukazatelů je sice fajn, ale podle mě to chce mít hlavně systém, hodně firem jede na Google Apps, není nic jednoduššího než si do nějaké tabulky napsat objednané zboží na dobírku, odesílatele, a cenu a když to nesouhlasí, tak nepřebírat.

    Jinak s těmihle doručovateli balíků obvykle nemám dobrou zkušenost, zpravidla to dělají lidé, kterým už zbývá to nebo kasa v albertu...

  16. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Kontrolujete každý přijatý balík důkladně? Máte podobnou zkušenost?
    Navíc jim nahrává to, že u GEISu se na štítky netiskne dobírková částka :-(
    Smím se zeptat, jestli posíláte zákazníkovi e-mail nebo sms, kde uvádíte celkovou částku i s dopravou?
    A pokud ne, myslíte, že by to šlo implementovat a že by to situaci zlepšilo?

  17. Dejte si nad místo kde platíte alespoň HD kameru aby šly rozlišit bankovky Je to 3 roky co to na mě zkoušel kurýr, nevšiml jsem si toho, ale pak tam někde litr lítal. Stáhnul se záznam a bylo to vyřešené. Tenkrát to byl nějaký brigádník u dpd. Samozřejmě se dušoval, že mu to všechno při předávání na depu sedělo na korunu atd.

    Každopádně konečně se mi podařilo letos dobírku od dodavatelů úplně eliminovat, takže tyto problémy jsou už minulostí.

    Uvědomte si taky, že ty řidiči, až na vyjímky nejsou žádný svatoušci. Často jezdí jen proto, že na sobě mají exekucí a tu práci potřebujou. Třeba na mojí lince jezdí letos u DPD už sedmý řidič.

    Jo a SMS a email s částkou, když jde dobírka zákazníkům posíláme sami a od té doby klesly problémy s doručením. Lidi fakt druhý den nevědí co si objednali. V emailu je i co si objednali, kdo jim to přiveze a kolik mají zaplatit.

  18. objednal jsem si 8 tun belgické čokolády a 15 kg řidič sežral než to dovezl

Hostujeme u Server powered by TELE3