Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Investice nebo podíl v e-shopu

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 10. 7. 2019
time line
0 zájemců
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Dobrý den,
hledám společníka, který se spolu s investicí bude podílet na řízení eshopu s oblečením nebo výměnou za podíl bez aktivního řízení. Prodat celý eshop zatím nezvažuji, myslím si, že má skutečně potenciál i dle čísel z trhu a konkurence. Investice a obchodní partner by měl právě posunout společně se mnou eshop na další úroveň. Většina procesů a napojení od dodavatelů je automatizované co se týče skladu, aktualizace, překladů nebo marží. V současné době chybí “doautomatizovat” napojení na účetní systém, napojení na nové dodavatele a několik dalších vylepšení. V současné chvíli nic nebrání plynulému fungování eshopu. Dodavatele jsou nastavení tak, že není nutné držet skladovou zásobu a jsou možné i vratky. Dětský sortiment je z 80% absolutně unikátní (není taková nabídka značek v ČR ani SK). Co se týče dámského a pánského sortimentu, zde je naopak konkurence velká, ale není nutné držet žádnou skladovou zásobu, takže model prodeje oblíbených značek (Adidas, Nike, Under Armour, Lonsdale, Lee Cooper, Puma, Reebok, Dunlop, Calvin Klein, Everlast atp.)
Důvod je jediný, eshop má potenciál, vzhledem ke konkurenci na trhu a modelu, který řeší největší nedostatky e-commerce s oblečením.
Ale chybí mi někdo kdo by se chtěl v řízení aktivně podílet. S dobrým řízením je zde potenciál k růstu 5-10 mil ročně. (2018 - obrat 1,4 mil CZK). Třeba i kvůli nízkému kapitálu jsme byli nucení v roce 2018 vrátit, zrušit nebo stornovat objednávky v hodnotě přes 400 tis. CZK. Obchod má svoje mezery, ale vůbec není v špatné kondici. Zákazník je pro nás středobodem všeho, i proto nás mrzí pokud se něco nepovede.
Touto cestou bych rád zjistil jestli tu je zájem hlavně, vím že "prezentace" je hodně obecná, ale velmi rád čísla a stratégii přiblížím v dalším kroku nebo osobně. Případně připravím vše potřebné k dalšímu jednání. Investice by měla jít primárně a jen do marketingu a zvyšování cashflowu na zásobách. Ostatní fixní a provozní náklady by se měli hradit právě marží z prodeje. Investice by měla být postupná. První měsíc 150 000 CZK (20% marketing/80% zásoby) s tím, že pokud společně prokážeme dobré výsledky, tak investice by se měla s dobrým ROI a rentabilním cashflow navyšovat postupně až do domluvené částky (vázané k typu investice samozřejmě).
Beckend řešení je vlastní a jde jakkoliv upravit nebo napojit cokoliv. Není to krabicové řešení.
Marketing je zatím klasická kombinace Adwords, Seznam, FB, IG, srovnávače nebo affiliate síť. Vše v malém objemu.
Děkuji a přejí hezký den
27 zobrazení
Zadavatel
placeholder profil
ikona hodnoceni
3 hodnocení
členem od 6. 2. 2017
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E
ikona hodnoceni
od Lukáš (22 hodnocení)
13. 4. 2023
Excelentní spolupráce! S uživatelem proběhlo vše v naprostém pořádku a jsem spokojen.
ikona hodnoceni
od ziggie (3 hodnocení)
30. 1. 2019
Excelentní spolupráce! S uživatelem proběhlo vše v naprostém pořádku a jsem spokojen.
ikona hodnoceni
od Petr Kodl (1 hodnocení)
19. 8. 2018

Nedoporučuji spolupráci. Zadání prací strohé a zdlouhavé, přístup laxní, administrativa dle slov subjektu znamená investici do projektu. Hodiny času strávené nad něčím, co bylo neustále stopováno, měněno a ve výsledku nerealizováno.

Další poptávky Více