Dobrý den,

hledám společníka, který se spolu s investicí bude podílet na řízení eshopu s oblečením nebo výměnou za podíl bez aktivního řízení. Prodat celý eshop zatím nezvažuji, myslím si, že má skutečně potenciál i dle čísel z trhu a konkurence. Investice a obchodní partner by měl právě posunout společně se mnou eshop na další úroveň. Většina procesů a napojení od dodavatelů je automatizované co se týče skladu, aktualizace, překladů nebo marží. V současné době chybí “doautomatizovat” napojení na účetní systém, napojení na nové dodavatele a několik dalších vylepšení. V současné chvíli nic nebrání plynulému fungování eshopu. Dodavatele jsou nastavení tak, že není nutné držet skladovou zásobu a jsou možné i vratky. Dětský sortiment je z 80% absolutně unikátní (není taková nabídka značek v ČR ani SK). Co se týče dámského a pánského sortimentu, zde je naopak konkurence velká, ale není nutné držet žádnou skladovou zásobu, takže model prodeje oblíbených značek (Adidas, Nike, Under Armour, Lonsdale, Lee Cooper, Puma, Reebok, Dunlop, Calvin Klein, Everlast atp.)

Důvod je jediný, eshop má potenciál, vzhledem ke konkurenci na trhu a modelu, který řeší největší nedostatky e-commerce s oblečením.
Ale chybí mi někdo kdo by se chtěl v řízení aktivně podílet. S dobrým řízením je zde potenciál k růstu 5-10 mil ročně. (2018 - obrat 1,4 mil CZK). Třeba i kvůli nízkému kapitálu jsme byli nucení v roce 2018 vrátit, zrušit nebo stornovat objednávky v hodnotě přes 400 tis. CZK. Obchod má svoje mezery, ale vůbec není v špatné kondici. Zákazník je pro nás středobodem všeho, i proto nás mrzí pokud se něco nepovede.

Touto cestou bych rád zjistil jestli tu je zájem hlavně, vím že "prezentace" je hodně obecná, ale velmi rád čísla a stratégii přiblížím v dalším kroku nebo osobně. Případně připravím vše potřebné k dalšímu jednání. Investice by měla jít primárně a jen do marketingu a zvyšování cashflowu na zásobách. Ostatní fixní a provozní náklady by se měli hradit právě marží z prodeje. Investice by měla být postupná. První měsíc 150 000 CZK (20% marketing/80% zásoby) s tím, že pokud společně prokážeme dobré výsledky, tak investice by se měla s dobrým ROI a rentabilním cashflow navyšovat postupně až do domluvené částky (vázané k typu investice samozřejmě).

Beckend řešení je vlastní a jde jakkoliv upravit nebo napojit cokoliv. Není to krabicové řešení.

Marketing je zatím klasická kombinace Adwords, Seznam, FB, IG, srovnávače nebo affiliate síť. Vše v malém objemu.

Děkuji a přejí hezký den