Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Nedodržení lhůty pro záruční opravu

  1. zdravím vespolek,

    dal jsem do 'nejspolehlivějšího eshopu v ČR' v záruce věc do opravy a přišel mi mail, že to bohužel nestihli ve lhůtě (už je to tam přes měsíc, sic!)

    Můžu žádat rovnou prachy zpět?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Žádat můžeš vždycky.

    Máš právo na peníze nebo nový stejný produkt. Pokud jsi nakupoval jako zákazník, pokud na firmu, tak si nejsem jistý :-)

  4. Musíš odstoupit od smlouvy pokud jsi spotřebitel, ale nejprve si zkontroluj zda jsi nesouhlasil s delší dobou než 30 dní. Na firmy se 30 dní nevztahuje pokud jste si dobu reklamace nesjednali.

  5. Máš právo na odstoupení od smlouvy = vrácení peněz, pokud si jim neodsouhlasil, že to může trvat dýl.

  6. Díky kluci

Hostujeme u Server powered by TELE3