Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Nedodržení lhůty pro záruční opravu

  1. zdravím vespolek,

    dal jsem do 'nejspolehlivějšího eshopu v ČR' v záruce věc do opravy a přišel mi mail, že to bohužel nestihli ve lhůtě (už je to tam přes měsíc, sic!)

    Můžu žádat rovnou prachy zpět?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    MycroftH poptává: Úprava grafického návrhu
    Tommy85 poptává: WP programátor - WooCommerce
    Bulanci poptává: Správa PPC kampaní
  3. Žádat můžeš vždycky.

    Máš právo na peníze nebo nový stejný produkt. Pokud jsi nakupoval jako zákazník, pokud na firmu, tak si nejsem jistý :-)

  4. Musíš odstoupit od smlouvy pokud jsi spotřebitel, ale nejprve si zkontroluj zda jsi nesouhlasil s delší dobou než 30 dní. Na firmy se 30 dní nevztahuje pokud jste si dobu reklamace nesjednali.

  5. Máš právo na odstoupení od smlouvy = vrácení peněz, pokud si jim neodsouhlasil, že to může trvat dýl.

  6. Díky kluci

Hostujeme u Server powered by TELE3