Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 12 z 12

Jak pokračovat s reklamací

  1. Zdravím,
    nevím si rady jak dále pokračovat s reklamací autokamery True Cam A7S. Stále v záruce. Zakoupeno v Euronicsu, nyní Datart. Zasíláno Datartem k posouzení na VSP DATA.

    ----------1. reklamace 2.4.2019
    Zákazníkův popis závady: samovolně se vypíná, obrazovka vypíná, gps modul nepravidelně nefunguje
    Výsledek diagnostiky: Závady se neprojevily.
    Způsob vyřízení reklamace : Zamítnuto.
    ----------2. reklamace 11.4.2019 (den po vyzvednutí 1.reklamace)
    Zákazníkův popis závady: modul GPS stále nefunguje ( mám videozáznam nefunkčnosti )
    Výsledek diagnostiky: Závada se projevila ( najednou 🙂 )
    Způsob vyřízení reklamace : Výměna GPS modulu.
    ----------3. reklamace 7.5.2019 ( den převzetí 2. reklamace)
    Zákazníkův popis závady: NA GPS modulu je nastavena čeština, mluví jen anglicky, čeština nefunguje ( mám videozáznam nefunkčnosti )
    Výsledek diagnostiky: závada se neprojevila. ( Zajímavé, když to fungovalo jen anglicky)
    Způsob vyřízení reklamace : Zamítnuto.
    Nějakým zázrakem po vyzvednutí GPS modul je v češtině.
    ---------4. reklamace 20.5. ( den převzetí 3.reklamace )
    Zákazníkův popis závady: Nefunguje GPS modul, nezobrazuje rychlost, jazyk jen čeština, nelze přepnout na jiný jazyk ( mám videozáznam nefunkčnosti )
    Výsledek diagnostiky: závada se projevila
    Způsob vyřízení reklamace : Výměna GPS modulu.
    ---------5. reklamace 31.5 ( den převzetí 4.reklamace )
    Zákazníkův popis závady: Přetrvává závada s předchozí reklamace , nefunguje GPS modul, nezobrazuje rychlost, jazyk jen čeština, nelze přepnout na jiný jazyk ( mám videozáznam nefunkčnosti )
    Výsledek diagnostiky: závada se neprojevila
    Způsob vyřízení reklamace : Zamítnuto.

    Ještě jsem nevyzvedl.

    Jak pokračovat dále? Děkuji za každou radu.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Podstatné pro další postup je zda jsi spotřebitel a zda neuplynulo od koupi 6 měsíců.

  4. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Podstatné pro další postup je zda jsi spotřebitel a zda neuplynulo od koupi 6 měsíců.
    Spotřebitel, koupeno 31.12.2017

  5. Bohužel, další reklamace + přidej k tomu video, aby se nemohli vymlouvat. Evidentně zkouší tvou trpělivost... bohužel musíš počkat na vrácení peněz... zřejmě budeš muset odstoupit na základě 4 různých závad. Divím se, že prodejce nenabídne nějaké rozumné řešení...

  6. 3x stejná vada. požaduj vrácení peněz nebo jiný kus.
    nezapomeň to uvést do reklamace! nenech se ukecat že to nemusí psát. ano musí!
    právě toto jsem zjišťoval pro kamošem co už 4x reklamoval telefon se stejnou vadou

  7. Citace Původně odeslal colbi Zobrazit příspěvek
    3x stejná vada. požaduj vrácení peněz nebo jiný kus.
    nezapomeň to uvést do reklamace! nenech se ukecat že to nemusí psát. ano musí!
    právě toto jsem zjišťoval pro kamošem co už 4x reklamoval telefon se stejnou vadou
    ano, při páté reklamaci jsem žádal vrácení peněz, odstoupení od smlouvy, ale reklamace zamítnuta. Tak nevím jestli mám již komunikovat jen s prodejcem, když servis toto zkouší. Nevím ani v jakém stavu je kamera teď, ještě jsem ji nevyzvedl, jen dostal sms o zamítnutí reklamace.

  8. Citace Původně odeslal colbi Zobrazit příspěvek
    3x stejná vada. požaduj vrácení peněz nebo jiný kus.
    nezapomeň to uvést do reklamace! nenech se ukecat že to nemusí psát. ano musí!
    právě toto jsem zjišťoval pro kamošem co už 4x reklamoval telefon se stejnou vadou
    Tohle by měli napsat už při příjmu 3. reklamace na stejnou vadu.
    Otázka, zda to budou definovat jako stejnou vadu - popisy závad jsou různé.

  9. Citace Původně odeslal aramis1 Zobrazit příspěvek
    Tohle by měli napsat už při příjmu 3. reklamace na stejnou vadu.
    Otázka, zda to budou definovat jako stejnou vadu - popisy závad jsou různé.
    od 2. do 5. vidím nefunkční GPS

    ---------- Příspěvek doplněn 12.06.2019 v 14:52 ----------

    Citace Původně odeslal zmija832 Zobrazit příspěvek
    ano, při páté reklamaci jsem žádal vrácení peněz, odstoupení od smlouvy, ale reklamace zamítnuta. Tak nevím jestli mám již komunikovat jen s prodejcem, když servis toto zkouší. Nevím ani v jakém stavu je kamera teď, ještě jsem ji nevyzvedl, jen dostal sms o zamítnutí reklamace.
    za vše odpovídá prodejte ne servis. to tě nemusí zajímat.
    prostě jim to potřetí vracíš se stejnou vadou, dej to do protokolu že chceš peníze nebo jiný kus a .... uvidíš :)

    ---------- Příspěvek doplněn 12.06.2019 v 14:55 ----------

    abych přidal i svůj zážitek.

    reklamuji také autokameru, a zítra to bude 30dní a stále nic.
    dnes došel z Mall mail o prodloužení, nebo mám poslat BÚ kde vrátí peníze. ale tu kameru chci, je dobrá.
    co by jste udělali? vzali nové zboží/peníze, nebo počkat?

  10. Tak jsem ji dneska vyzvedl, a pořád nejde gps a měnit jazyky. Myslím si, že na to ani nesáhli, měl jsem tam před pátou reklamací nastavenou maďarštinu pro gps, na zkoušku, jestlise změní jazyk, a pořád tam ta maďarština nastavená je. :-( V prodejně říkali, že oni nemohou nic dělat, prý se musí řídit zprávou o ukončení reklamace, a z těch 5-ti reklamací uznali jen 2. Tak nevím, zítra tam jdu znova.

  11. Citace Původně odeslal zmija832 Zobrazit příspěvek
    Tak jsem ji dneska vyzvedl, a pořád nejde gps a měnit jazyky. Myslím si, že na to ani nesáhli, měl jsem tam před pátou reklamací nastavenou maďarštinu pro gps, na zkoušku, jestlise změní jazyk, a pořád tam ta maďarština nastavená je. :-( V prodejně říkali, že oni nemohou nic dělat, prý se musí řídit zprávou o ukončení reklamace, a z těch 5-ti reklamací uznali jen 2. Tak nevím, zítra tam jdu znova.
    dojít do prodejny ukázat, že to nejde a zapsat do protokolu (požadovat)
    1. vrácení peněz
    2. výměna zboží

    chtěj to tam!

  12. Citace Původně odeslal zmija832 Zobrazit příspěvek
    Tak jsem ji dneska vyzvedl, a pořád nejde gps a měnit jazyky. Myslím si, že na to ani nesáhli, měl jsem tam před pátou reklamací nastavenou maďarštinu pro gps, na zkoušku, jestlise změní jazyk, a pořád tam ta maďarština nastavená je. :-( V prodejně říkali, že oni nemohou nic dělat, prý se musí řídit zprávou o ukončení reklamace, a z těch 5-ti reklamací uznali jen 2. Tak nevím, zítra tam jdu znova.
    Sice ti nerozumím, když píšeš, že jde jenom čeština, tak jak jsi tam nastavil tu madarštinu. Jinak po návratu ze servisu přezkoušet na prodejně, pokud nefunguje, trvat na tom, že závada nebyla odstraněna, což lze považovat, že nejde odstranit a okamžitě odstoupit od smlouvy.

  13. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Sice ti nerozumím, když píšeš, že jde jenom čeština, tak jak jsi tam nastavil tu madarštinu. Jinak po návratu ze servisu přezkoušet na prodejně, pokud nefunguje, trvat na tom, že závada nebyla odstraněna, což lze považovat, že nejde odstranit a okamžitě odstoupit od smlouvy.
    V menu jsou všechny jazyky, jde to přepnout, ale po přepnutí pořád hovoří česky. Zítra tam půjdu, prý když předvedu závadu přímo prodejci, zapíšou ji do reklamačního protokolu, tak (snad) nemohou reklamaci zamítnout. Budu žádat opět odstoupení od smlouvy.

Hostujeme u Server powered by TELE3