logo
12.06.2019 11:00
1
Zdravím,
nevím si rady jak dále pokračovat s reklamací autokamery True Cam A7S. Stále v záruce. Zakoupeno v Euronicsu, nyní Datart. Zasíláno Datartem k posouzení na VSP DATA.

----------1. reklamace 2.4.2019
Zákazníkův popis závady: samovolně se vypíná, obrazovka vypíná, gps modul nepravidelně nefunguje
Výsledek diagnostiky: Závady se neprojevily.
Způsob vyřízení reklamace : Zamítnuto.
----------2. reklamace 11.4.2019 (den po vyzvednutí 1.reklamace)
Zákazníkův popis závady: modul GPS stále nefunguje ( mám videozáznam nefunkčnosti )
Výsledek diagnostiky: Závada se projevila ( najednou 🙂 )
Způsob vyřízení reklamace : Výměna GPS modulu.
----------3. reklamace 7.5.2019 ( den převzetí 2. reklamace)
Zákazníkův popis závady: NA GPS modulu je nastavena čeština, mluví jen anglicky, čeština nefunguje ( mám videozáznam nefunkčnosti )
Výsledek diagnostiky: závada se neprojevila. ( Zajímavé, když to fungovalo jen anglicky)
Způsob vyřízení reklamace : Zamítnuto.
Nějakým zázrakem po vyzvednutí GPS modul je v češtině.
---------4. reklamace 20.5. ( den převzetí 3.reklamace )
Zákazníkův popis závady: Nefunguje GPS modul, nezobrazuje rychlost, jazyk jen čeština, nelze přepnout na jiný jazyk ( mám videozáznam nefunkčnosti )
Výsledek diagnostiky: závada se projevila
Způsob vyřízení reklamace : Výměna GPS modulu.
---------5. reklamace 31.5 ( den převzetí 4.reklamace )
Zákazníkův popis závady: Přetrvává závada s předchozí reklamace , nefunguje GPS modul, nezobrazuje rychlost, jazyk jen čeština, nelze přepnout na jiný jazyk ( mám videozáznam nefunkčnosti )
Výsledek diagnostiky: závada se neprojevila
Způsob vyřízení reklamace : Zamítnuto.

Ještě jsem nevyzvedl.

Jak pokračovat dále? Děkuji za každou radu.

Co se právě děje na Webtrhu?

12.06.2019 11:12
2
Podstatné pro další postup je zda jsi spotřebitel a zda neuplynulo od koupi 6 měsíců.
12.06.2019 11:13
3
Původně odeslal láďa1979
Podstatné pro další postup je zda jsi spotřebitel a zda neuplynulo od koupi 6 měsíců.
Spotřebitel, koupeno 31.12.2017
12.06.2019 11:26
4
Bohužel, další reklamace + přidej k tomu video, aby se nemohli vymlouvat. Evidentně zkouší tvou trpělivost... bohužel musíš počkat na vrácení peněz... zřejmě budeš muset odstoupit na základě 4 různých závad. Divím se, že prodejce nenabídne nějaké rozumné řešení...
12.06.2019 14:22
5
3x stejná vada. požaduj vrácení peněz nebo jiný kus.
nezapomeň to uvést do reklamace! nenech se ukecat že to nemusí psát. ano musí!
právě toto jsem zjišťoval pro kamošem co už 4x reklamoval telefon se stejnou vadou
12.06.2019 14:27
6
Původně odeslal colbi
3x stejná vada. požaduj vrácení peněz nebo jiný kus.
nezapomeň to uvést do reklamace! nenech se ukecat že to nemusí psát. ano musí!
právě toto jsem zjišťoval pro kamošem co už 4x reklamoval telefon se stejnou vadou
ano, při páté reklamaci jsem žádal vrácení peněz, odstoupení od smlouvy, ale reklamace zamítnuta. Tak nevím jestli mám již komunikovat jen s prodejcem, když servis toto zkouší. Nevím ani v jakém stavu je kamera teď, ještě jsem ji nevyzvedl, jen dostal sms o zamítnutí reklamace.
12.06.2019 14:28
7
Původně odeslal colbi
3x stejná vada. požaduj vrácení peněz nebo jiný kus.
nezapomeň to uvést do reklamace! nenech se ukecat že to nemusí psát. ano musí!
právě toto jsem zjišťoval pro kamošem co už 4x reklamoval telefon se stejnou vadou
Tohle by měli napsat už při příjmu 3. reklamace na stejnou vadu.
Otázka, zda to budou definovat jako stejnou vadu - popisy závad jsou různé.
12.06.2019 14:51
8
Původně odeslal aramis1
Tohle by měli napsat už při příjmu 3. reklamace na stejnou vadu.
Otázka, zda to budou definovat jako stejnou vadu - popisy závad jsou různé.
od 2. do 5. vidím nefunkční GPS

---------- Příspěvek doplněn 12.06.2019 v 14:52 ----------

Původně odeslal zmija832
ano, při páté reklamaci jsem žádal vrácení peněz, odstoupení od smlouvy, ale reklamace zamítnuta. Tak nevím jestli mám již komunikovat jen s prodejcem, když servis toto zkouší. Nevím ani v jakém stavu je kamera teď, ještě jsem ji nevyzvedl, jen dostal sms o zamítnutí reklamace.
za vše odpovídá prodejte ne servis. to tě nemusí zajímat.
prostě jim to potřetí vracíš se stejnou vadou, dej to do protokolu že chceš peníze nebo jiný kus a .... uvidíš :)

---------- Příspěvek doplněn 12.06.2019 v 14:55 ----------

abych přidal i svůj zážitek.

reklamuji také autokameru, a zítra to bude 30dní a stále nic.
dnes došel z Mall mail o prodloužení, nebo mám poslat BÚ kde vrátí peníze. ale tu kameru chci, je dobrá.
co by jste udělali? vzali nové zboží/peníze, nebo počkat?
12.06.2019 18:40
9
Tak jsem ji dneska vyzvedl, a pořád nejde gps a měnit jazyky. Myslím si, že na to ani nesáhli, měl jsem tam před pátou reklamací nastavenou maďarštinu pro gps, na zkoušku, jestlise změní jazyk, a pořád tam ta maďarština nastavená je. :-( V prodejně říkali, že oni nemohou nic dělat, prý se musí řídit zprávou o ukončení reklamace, a z těch 5-ti reklamací uznali jen 2. Tak nevím, zítra tam jdu znova.
12.06.2019 18:57
10
Původně odeslal zmija832
Tak jsem ji dneska vyzvedl, a pořád nejde gps a měnit jazyky. Myslím si, že na to ani nesáhli, měl jsem tam před pátou reklamací nastavenou maďarštinu pro gps, na zkoušku, jestlise změní jazyk, a pořád tam ta maďarština nastavená je. :-( V prodejně říkali, že oni nemohou nic dělat, prý se musí řídit zprávou o ukončení reklamace, a z těch 5-ti reklamací uznali jen 2. Tak nevím, zítra tam jdu znova.
dojít do prodejny ukázat, že to nejde a zapsat do protokolu (požadovat)
1. vrácení peněz
2. výměna zboží

chtěj to tam!
12.06.2019 22:22
11
Původně odeslal zmija832
Tak jsem ji dneska vyzvedl, a pořád nejde gps a měnit jazyky. Myslím si, že na to ani nesáhli, měl jsem tam před pátou reklamací nastavenou maďarštinu pro gps, na zkoušku, jestlise změní jazyk, a pořád tam ta maďarština nastavená je. :-( V prodejně říkali, že oni nemohou nic dělat, prý se musí řídit zprávou o ukončení reklamace, a z těch 5-ti reklamací uznali jen 2. Tak nevím, zítra tam jdu znova.
Sice ti nerozumím, když píšeš, že jde jenom čeština, tak jak jsi tam nastavil tu madarštinu. Jinak po návratu ze servisu přezkoušet na prodejně, pokud nefunguje, trvat na tom, že závada nebyla odstraněna, což lze považovat, že nejde odstranit a okamžitě odstoupit od smlouvy.
12.06.2019 22:27
12
Původně odeslal láďa1979
Sice ti nerozumím, když píšeš, že jde jenom čeština, tak jak jsi tam nastavil tu madarštinu. Jinak po návratu ze servisu přezkoušet na prodejně, pokud nefunguje, trvat na tom, že závada nebyla odstraněna, což lze považovat, že nejde odstranit a okamžitě odstoupit od smlouvy.
V menu jsou všechny jazyky, jde to přepnout, ale po přepnutí pořád hovoří česky. Zítra tam půjdu, prý když předvedu závadu přímo prodejci, zapíšou ji do reklamačního protokolu, tak (snad) nemohou reklamaci zamítnout. Budu žádat opět odstoupení od smlouvy.