1Presta: PrestaShop Programátor (i Junior)
Zobrazují se odpovědi 1 až 10 z 10

Veřejne známá osobnost - propagace služby, projektu

  1. Můžete poradit jak propagovat službu skrze veřejně známou osobnost? Potřebujeme tvář pro nový start up. Všem děkuji za rady

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Hele, tohle je fakt hodne obecna otazka. Je treba znat vice podrobnosti a hlavne sektor. Sportovec muze propagovat sportovni nacini, obleceni nebo treba napoj. Ale na super kastroly, povleceni a deky treba nic moc...

  4. Citace Původně odeslal musil.david Zobrazit příspěvek
    Hele, tohle je fakt hodne obecna otazka. Je treba znat vice podrobnosti a hlavne sektor. Sportovec muze propagovat sportovni nacini, obleceni nebo treba napoj. Ale na super kastroly, povleceni a deky treba nic moc...
    Nemovitosti, pronájmy

  5. Tak pokud chcete verejne znamou osobnost, tak asi vite proc. Zasadni bude najit osobu, ktera je zznama a obecne vnimana pozitivne a duveryhodne. Vetsina znamych osobnosti totiz polarizuje, tzn. ze rozdeluje na ty co ano a co ne, takze uz to bude slozite. A pak samozrejme bude muset chtit.

    Jinak jak pak ji prilepite na kazdou vec :)

    zkuste byt vice konkretni co vas zajima.

  6. Tak nevim jestli jsem polozil spravne otazku.

  7. za mne ne

  8. Tak ještě jednou: Můžete poradit jak propagovat službu skrze veřejně známou osobnost? Jak a kde tuto osobnost najít ? Případně budu rád i za sz

  9. Vyhlidnete si danou osobu, kterou oslovite skrze agenturu ci agenta, ktery ji zastupuje. Tomu sdelite co chcete apod. Ti vam reknou, zda je to vubec mozne nebo ne a za jakych podminek. Pokud se domluvite fajn, pokud ne, jdete dal a hledate dal.

    Pokud osoba bude pro, tak pak se bude ladit co od ni budete chtit. Tzn. zda to bude nejake video, zda to budou nejake fotky, zda to bude nejake plakaty, billboardy apod. Stanovi se podminky spoluprace - casove obdobi, prava, presne pouziti, kde, jak casto, kolik, apod. pak se zaplati stovky tisic za alespon trosku rozumnou osobu az po miliony za rocni spolupraci.

    Pak se tvori obsah, ktery se v drtive vetsine pripadu schvaluje, stejne jako i nasledne pouziti apod.

  10. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Vyhlidnete si danou osobu, kterou oslovite skrze agenturu ci agenta, ktery ji zastupuje. Tomu sdelite co chcete apod. Ti vam reknou, zda je to vubec mozne nebo ne a za jakych podminek. Pokud se domluvite fajn, pokud ne, jdete dal a hledate dal.

    Pokud osoba bude pro, tak pak se bude ladit co od ni budete chtit. Tzn. zda to bude nejake video, zda to budou nejake fotky, zda to bude nejake plakaty, billboardy apod. Stanovi se podminky spoluprace - casove obdobi, prava, presne pouziti, kde, jak casto, kolik, apod. pak se zaplati stovky tisic za alespon trosku rozumnou osobu az po miliony za rocni spolupraci.

    Pak se tvori obsah, ktery se v drtive vetsine pripadu schvaluje, stejne jako i nasledne pouziti apod.
    Dekuji za info, pomohlo velmi

  11. kdybyste chtel nejakou konkretni a nemohl sehnat kontakt, tak mi poslete SZ, zkusil bych vam zjistit agenta/agenturu ne vzdy to jde jednoduse

Hostujeme u Server powered by TELE3