Prodej módní značky DANNYS clothing
Zobrazují se odpovědi 1 až 13 z 13

Jak na dovoz z Číny?

  1. Dobrý den, mám nyní rozjednaný pár továren na nabíjecí kabely, jack Jack kabely, hdmi a jiny.. Plus potom na reklamní displeje.

    Rád bych se zeptal, zda-li máte nějake zkušenosti s dovozem zboží z Číny, případně jestli byste mi mohli doporučit někdo logistickou společnost.

    Jaký je průběh dopravy?

    Co je bezpečnější pro zboží doprava letadlem nebo po moři lodi?

    Je možnost pojistky?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Ahoj Ondřeji,
    zkusím rychle odpovědět dle našich zkušeností:

    1) Zda-li máte nějaké zkušenosti s dovozem zboží z Číny - ano, už 10 let
    2) Doporučit někdo logistickou společnost - ano, ovšem tady záleží na obsahu, objemu a požadavku na rychlost dodání
    3) Jaký je průběh dopravy? U námořní dlouhý, u letecké krátký a u železniční někde mezi - to je jasné. Ostatní opět dle 2).
    4) Co je bezpečnější pro zboží doprava letadlem nebo po moři lodi? Dnes je to skoro jedno, je-li zboží řádně zabaleno na daný droh dopravy. Ovšem opět, viz 2).
    5) Je možnost pojistky? - Ano, je. Taky je dobré vědět, na jaká rizika se vztahuje. Například když cestou někde vzplane loď, tak pokud nemáš příslušnou pojistku, budeš spoluhradit její hašení a podíl na ztrátách ostatních, kde tam měli zboží /viz York-Antverpský kodex/.

    Petr
    petr@asiascouts.eu

  4. Citace Původně odeslal petr@bhg-tech.com Zobrazit příspěvek
    Ahoj Ondřeji,
    zkusím rychle odpovědět dle našich zkušeností:

    1) Zda-li máte nějaké zkušenosti s dovozem zboží z Číny - ano, už 10 let
    2) Doporučit někdo logistickou společnost - ano, ovšem tady záleží na obsahu, objemu a požadavku na rychlost dodání
    3) Jaký je průběh dopravy? U námořní dlouhý, u letecké krátký a u železniční někde mezi - to je jasné. Ostatní opět dle 2).
    4) Co je bezpečnější pro zboží doprava letadlem nebo po moři lodi? Dnes je to skoro jedno, je-li zboží řádně zabaleno na daný droh dopravy. Ovšem opět, viz 2).
    5) Je možnost pojistky? - Ano, je. Taky je dobré vědět, na jaká rizika se vztahuje. Například když cestou někde vzplane loď, tak pokud nemáš příslušnou pojistku, budeš spoluhradit její hašení a podíl na ztrátách ostatních, kde tam měli zboží /viz York-Antverpský kodex/.

    Petr
    petr@asiascouts.eu
    Děkuji za odpovědi, ještě jsem se měl možná zeptat na možný nejčastější rizika a jak se řeší ukradený kontejner.

    Nicméně děkuji za informace.

    ---------- Příspěvek doplněn 24.05.2019 v 09:57 ----------

    Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    Kdo hledá, najde.
    Vždy je lepší se zeptat někoho, kdo s tím má reálný zkušenosti. Pokud k tomu nemáte co říct nebo nemáte jak poradit tak jste zbytečně ztrácel čas což vám asi nevadí

  5. Ona je otázka, kolik toho chceš objednávat. Je rozdíl, jestli jen balík na který můžeš použít DHL a nic neřešit, nebo tu mluvíme o kontejnerech.

  6. Citace Původně odeslal hampl.david Zobrazit příspěvek
    Ona je otázka, kolik toho chceš objednávat. Je rozdíl, jestli jen balík na který můžeš použít DHL a nic neřešit, nebo tu mluvíme o kontejnerech.
    Jedna se o kontejnery právě.

  7. Ještě jednou zdravím,
    "ukradený kontejner" - to jsem, pravda, nezažil (ale nejsem Ferda Mravenec, jen se k tomu nemůžu vyjádřit + mi to moc pravděpodobné nepřijde).
    Spíš asi myslíš "vykradený" - to by sis měl právě ohlídat při sjednávání pojištění zboží. Pokud vím, tak dopravci mají nějakou z principu omezenou zodpovědnost, ale je to handrkování a moc to nekryje, lepší je se pojistit a vědět, na co. Nemám tady dnes kolegyni, která se o tyhle věci stará, ale pamatuji si, že to bývá cca 1,5 - 2,5% z deklarované hodnoty zboží, tedy nic likvidačního. Musím pravdivě poznamenat, že my to sjednáváme přímo s čínskými dopravci, čínsky - máme pak lepší ceny i servis, tady se to může lišit.
    Jinak těm rizikům - jakmile přejdou podle Incoterms na tebe, měj to pojištěné. Myslím ale, že v případě kontejneru plného zboží by bylo dobré se zaměřit na to, zda je tam vše v požadované kvalitě a kvantitě a je to zabalené adekvátně dopravě - tady vidím hromadu rizik (u dodavatele/ů). Letadlo v případě kontejneru je asi mimo rozpočet, zbývá tedy loď a vlak. Osobně preferuji loď, i když to trvá.
    Výhoda je, že chceš svůj kontejner - pak nemusíš v případě "sdílených rizik" čekat, až se k tomu postaví všichni, kteří v tom kontejneru něco měli. Pokud máš možnost se sdílenému kontíku vyhnout, využij ji.
    BTW, nezkusil jsi s nimi (dodavateli) dojednat paritu DAP? Pak bys byl o dost víc v pohodě, kdyby něco...

    Petr
    petr@asiascouts.eu

  8. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    Použil bych obligádní, pokud neumíš informace najít (jsou i tady na webtrhu), tak nepodnikej, ale nebudu tím ztrácet čas :P
    Informace si dohledat umím, ale jak jste si všiml, rád bych zjistil informace od lidí co již mají zkušenosti.
    Očividně vy neumíte ale číst. Tohle forum je od toho, aby si lidi co potřebují poradit zeptat se si mohli založit právě topic a pomoci lidem kteří potřebují poradit. A tím i dalším lidem.

    Můžou být v transferu změny od posledního topicu a jiny.. Takže nechápu co do mě takto jedete.

    Přeji krásný zbytek dne
    Sire Vodičko

    ---------- Příspěvek doplněn 24.05.2019 v 12:07 ----------

    Citace Původně odeslal petr@bhg-tech.com Zobrazit příspěvek
    Ještě jednou zdravím,
    "ukradený kontejner" - to jsem, pravda, nezažil (ale nejsem Ferda Mravenec, jen se k tomu nemůžu vyjádřit + mi to moc pravděpodobné nepřijde).
    Spíš asi myslíš "vykradený" - to by sis měl právě ohlídat při sjednávání pojištění zboží. Pokud vím, tak dopravci mají nějakou z principu omezenou zodpovědnost, ale je to handrkování a moc to nekryje, lepší je se pojistit a vědět, na co. Nemám tady dnes kolegyni, která se o tyhle věci stará, ale pamatuji si, že to bývá cca 1,5 - 2,5% z deklarované hodnoty zboží, tedy nic likvidačního. Musím pravdivě poznamenat, že my to sjednáváme přímo s čínskými dopravci, čínsky - máme pak lepší ceny i servis, tady se to může lišit.
    Jinak těm rizikům - jakmile přejdou podle Incoterms na tebe, měj to pojištěné. Myslím ale, že v případě kontejneru plného zboží by bylo dobré se zaměřit na to, zda je tam vše v požadované kvalitě a kvantitě a je to zabalené adekvátně dopravě - tady vidím hromadu rizik (u dodavatele/ů). Letadlo v případě kontejneru je asi mimo rozpočet, zbývá tedy loď a vlak. Osobně preferuji loď, i když to trvá.
    Výhoda je, že chceš svůj kontejner - pak nemusíš v případě "sdílených rizik" čekat, až se k tomu postaví všichni, kteří v tom kontejneru něco měli. Pokud máš možnost se sdílenému kontíku vyhnout, využij ji.
    BTW, nezkusil jsi s nimi (dodavateli) dojednat paritu DAP? Pak bys byl o dost víc v pohodě, kdyby něco...

    Petr
    petr@asiascouts.eu
    DAP jsem neřešil to je dobrý point.
    Ještě zkusím od nich vyzjistit kolik kusů nabíječek k telefonum do kontejneru a kolik je do balíku. Ale vím, že minimální objednávka je 500ks
    Musím si to ještě propočítat co se týká obsahu.

    Přeji vám krásný zbytek dne a příjemný Víkend.

  9. Ja mam na mysli temata tady, ktery resi tu samou vec a odpovedi ta jsou, vis? Neukojeny ego do toho netahej ;)

    Namatkou na prvni strance vyhledavani:

    Dovoz většího objemu zboží z Číny

  10. Citace Původně odeslal Yumi Zobrazit příspěvek
    Informace si dohledat umím, ale jak jste si všiml, rád bych zjistil informace od lidí co již mají zkušenosti.
    Očividně vy neumíte ale číst. Tohle forum je od toho, aby si lidi co potřebují poradit zeptat se si mohli založit právě topic a pomoci lidem kteří potřebují poradit. A tím i dalším lidem.

    Můžou být v transferu změny od posledního topicu a jiny.. Takže nechápu co do mě takto jedete.

    Přeji krásný zbytek dne
    Sire Vodičko

    ---------- Příspěvek doplněn 24.05.2019 v 12:07 ----------



    DAP jsem neřešil to je dobrý point.
    Ještě zkusím od nich vyzjistit kolik kusů nabíječek k telefonum do kontejneru a kolik je do balíku. Ale vím, že minimální objednávka je 500ks
    Musím si to ještě propočítat co se týká obsahu.

    Přeji vám krásný zbytek dne a příjemný Víkend.
    Obávám se. že nás tady asi trošku houpeš a nebo mi není zcela jasné, jaký kontejner máš na mysli. A že bys chtěl dovézt nabíječky a kabely třeba ve 20 kontejneru se mi nechce věřit, když těch třeba 500 nabíječek vejde do jednoho kartonu. Sice je to mimo téma, ale on ještě někdo kupuje nabíječky k telefonu?

  11. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Sice je to mimo téma, ale on ještě někdo kupuje nabíječky k telefonu?
    … jinak nez pres aliexpres?

  12. Tvoje množství nemá smysl vozit lodí. Možná vlakem, ale spíš letadlem.

    1-2A nabíječky najdeš na sapa, když jim řekneš 200 kusů dají ti takovou cenu, že se ti to nevyplatí vozit na vlastní triko. Rozdíl 1-2Kč nemá smysl řešit. Před 3 měsíci jsem tam viděl i pár QC nabíječek za bezkonkurenční ceny. Koukni se ještě v polsku... Vozit z číny něco aby to prodat s 5% přirážkou je o ničem.

    Teď co chybí jsou kvalitní, více portové nabíječky. Aby to nemělo sdílený port a normální výkon třeba 36W... Kabely normální taky jsou zázrak. Kabely za 1-2e se strhají jako nudle a jsou rozvyklané po x použitích, potom nabíji cirka 500-700mAh.

  13. S vykradeným kontejnerem se nemusíš stresovat. Pošlou ti z Číny takovej šhit, že to nikomu za ukradení nestojí. Už jen ty kabely jsou jenom 3 měděné vlasy Děda vševěda obalené pořádnou izolací, aby nebylo poznat, že tam nic není. :D

  14. Marat ma echt, ty kabely jsme fakt meli skoro tři vlasové x/

Hostujeme u Server powered by TELE3