logo

Výsledky hlasování: Máte možnost dobírky?

Hlasující
18. Nemůžete hlasovat
  • Máme a neuvažujeme o změně

    16 88,89%
  • Máme a uvažujeme, že ji zrušíme

    0 0%
  • Nemáme a zavádět ji určitě nebudeme

    2 11,11%
  • Nemáme, ale uvažujeme, že ji zavedeme

    0 0%
08.06.2019 21:41
31
Původně odeslal ChocolateHill
Nyní tam máme běžný bankovní převod a rychlý bankovní převod (takové to platební tlačítko). Nicméně u rychlého bankovního uvažujeme, že ho snad i zrušíme. Banky s ním mají neustále problémy a hodně lidí končí tím, že platbu nezvládne realizovat.
Rychlým převodem platím pořád a nestalo se mi, že by nešel. Nechal bych to minimálně pro lidi, kteří s tím umí. Platba kartou je totéž, spousta lidí má vadný prohlížeč (často nefunkční přesměrování), špatně nastavený čas, vše zavirované apod. a pak jim bankovní transakce nejdou. Nebo mají překročený limit, nedostatek prostředků.

EDIT: comgate máme taky a část objednávek je nedokončena, ale nepředpokládám, že by to byl problém brány, čsob brána měla podobný počet nedokončení na úplně jiném řešení eshopu.