DigitalUP.cz - praktické školení online marketingu pro podnikatele
Zobrazují se odpovědi 1 až 13 z 13

Jak na tvorbu značky?

  1. Náš klient rozjíždí malou domácí výrobu oblečení. Ručně šité, kvalitní, moc hezké, ale bez správného marketingu to samozřejmě nepůjde. Máte nějaký neotřelý nápad na propagaci naprosto neznámé značky u e-shopu, který je zatím na pár kusech?

    Děkuji, Martina

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Ano, prodavat obleceni a 1/3 vydelku vrazet do reklamy.

    Vystavy, fashion days v CR, fashion days vystavy v zahranici.

    Prosadit znacku obleceni = minimalne mega.

    Pokud si myslize ze zaplatite fotografa a PPC na FB/IG/Google AdWords, tak to nefunguje. Zustanete a holym zadkem.

    Uspech znacky obleceni zavisi na kvalite a ostrosti loktu a nejakem tom financnim rozpoctu.

  4. Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    Ano, prodavat obleceni a 1/3 vydelku vrazet do reklamy.

    Vystavy, fashion days v CR, fashion days vystavy v zahranici.

    Prosadit znacku obleceni = minimalne mega.

    Pokud si myslize ze zaplatite fotografa a PPC na FB/IG/Google AdWords, tak to nefunguje. Zustanete a holym zadkem.

    Uspech znacky obleceni zavisi na kvalite a ostrosti loktu a nejakem tom financnim rozpoctu.

    To je mi jasné, do ničeho se naštěstí nejde s malým rozpočtem. A je mi jasné, že hezké fotky a pár reklam to nespasí.

    Nehledám zaručený návod na rychlé štěstí, jen se spíše snažím nejít právě zmíněným špatným směrem. A říkala jsem si, že třeba někdo přijde s možností, která mne samotnou nenapadla ;)

  5. Vy mu delate co, pro toho klienta? Marketing?

  6. Je to tak souhlasím s Olegem.

    Doporučím vychovat si vlastního youtubera.
    Každá značka oblečení by měla mít vlastní příběh který dá lidem důvod proč by měli kupovat oblečení zrovna od vás.

    Například Rip Curl značka zaměřena na lidi kteří mají rádi moře, surfing. Značku založili dva lidi kteří byli surfaři. Dali tomu příběh

    Takže se zaměřit na brand

    Co je váš příběh, který zaujme lidi?

  7. ser nato, v Česku aj tak idú iba kvalitne sandále, oblečenie nechaj na Talianov

  8. Citace Původně odeslal Yumi Zobrazit příspěvek
    Například Rip Curl značka zaměřena na lidi kteří mají rádi moře, surfing. Značku založili dva lidi kteří byli surfaři. Dali tomu příběh
    A taky je to dobrá ukázka vývoje trendů oblékání v ČR. Nějakých 15 let zpátky, kdy byl skateshop skoro v každém maloměstě, znal tuhle značku každý. Dnes hlavně fanoušci. To stejné o českých značkách jako Horsefeathers, Meatfly, Nugget, Vehicle, Funstorm... Ten boom který tu byl je dávno pryč.

  9. Citace Původně odeslal hampl.david Zobrazit příspěvek
    A taky je to dobrá ukázka vývoje trendů oblékání v ČR. Nějakých 15 let zpátky, kdy byl skateshop skoro v každém maloměstě, znal tuhle značku každý. Dnes hlavně fanoušci. To stejné o českých značkách jako Horsefeathers, Meatfly, Nugget, Vehicle, Funstorm... Ten boom který tu byl je dávno pryč.
    "Dneska je to spíš, jsi youtubera". "Uděláš si merch".

    Ale taky ti youtuberi tvoří nějaký story, content.

  10. Citace Původně odeslal webhosting Zobrazit příspěvek
    ser nato, v Česku aj tak idú iba kvalitne sandále, oblečenie nechaj na Talianov
    Ale no tak, co takový TILAK? Česká značka, která je myslím dokonce úspěšnější v zahraničí jak u nás. Neskutečná kvalita a výdrž oblečení, jediný český výrobce s certifikací od Goretex, oblékají horskou službu minimálně v ČR

    AlpinePro taky slušný brand, ne tak dobrá kvalita jako TILAK, ale pořád hodně kvalitní oblečení které obléká české olympioniky.

    ... nesuď kvalitu jen podle sebe ;)

  11. Citace Původně odeslal duben Zobrazit příspěvek
    Ale no tak, co takový TILAK? Česká značka, která je myslím dokonce úspěšnější v zahraničí jak u nás. Neskutečná kvalita a výdrž oblečení, jediný český výrobce s certifikací od Goretex, oblékají horskou službu minimálně v ČR

    AlpinePro taky slušný brand, ne tak dobrá kvalita jako TILAK, ale pořád hodně kvalitní oblečení které obléká české olympioniky.

    ... nesuď kvalitu jen podle sebe ;)
    Presne tak, nicmene segment sportovniho obleceni je neco jineho nez konvencni moda kde je konkurence tri zadele.

  12. Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    Presne tak, nicmene segment sportovniho obleceni je neco jineho nez konvencni moda kde je konkurence tri zadele.
    Co třeba Blažek? ... nebo myslíš konvenční módou věci jako C&A, NewYorker apod. kde českou adekvátní značku asi nevím?

  13. Pokud máte na starosti marketing a ptáte se tady, tak už to je začátek špatného konce ...

  14. Citace Původně odeslal duben Zobrazit příspěvek
    Co třeba Blažek? ... nebo myslíš konvenční módou věci jako C&A, NewYorker apod. kde českou adekvátní značku asi nevím?
    Blazek je kategorie prevazne spolecenske mody, az nedavno taky presli na segment konvencni. Ano, neco jako vyse zminene znacky, tj pro kazdodenni noseni obleceni kamkoliv.

    ---------- Příspěvek doplněn 23.05.2019 v 23:58 ----------

    Citace Původně odeslal Zbyněk Šubert Zobrazit příspěvek
    Pokud máte na starosti marketing a ptáte se tady, tak už to je začátek špatného konce ...
    Na to jsem narazel.

Hostujeme u Server powered by TELE3