logo
17.05.2019 09:37
1
Ahoj,

dlouhodobě bojuju s Googlem a Seznamem, aby náš web
www.cistic-viktor.cz ukazovaly co nejvýše na fráze jako je "čištění odpadu",
"čištění kanalizace" apod.

Zajímal by mě Váš názor, jak moc velkou roli hraje titulek webu, jestli je lepší
do něj narvat na první místo klíčové slovo, stůj co stůj, nebo se dá spíše lépe
pojmout nějak interaktivně (např. jako otázka), tak aby ve výpisu ostatních webů
příitáhnul pozornost lidí.

Pro názornost se nyní v Seznamu zobrazuje toto: https://1url.cz/vMdbp
(Ucpaný odpad? .....) - toto se mi líbí více, s tou otázkou..

A v Google toto: https://1url.cz/lMdbl
(Čištění odpadu....) - zde zas preference klíčového slova, ale taková nuda.

- - -

Co je podle Vás lepší ? Pozoruju, že je možná vhodnější klíčová slova dávat hlavně
do popisku stránky, ale nevím, takže by se nechal udělat ten zajímavý popisek.
Nechci si ale zajímavým popiskem poškodit pozice.

- -

Děkuji a těším se na názory.

TP

Co se právě děje na Webtrhu?

17.05.2019 10:13
2
Ano, obecně se doporučuje abys se fráze v titulku v nějakém tvaru objevila. První být nemusí :) vyhledávače už dávno nejsou hloupí roboti. Jdi raději směrem zajímavého titulku, ale aby se v něm fréze objevila v jakémkoliv tvaru.
17.05.2019 10:41
3
Původně odeslal Pavel Horelica
Ano, obecně se doporučuje abys se fráze v titulku v nějakém tvaru objevila. První být nemusí :) vyhledávače už dávno nejsou hloupí roboti. Jdi raději směrem zajímavého titulku, ale aby se v něm fréze objevila v jakémkoliv tvaru.
Děkuji Pavle, myslíš, aby se objevila v nějakém tvaru - to myslíš, aby ty slova byly za sebou: Ucpaný odpad? | Čištění odpadu, kanalizace levně a ihned,
nebo to může být volně viz: Ucpaný odpad? | Čištění levně a rychle | Čistič Viktor
17.05.2019 10:58
4
Především by tě měly zajímat zpětný odkazy. Na ty se taky podívej. Nicméně rozhodně hlavní KW do title patří. Ale nechceš cílit pouze na dvě kw ne?
17.05.2019 11:55
5
Myslím, že na to jdeš až moc složitě a analyticky :) dělej tak, aby ten obsah titulku byl zajímavý na kliknutí, aby obsahoval tu frázi (jakkoliv) a hlavně abys měl v očích vyhledávačů super web (ze všech pohledů). To je koktejl, který funguje dlouhodobě.