logo
03.05.2019 13:58
1
Zdravím,

ve firmě (střední firma - poskytovatel GPS lokalizace a zabezpečení) plánujeme nový eshop (řádově kolem stovky nabízených produktů).

Hlavním požadavkem je napojení na Abra Gen (přenos: produkty, ceníky, zákazníci, faktury, platby). Funkce eshopu nepotřebujeme žádné nestandardní, až na jednu výjimku - povinné produkty ("k produktu si musíte vybrat jednu z následujících služeb"). Jenom pro pořádek za standardní funkce považujeme: jazykové mutace, platbu kartou, XML feedy, kupony a podporu provizního odkazu.

Ideálně by to asi mělo být hotové (pronajímané) řešení, neradi bychom kvůli aktualizacím a podpoře měli konektor mezi Abrou a eshopem na míru. Ale zajímají mě vaše zkušenosti.

Zatím jsem nalezl řešení přímo od Abra (které jsme zavrhli) a Oxyshop. Víte o něčem dalším?

Předem děkuji za rady.
03.05.2019 23:31
2
Možná jsem ot, ale zkušenost to je. U abry záleží na vaši velikosti a hlavně budgetu. Dva roky zpět jsem u jedné sro řešil napojení skladového hospodářství (odesílání, tracking, napojení na shopy) s Abrou a katastrofa (přišel jsem k tomu až když bylo před dodanim) . 200k do jejich custom úprav zahucelo jak nic a ani nebyli ochotni poskytnout pořádnou api dokumentaci k objednaným upravam. Při poslední schůzce oz a vývojáře přímo zaznělo, že jsme malý zákazník a nemáme prioritu. Nakonec se abra zavrhla a zaplatilo se vlastní řešení, dle potřeb společnosti a spokojenost.
06.05.2019 10:06
3
Původně odeslal PeeKay
Možná jsem ot, ale zkušenost to je. U abry záleží na vaši velikosti a hlavně budgetu. Dva roky zpět jsem u jedné sro řešil napojení skladového hospodářství (odesílání, tracking, napojení na shopy) s Abrou a katastrofa (přišel jsem k tomu až když bylo před dodanim) . 200k do jejich custom úprav zahucelo jak nic a ani nebyli ochotni poskytnout pořádnou api dokumentaci k objednaným upravam. Při poslední schůzce oz a vývojáře přímo zaznělo, že jsme malý zákazník a nemáme prioritu. Nakonec se abra zavrhla a zaplatilo se vlastní řešení, dle potřeb společnosti a spokojenost.
Díky za zkušenost. Problém je, že Abra se používá snad už od založení společnosti před 20 lety. Takže přejít na něco jiného by bylo komplikované.