Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 29 z 29

Velké srovnání TOP e-shopových řešení

  1. Jak se ztotožňujete s výsledkem srovnání https://www.lupa.cz/pr-clanky/velke-...povych-reseni/. Je to sice publikováno jako komerční sdělení, ale přesto jsem výsledkem a hlavně výběrem eshopů poněkud zaskočen. Asi je to tím komerčním sdělením:)

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. pr článek...

  4. Tak mu z tech tri nabidli nejvyssi provize no, co chces slyset.

  5. Srovnání TOP e-shopových krabic má být správný název. Nic proti krabicím, ale existuje vůbec nějaká e-shopová jednička, která využívá krabičák? Tohle je subjektivní irelevantní informace, ale já třeba jak vidím v patičce, že e-shop jede na nějakém krabičáku za měsíční tarif 1000,- Kč, tak nenakoupím. E-shop je pro mě automaticky neseriózní a riskantní, protože nemá na investici do kvalitního řešení na míru a volí nejjednodušší cestu s vendor lockem, který může být limitující pro budoucí inovace. Samozřejmě jsem v nepodstatné minoritě. Shoptet hostuje nejvíce e-shopů v ČR, takže cílovka je a za to velký thumbs up.

    Spíše je zarážející proč se neobjevují články o týmech, které dělají opravu ty TOP řešení. Shopsys, PragueBest, groupa okolo Řezáče (Kvasnička, Tvrdek,...) atd. Snad nikdy jsem nečetl článek, kde by o nich byla nějaká souhrnná zmínka. Chápu, že nedostatkem klientů netrpí, ale proč se nenajde nějaký aktivní redaktor, který zmíní i tyto lidi.

    Chápu, že otázka TOP je diskutabilní, každý má jiné požadavky atd. Jen mě unavuje to neustálé milkování a zaplacené porovnání krabicových řešení. Jeden článek o agilních kontraktech by nikoho nezabil.

  6. já třeba jak vidím v patičce, že e-shop jede na nějakém krabičáku za měsíční tarif 1000,- Kč, tak nenakoupím.

    Tak to je důvod... :-D :-D :-D

  7. tak článek je PR, však je tam nahoře aj napsané že se jedná o komreční zdělení, tak že proste reklama a tečka.

    Jinak k těm krabičákum a velkým klukum tak:
    - CZC.cz jede na XyShop X7 od společnosti oXy Online s.r.o. a Globus novy eshop taky jede u nich (tedy ja bych k nim nikdy nesel)
    - a třeba Notino , tedy předchudce Parfums dokonce začinal na eshop-rychle.cz kde jel pár let a platil 150 Kč měsíčně :-)
    - a myslim ze najdeme aspon 10 dalsich zajimavých pripadu co pouzivaji krabicaky a jen za priplatek upravene

    Ja si právě myslim ze pro začátek ale i klidně třeba do obratu 10-20 mega ročně (při marži kolem 20% nemylsim PC kde jsou 2%) je dobré krabicové rešení ideál, ono na začatku nejsou prachy na zplaceni 500 tis za dost dobré rešení ze vším vsudy (at uz napojeni na zasilkovnu, karty a další desitky drobnosti co se nezdá ale pri vlastním resení je to majlant) a z tech 500 spise dát 50 na upravi na miru a grafiku a 450 do zboží a marketingu. No a až jak už to vše preroste tak pak vlastní resení.

    Ba naopak zacinat právě na vlastním resení za každou cenu a levně jako WP a jine free je dle mě mnohem horsí resení z pohledu ekonomickeho (naklady na vyladeni a uroven) , a stejně po case se narazi a bude se vše delat od znovu, tak že to rovnou spustit na tom eshop-rychle.cz a usetri se par mesicu práce a desetitisíce kč

  8. streetcz: A kde teda nakupuješ? Protože krabice tu používá tak 80% eshopů. :D Akorát některý přihodí 100/m aby měli čistou patičku.

  9. Citace Původně odeslal Venturi Zobrazit příspěvek
    - a třeba Notino , tedy předchudce Parfums dokonce začinal na eshop-rychle.cz kde jel pár let a platil 150 Kč měsíčně :-)
    To je opravdu zajimava informace. Muzete to nejak rozvest, docela by mne to zajimalo...

  10. Citace Původně odeslal streetcz Zobrazit příspěvek
    Srovnání TOP e-shopových krabic má být správný název. Nic proti krabicím, ale existuje vůbec nějaká e-shopová jednička, která využívá krabičák? Tohle je subjektivní irelevantní informace, ale já třeba jak vidím v patičce, že e-shop jede na nějakém krabičáku za měsíční tarif 1000,- Kč, tak nenakoupím. E-shop je pro mě automaticky neseriózní a riskantní, protože nemá na investici do kvalitního řešení na míru a volí nejjednodušší cestu s vendor lockem, který může být limitující pro budoucí inovace. Samozřejmě jsem v nepodstatné minoritě. Shoptet hostuje nejvíce e-shopů v ČR, takže cílovka je a za to velký thumbs up.

    Spíše je zarážející proč se neobjevují články o týmech, které dělají opravu ty TOP řešení. Shopsys, PragueBest, groupa okolo Řezáče (Kvasnička, Tvrdek,...) atd. Snad nikdy jsem nečetl článek, kde by o nich byla nějaká souhrnná zmínka. Chápu, že nedostatkem klientů netrpí, ale proč se nenajde nějaký aktivní redaktor, který zmíní i tyto lidi.

    Chápu, že otázka TOP je diskutabilní, každý má jiné požadavky atd. Jen mě unavuje to neustálé milkování a zaplacené porovnání krabicových řešení. Jeden článek o agilních kontraktech by nikoho nezabil.
    Souhlasím s tím, že by byl název "Srovnání TOP e-shopových krabic" příhodnější. Co se týče e-shopů stavěných na míru, tam se už nedá podle mě tak snadno srovnávat. Když se firmy potkávají ve výběrových řízeních, rozhoduje celá řada faktorů a myslím, že by bylo obtížné srovnat ty největší shopdevelopery "v tabulce". Navíc tím, že jde o individuální řešení, jsou i požadavky a priority zákazníků individuální - někdo si ve výběrku vybere nabídku nejlevnější (čehož však později může litovat), někdo toho dodavatele, který může začít stavět nejdříve, pro někoho můžou být důležité technologie, pro dalšího zase geografická blízkost..

    Magazín EXEC před časem publikoval výzkum mezi agenturami vyvíjejícími e-shopy na míru. Není to porovnání nejlepších dodavatelů, ale spíš celkový kvantitativní pohled na celý trh - http://exec.shopsys.cz/vyzkum.

  11. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Jak se ztotožňujete s výsledkem srovnání https://www.lupa.cz/pr-clanky/velke-...povych-reseni/. Je to sice publikováno jako komerční sdělení, ale přesto jsem výsledkem a hlavně výběrem eshopů poněkud zaskočen. Asi je to tím komerčním sdělením:)
    Vzhledem k tomu, že už je v linku /pr-clanky/ tak bych od toho žádné objektivní hodnocení nečekal. Každopádně i nejlepší řešení nezajistí úspěšnost e-shopu...

  12. Citace Původně odeslal streetcz Zobrazit příspěvek
    Srovnání TOP e-shopových krabic má být správný název. Nic proti krabicím, ale existuje vůbec nějaká e-shopová jednička, která využívá krabičák?
    Třeba CZC.cz využívá krabičák, a od té doby je e-shop lepší. Alza léta využívala krabičák od NetDirectu. Samozřejmě to nejsou 100% krabičáky, u větších řešení je tam už hodně věcí dodělávaných,...

  13. Podľa mňa fajn článok. Porovnáva vybratý segment platených eshopov, nejaký užší výber.
    Nemôžte to porovnávať s krabicovými riešeniami.

    Že to je PR článok, tam musí byť lebo uvádza konkrétne firmy dokonca s odkazom.

  14. Citace Původně odeslal bart28 Zobrazit příspěvek
    Třeba CZC.cz využívá krabičák, a od té doby je e-shop lepší. Alza léta využívala krabičák od NetDirectu. Samozřejmě to nejsou 100% krabičáky, u větších řešení je tam už hodně věcí dodělávaných,...
    ty velke shopy u tech firem se pouzivaji spise jako reference, nez ukazka toho, ze krabice toto utahne. Malo kdy tam zustava kamen na kameni.

  15. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    To je opravdu zajimava informace. Muzete to nejak rozvest, docela by mne to zajimalo...
    ahoj, snad jsem se nemilil, jsem videl drive prave printscriny jak vypadal parfums na uplnem zacátku a vypadalo to na eshop-rychle nez se preslo na jine reseni, ale ty to víš urcite mnohem presněji ? :-) Prosím opravmě když tak, přece jen ty to tu jako jediny muzeš rozesknout a je možné že jsem se mylil tím pádem sory :-)

  16. V pohode, dle meho parfums na eshop-rychle nikdy nejelo. Dival jsem se a eshop rychle byl registrovan az 2008, tedy o 4 roky pozdeji. Pokud je mi znamo uplne na zacatku to bylo vlastni dilo a pak netdirect a pak vlastni reseni dodnes.

  17. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    V pohode, dle meho parfums na eshop-rychle nikdy nejelo. Dival jsem se a eshop rychle byl registrovan az 2008, tedy o 4 roky pozdeji. Pokud je mi znamo uplne na zacatku to bylo vlastni dilo a pak netdirect a pak vlastni reseni dodnes.
    diky za upresnění, jsem si to spletl ještě s někým jiným kdo zacinal na eshop-rychle, vi jste jestli u https://www.google.com/imgres?imgurl...act=mrc&uact=8 no a nechces popsat proc jste pak od nich právě odchazeli nebo co vás prinutilo? To by bylo zajimavé téma co by mnozi radi slyšeli , prece jen kdyz vidim odkaz tak jak jste bylo na netdirectu meli jste uz 20 zamestancu tak že obrat v desitkách milonu predpokladam.

  18. Citace Původně odeslal TDS Zobrazit příspěvek
    já třeba jak vidím v patičce, že e-shop jede na nějakém krabičáku za měsíční tarif 1000,- Kč, tak nenakoupím.

    Tak to je důvod... :-D :-D :-D
    Je to unpopular opinion, čekal jsem tyto reakce. No důvod to samozřejmě je, možná odlišný jak tvůj, ale vysvětlil jsem proč. Krabicové e-shopy jejichž layout má dalších 1000 e-shopů jsou pro mě rizikové, protože majitel volil pronájem za pár korun což si může dovolit třeba i student.

    ---------- Příspěvek doplněn 02.05.2019 v 11:34 ----------

    Citace Původně odeslal marat Zobrazit příspěvek
    streetcz: A kde teda nakupuješ? Protože krabice tu používá tak 80% eshopů. :D Akorát některý přihodí 100/m aby měli čistou patičku.
    Hele většinu produktů z Alzy nebo Mallu. Platíš sice občas větší cenu oproti nějakým konkurentům, ale pro mě je to určitá forma garance. Pokud zásilka nedorazí, dorazí vadná nebo je potřeba v budoucnu reklamovat, mám jistotu, že se to nějak bude řešit a nebudou dělat obstrukce. Což se u nějakých pseudo e-shopistů děje. Pak nakupuji v různých specificky zaměřených shopech, které působí seriózně.

    Netvrdím, že krabicové řešení je ve všech případech špatně. Mají svůj CMS a někteří nabízejí i implementaci vlastního dodaného designu. Alespoň do tohoto by měl podnikatel investovat. Já bych prostě nemohl prodávat v e-shopu, který vypadá stejně jako 1000 dalších. To je jak kdybys měl kamennou prodejnu se stejným interiérem jako všichni. Každý e-shop, který to myslí vážně, tak by měl být trošku kreativnější.

    Hlavní problém je v té nemožnosti implementovat nějakou vlastní featuru. Ano, někteří to sice nabízejí, ale ze zkušenosti vím, že se jim do toho moc nechce a i když ti to nabídnou, tak to má své limity. Jmenujte mi nějaký prosperující e-shop, který v 2k19 běží na krabici.
    Naposledy upravil streetcz : 02.05.2019 v 11:50

  19. Citace Původně odeslal Venturi Zobrazit příspěvek
    diky za upresnění, jsem si to spletl ještě s někým jiným kdo zacinal na eshop-rychle, vi jste jestli u https://www.google.com/imgres?imgurl...act=mrc&uact=8 no a nechces popsat proc jste pak od nich právě odchazeli nebo co vás prinutilo? To by bylo zajimavé téma co by mnozi radi slyšeli , prece jen kdyz vidim odkaz tak jak jste bylo na netdirectu meli jste uz 20 zamestancu tak že obrat v desitkách milonu predpokladam.
    primarne proto, ze jsem zacali byt pro tu firmu kouli u nohy. Meli jsem spoustu individualnich pozadavku a potreb a proste pro firmu, ktera chce delat krabici s minimem individualnich uprav je to problem. Meli jsme potreby, ktere proste 95% eshopu nema a mit nebude. A je to treba i podpora, kterou jsme potrebovali, rychlost vyvoje, priority ve vyvoji apod.
    Takze my jsme nebyli spokojeni, ze je to pomale, nedela se co chceme, neni to robusni jak potrebujeme a oni nebyli spokojeni, ze musi dedikovat spoustu kapacit pro jedineho klienta. Takze proto, bylo lepsi odejit.

    A myslim, ze i u CZC to bude podobne. Ano, dela jim to oxy (a priznam neznam detail), ale nemyslim si ,ze jedou na krabici. Maji v ramci oxy specialni tym, ktere pracuje jen pro ne a je to hodne o vztazich z minulosti apod. nez o tom, ze by to byla ukazka, ze tu je velky eshop co jede na krabici. To pochybuji.

  20. Citace Původně odeslal streetcz Zobrazit příspěvek
    Je to unpopular opinion, čekal jsem tyto reakce. No důvod to samozřejmě je, možná odlišný jak tvůj, ale vysvětlil jsem proč. Krabicové e-shopy jejichž layout má dalších 1000 e-shopů jsou pro mě rizikové, protože majitel volil pronájem za pár korun což si může dovolit třeba i student.

    ---------- Příspěvek doplněn 02.05.2019 v 11:34 ----------



    Hele většinu produktů z Alzy nebo Mallu. Platíš sice občas větší cenu oproti nějakým konkurentům, ale pro mě je to určitá forma garance. Pokud zásilka nedorazí, dorazí vadná nebo je potřeba v budoucnu reklamovat, mám jistotu, že se to nějak bude řešit a nebudou dělat obstrukce. Což se u nějakých pseudo e-shopistů děje. Pak nakupuji v různých specificky zaměřených shopech, které působí seriózně.

    Netvrdím, že krabicové řešení je ve všech případech špatně. Mají svůj CMS a někteří nabízejí i implementaci vlastního dodaného designu. Alespoň do tohoto by měl podnikatel investovat. Já bych prostě nemohl prodávat v e-shopu, který vypadá stejně jako 1000 dalších. To je jak kdybys měl kamennou prodejnu se stejným interiérem jako všichni. Každý e-shop, který to myslí vážně, tak by měl být trošku kreativnější.

    Hlavní problém je v té nemožnosti implementovat nějakou vlastní featuru. Ano, někteří to sice nabízejí, ale ze zkušenosti vím, že se jim do toho moc nechce a i když ti to nabídnou, tak to má své limity. Jmenujte mi nějaký prosperující e-shop, který v 2k19 běží na krabici.
    hm, tak definuj co myslíš tím prosperující?

    ---------- Příspěvek doplněn 02.05.2019 v 20:42 ----------

    Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    primarne proto, ze jsem zacali byt pro tu firmu kouli u nohy. Meli jsem spoustu individualnich pozadavku a potreb a proste pro firmu, ktera chce delat krabici s minimem individualnich uprav je to problem. Meli jsme potreby, ktere proste 95% eshopu nema a mit nebude. A je to treba i podpora, kterou jsme potrebovali, rychlost vyvoje, priority ve vyvoji apod.
    Takze my jsme nebyli spokojeni, ze je to pomale, nedela se co chceme, neni to robusni jak potrebujeme a oni nebyli spokojeni, ze musi dedikovat spoustu kapacit pro jedineho klienta. Takze proto, bylo lepsi odejit.

    A myslim, ze i u CZC to bude podobne. Ano, dela jim to oxy (a priznam neznam detail), ale nemyslim si ,ze jedou na krabici. Maji v ramci oxy specialni tym, ktere pracuje jen pro ne a je to hodne o vztazich z minulosti apod. nez o tom, ze by to byla ukazka, ze tu je velky eshop co jede na krabici. To pochybuji.
    Nevím jestli mě pamět neklame, ale v době, kdy byl Parfums u Netdirectu Fastcentrik ještě nebyl. Ale to taky může být tím, že pan Svoboda se Parfums stejně jako Alzou chlubil i snad 2 roky poté co už byli pryč. Jinak s tou koulí to je zcela určitě pravda, blokovali jste kapacity a server pro několik dalších projektů, pro které byl váš odchod taky vysvobozením.

  21. Citace Původně odeslal streetcz Zobrazit příspěvek
    Hlavní problém je v té nemožnosti implementovat nějakou vlastní featuru. Ano, někteří to sice nabízejí, ale ze zkušenosti vím, že se jim do toho moc nechce a i když ti to nabídnou, tak to má své limity. Jmenujte mi nějaký prosperující e-shop, který v 2k19 běží na krabici.
    Když ty menší e-shopy nedokážou ten vývoj dlouhodobě udržet. Oni si udělají customizované řešení, viz. f-sport.cz, ale nejsou schopni udržet ten web s dobou, takže už nenaimplementují zásilkovnu, neudělají responzivní design atd., a pak je to vlastní řešení brzdí.

    Ano, zpočátku je vlastní řešení v pohodě, možná i vychází líp, ale jakmile se ten kód stane 10 let zastaralým, je to jiná story, a e-shopy jako třeba právě zmíněný f-sport pak nemají sílu investovat do vývoje.

    Jak tu padlo, že nakupuješ na mall.cz nebo alza.cz, já taky, z 90%, ale ne vše tam je, třeba zrovna ty potravinové doplňky.

    Osobně vidím u e-shopu největší potenciál v prozákaznickém přístupu, to je pro mě důvod proč nakoupit a tomu by se podle mě malé e-shopy měli věnovat nejvíce. Třeba zrovna F-Sport mají lidi vysloveně rádi, i když potravinové doplňky prodává kde kdo, tak F-Sport má vynikající marketingový mix - dobré ceny, kvalitní podpora, velký výběr, vše skladem a to dokáže přebít třeba i ty nevýhody, jako třeba e-shop ze začátku tisíciletí, malý výběr dopravy.

    Já osobně hlavně chci nakupovat od lidí, co mám rád.

  22. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Nevím jestli mě pamět neklame, ale v době, kdy byl Parfums u Netdirectu Fastcentrik ještě nebyl. Ale to taky může být tím, že pan Svoboda se Parfums stejně jako Alzou chlubil i snad 2 roky poté co už byli pryč. Jinak s tou koulí to je zcela určitě pravda, blokovali jste kapacity a server pro několik dalších projektů, pro které byl váš odchod taky vysvobozením.
    Tusim ze to byl shopcentrik sle to je asi jedno. Jinak nemyslim si ze by se pan Svoboda nejak chlubil od okamziku realneho ukonceni spoluprace. V tom to bylo korektni.

    Server jsme urcite nikomu neblokovali. Jen nam.

  23. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Tusim ze to byl shopcentrik sle to je asi jedno. Jinak nemyslim si ze by se pan Svoboda nejak chlubil od okamziku realneho ukonceni spoluprace. V tom to bylo korektni.

    Server jsme urcite nikomu neblokovali. Jen nam.
    Blokovala je vaše návštěvnost, kdy ostatní projekty najednou byly dost pomalé a než hoši z ND přišli s optimalizací a projekty přesouvali.

  24. No to asi tezko...

  25. tak se zeptej Jandíka:)

  26. Diky za tip, na veci to nic nemeni.

  27. Takže Parfums nikdy neběžel na serverech Netdirect? Dedikované servery v té době Netdirect nenabízel, takže pan Jandík lhal? No zrovna pan Jandík byl dle mě jediný kdo tam nikdy nelhal:).

  28. Prosim, nepodsouvejte mi veci, ktere jsem nikdy nerekl a ani vzdalene je neresil. Dekuji

  29. V tom případě nevím co si mám představit pod Vaším

    "No to asi tezko..."

  30. O čem je diskuze? Hned v úvodu je napsáno "Komerční článek", takže obyčejná reklama, ale asi zabrala, když je o tom taková diskuze.

Hostujeme u Server powered by TELE3