Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 15 z 15

Málo objednávek e-shopu

  1. Zdravím všechny, dnes je to přesně 3 měsíce, kdy jsme spustili e-shop. Za tyto 3 měsíce máme cca 150 dokončených objednávek. Do reklamy jsme za tyto 3 měsíce investovali přes 150 tis Kč.
    Avšak stále je to s objednávkama velice slabé. Jsme jednoznačně největší v ČR, nikdo nemá tolik zboží v ČR co my skladem. Na facebooku máme přes 5000 fanoušků, a opravdu každý člověk, který má zálibu ve svém hobby ke kterému potřebuje naše produkty nás zná. Co jste pro rozjezd e-shopu dělali vy ? Pravidelně zaplňujeme FB příspěvkama, reklamy běží (kromě heureky a zboží kam se bohužel nedostaneme..), zboží odesíláme okamžitě po přijetí objednávky, tak já už fakt nevím co víc dělat..

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Tak sem dejte adresu shopu, ne?

  4. Proc se tam nedostanete?

    Reklamu na tematickych webech jste zkouseli?

  5. Jinak nepíšete co prodáváte, s jakými maržemi, tak co chcete slyšet? Většina shopů by 1000Kč za konverzi neustála. Ale vlastně jste nám toho moc neřekl.

  6. Do srovnavacu se nedostaneme jelikoz prodavame pouze po celych balenich, napriklad konkurence má kus za 100Kč a v baleni jsou 3 kusy tak my mame baleni za 240, coz je po prepoctu 60Kc uspora, takze jsme i jednoznacne nejlevnejsi. A navic lide by si napriklad za mesic zase toto stejne zbozi dokoupili takze se jim vyplati toho koupit hned vice za lepsi cenu nez po kusech postupne. Marze mame 30-35%.
    Naposledy upravil Jaryn123 : 25.04.2019 v 09:53

  7. A průměrná objednávka?

  8. 900 Kč.... Někdo koupí třeba za 3000 a někdo za 300 Kč

  9. Já to vidím takhle. Já jsem většinu projektů rozjížděl tak, aby ihned vydělávaly, ale jsou projekty, které jedu stylem, aby nastal zvrat někdy kolem 1-2 let. Nevím o co vy se snažíte, ale mít průměrnou objednávku 900Kč, na tom marži 300Kč za platit 1000Kč za 1 konverzi ...??? Možná by stálo za to se zamyslet nad vaším markeťákem.

  10. prosím mužete odkaz (klidne SZ) ale pokud jsou naklady na konverzy 1000 Kč a zisk cca 300 Kč tak pokud nebudu pocitat lidské náklady a SW a pronajemu skladu tak jste na tech objednávkách minus 100 tis Kč, no nemyslim si že je to ideální marketing. Bych se zamyslet nad tím, prece jen více objednávek pri soucasné ceně za konverzy nebude více zisku ale vetsi ztráta. Ale važně ideal by byl ten odkaz. No a u tech balicku kde máte vy po 3 a jiní po 1, co ty balicyk aspon na zkousku rozdelit a taky to prodávat aj po jednom, aspon na nalakání zakaznika a pak mu nabzet velke baleni.

  11. Problému muže byt ohromná řada - doporučuji vám konzultaci např. od Ondřeje Ilinčeva - 100% lepší než webtrh...

  12. Citace Původně odeslal Hagen Zobrazit příspěvek
    Problému muže byt ohromná řada - doporučuji vám konzultaci např. od Ondřeje Ilinčeva - 100% lepší než webtrh...
    Illinčev je UXák... né výkonový marketér :)

  13. Citace Původně odeslal Jaryn123 Zobrazit příspěvek
    Zdravím všechny, dnes je to přesně 3 měsíce, kdy jsme spustili e-shop. Za tyto 3 měsíce máme cca 150 dokončených objednávek. Do reklamy jsme za tyto 3 měsíce investovali přes 150 tis Kč.
    Avšak stále je to s objednávkama velice slabé. Jsme jednoznačně největší v ČR, nikdo nemá tolik zboží v ČR co my skladem. Na facebooku máme přes 5000 fanoušků, a opravdu každý člověk, který má zálibu ve svém hobby ke kterému potřebuje naše produkty nás zná. Co jste pro rozjezd e-shopu dělali vy ? Pravidelně zaplňujeme FB příspěvkama, reklamy běží (kromě heureky a zboží kam se bohužel nedostaneme..), zboží odesíláme okamžitě po přijetí objednávky, tak já už fakt nevím co víc dělat..
    Napis sem adresu eshopu, vsichni z toho budou moudrejsi.

  14. Citace Původně odeslal dkoudela Zobrazit příspěvek
    Illinčev je UXák... né výkonový marketér :)
    Nemohu souhlasit, vždy chce vidět obchodní plán, zákulisí projektu a mnoho dalšího. A když je problém tak ví kam zavolat.

    Předpokládám že u tohoto projektu bude špatně více věcí od GA, rozvržení stránky a především cílení na cílovku s výsledkem pálení finančních prostředků...

  15. Citace Původně odeslal Hagen Zobrazit příspěvek
    Nemohu souhlasit, vždy chce vidět obchodní plán, zákulisí projektu a mnoho dalšího. A když je problém tak ví kam zavolat.

    Předpokládám že u tohoto projektu bude špatně více věcí od GA, rozvržení stránky a především cílení na cílovku s výsledkem pálení finančních prostředků...
    Sorry, ale tomuto člověku co má problém doporučit nejdrahšího člověka na CZ netu je úlet :) Ano je možná nejlepší, ale tady 100% není on třeba. Tady pomůže každej, kdo má reálnou zkušenost se svým byznysem a ví co a jak. Illinčev ano - když jsi větší vše ti šlape a chceš vyprášit kožich mezerám v UX a posunout se na vyšší level. Ale né v tomto případě :) Ale jen můj názor.

  16. Citace Původně odeslal dkoudela Zobrazit příspěvek
    Sorry, ale tomuto člověku co má problém doporučit nejdrahšího člověka na CZ netu je úlet :) Ano je možná nejlepší, ale tady 100% není on třeba. Tady pomůže každej, kdo má reálnou zkušenost se svým byznysem a ví co a jak. Illinčev ano - když jsi větší vše ti šlape a chceš vyprášit kožich mezerám v UX a posunout se na vyšší level. Ale né v tomto případě :) Ale jen můj názor.
    S Ondrou mám osobní zkušenost a bylo to hned při stavbě shopu a pokud někdo vyhodí z okna 150 tisíc za reklamu tak Ilincev je 10% této částky... Otázkou je co se očekává a co je cílem?

Hostujeme u Server powered by TELE3