Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 8 z 8

Jak na Facebooku funguje cílení?

  1. Zdravím,

    pořád se snažím FB dát šanci, ale pořád mě odrazuje.
    Jak tam vůbec funguje cílení?

    Např. teď jsem se snažil cílit na lidi kteří se připojují na FB pomoci MacOS.
    Přidal jsem tyhle 2 cílení:
    Behaviors->Digital activities->Operating System Used->Facebook access(OS): Mac OS X
    Behaviors->Digital activities->Operating System Used->Facebook access(OS): Mac Sierra

    A Potential Reach hned spadl z 3 500 000 na 51 000. To mi chtějí říct, že na FB v ČR se připojuje z Apple zařízení jen 51k lidi?

    Když např. potřebují prodat pár Apple kousku a zacílim na lidi co maji zájem o Apple a MacBook(což mi taky reach hodilo z 3mega na 300k). Jak to ty lidi hledá? Podle čeho?

    PS: Vím, že nemám cílit na miliony lidi, ale čisla co FB vyhazuje po zacílení mi příjdou divné, už jen když si otevřu pár Apple reselleru, magazínů a sečtu jejích fanoušky tak to bude víc jak těch 300K co píše FB.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. nebude to tím, že poslední verze Mac OS je Mojave a ty nastavuješ kritéria na starší verzi?

  4. Algoritmus fb pracuje už i s daty mimo fb. Každý web má dneska pixel. Pokud chceš optimalizovat na konverze tak on se na základě chování lidí a dat které má rozhodně kdo v tu chvíli spadá do tvého publika. 50 000 okruh je ok.... tam silně záleží i na rozpočtu s kterým pracuješ vůči velikosti publika. Taky stojí za zmínku že bys měl i vědět jak často ti lidé na fb přistupují a tomu uzpůsobit celou kampaň abys neměl třeba zbytečnost četnost, která potom rapidně zhoršuje výkon.

  5. Citace Původně odeslal TomášX Zobrazit příspěvek
    nebude to tím, že poslední verze Mac OS je Mojave a ty nastavuješ kritéria na starší verzi?
    To vím, tohle je/jsou jediné verze ktere FB dává na výběr :D

    Citace Původně odeslal dkoudela Zobrazit příspěvek
    Algoritmus fb pracuje už i s daty mimo fb. Každý web má dneska pixel. Pokud chceš optimalizovat na konverze tak on se na základě chování lidí a dat které má rozhodně kdo v tu chvíli spadá do tvého publika. 50 000 okruh je ok.... tam silně záleží i na rozpočtu s kterým pracuješ vůči velikosti publika. Taky stojí za zmínku že bys měl i vědět jak často ti lidé na fb přistupují a tomu uzpůsobit celou kampaň abys neměl třeba zbytečnost četnost, která potom rapidně zhoršuje výkon.
    Díky.

  6. Potential Reach ukazuje velmi často úplné nesmysly. Běžně se stává, že zaklikneš cílení, ukáže to číslo, pak ho odklikneš a zaklikneš znovu a rázem je číslo desetinásobné. Je to zkrátka hodně poruchový ukazatel.

  7. zeptám se, slyšel jsem že ne FB jdi cilit na lidi, presně konretní, tedy že bud zadám email nebo jmnéno a cíli se reklama na ně, je to prosím pravda? A jde cilit třeba na všechny ženy jmenem EVA ... nebo kdybych z excelu nahral databazi jmen a prijmení tak pokud je zhoda tak by se cililo na ně?

    Předem diky

  8. Na jednotlivce ne, ale můžeš cílit na svůj okruh vytvořený z mailové databáze, ze které se alespoň tisíc (nebo tak nějak) lidí spáruje podle vyplněného mailu u FB profilu. Jestli máš mail, který se nespáruje s vyplněným mailem v profilu, tak na něj nijak cílit nemůžeš. Podle jména to nepůjde. Taky si nejsem vědom toho, že by šlo cílit na všechny Evy. Logicky hodně lidí má stejné jméno i příjmení, proto by i teoreticky tohle fungovalo dost blbě.

    Citace Původně odeslal Venturi Zobrazit příspěvek
    zeptám se, slyšel jsem že ne FB jdi cilit na lidi, presně konretní, tedy že bud zadám email nebo jmnéno a cíli se reklama na ně, je to prosím pravda? A jde cilit třeba na všechny ženy jmenem EVA ... nebo kdybych z excelu nahral databazi jmen a prijmení tak pokud je zhoda tak by se cililo na ně?

    Předem diky

  9. Citace Původně odeslal Affilak.cz Zobrazit příspěvek
    Na jednotlivce ne, ale můžeš cílit na svůj okruh vytvořený z mailové databáze, ze které se alespoň tisíc (nebo tak nějak) lidí spáruje podle vyplněného mailu u FB profilu. Jestli máš mail, který se nespáruje s vyplněným mailem v profilu, tak na něj nijak cílit nemůžeš. Podle jména to nepůjde. Taky si nejsem vědom toho, že by šlo cílit na všechny Evy. Logicky hodně lidí má stejné jméno i příjmení, proto by i teoreticky tohle fungovalo dost blbě.
    jasan, diky, tak ze kdyz bych měl seznam emailu tak defakto na ně mužu, (jasně kdžy neni zhoda tak se preskakuje). Skoda u těch jmen, to by se hodilo, a to že by tam bylo na preskacku ci opac omyle nevadi, mě by stacila proste kdzy bude shoda EVA, Evička a dalsí jmeno (prijmení) jakékoliv a zároven misto pobytu CR tak na ně cilit reklamu :-).

    Ještě se zeptám, šlo by cilit reklamu na lidi co si dali lajk konkurenční firmě/stránce? Tedy mám seznam FB stranek a firem konkurence tak jak bych mohl oslovit lidi co jim dali lajk . Předem diky

Hostujeme u Server powered by TELE3