Prodej módní značky DANNYS clothing
Zobrazují se odpovědi 1 až 13 z 13

Jak na výprodej na eshopu?

  1. Mám celkem dost zimního zboží, které již příští rok nechceme prodávat ( začínáme vyrábět svoje, lepší) a tak toto potřebuji vyprodat.
    Bláhově jsem si myslel " dáme ho skoro za nákupku a bude to hned pryč" Dokonce jsme udělali speciální video s předvedením tohoto zboží a slevovým kodem na - 47%... a nic.
    Můj předpoklad byl tedy takový ,že uděláme jeden výprodej a když nasbíráme dost liků ( na facebooku a youtube) tak se udělá další velká akce na zboží z této sezony … lidi budou chtít další akci a tak si to přepošlou, olajkujou, bude se to samo šířit …. a ono prd.
    Lidi by samozřejmě zboží za tu akční cenu chtěli, furt se ptají kdy teda bude ta další akce, ale ten like dalo jen asi 10% z těch co se ptali.
    Chci toho po nich tak strašně moc?

    A musím říct, že se jedná o opravdové výprodeje, né takové jakože typu black fridai u většiny obchodů.
    Jak řešíte výprodeje u Vás? Rozhodně nechci platit za heureku, slevomat a podobné... chtěl jsem tu slevu dát svým zákazníkům a né korporacím.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Zoot taky skoncil na tom, ze neprodal jarni kolekci :)

    Jinak otazkou je, jake mate chovani zakazniku, kolik jich je tech, co chodi opakovane, aby se dalo usoudit, ez by meli prijit znovu. Otazkou je, jak je zbozi atrativni apod. ono to nejde rici tak z patra, co je spatne apod.

  4. Tak já nekončím, toto zboží mi nevadí na skladě ani tak finančně, jako objemově. A prodává se i během roku, ale jdeme už primárně formou zakázkové výroby a zákazníci chtějí vše od nás a ve stejném vzhledu.
    Jen mi připadal model nabídnu něco za extra super cenu, opravdu je to za polovinu, než se to prodává běžně ( nejlevněji) a lidi si to řeknou. Navíc když jim slíbím další podobnou akci v případě že to doporučí dál... Ale tento model mi prostě nefunguje, takže musím produkt zdražit a zaplatit reklamu. Což je zase práce které jsem se chtěl vyhnout.

  5. A proč sem nenapíšete Vaše stránky?

  6. Citace Původně odeslal Jiří Hudec Zobrazit příspěvek
    A proč sem nenapíšete Vaše stránky?
    Jo a už tu bude brblat deset blbečků že jsem si přišel dělat reklamu, protože kšefty nejdou, na to nemám náladu.

    Momentálně jsem teda oslovil náš regionální slevoserver a ti mi to prý za 15% budou propagovat... ale když se podívám kolik toho prodají, tak to asi ani nemá cenu toho času co do toho budu investovat.

  7. Já vidím problém v té další akci. To bych lidem vůbec nesliboval. Vidí tuto současnou a zboží se jim líbí třeba ze 75 %. Mají dobrou cenu a berou ho. Když jim slíbíš další akci, už začnou dumat nad tím zda se jim příští zboží nebude líbit více.

  8. Podívej asi tak zimní oblečení v dubnu ani se skutečnou slevou moc nepůjde, když tak se slevou za 70-90%. Raděj to nech tak a vytáhni to v srpnu jako first moment. Ale pokud to je skutečná sleva začni uvažovat, zda klienti následně nebudou čekat na další podobnou nabídku, protože nic nepotěší více jako emaily s dotazy "nestačil jsem využít akce, kdy bude další".

  9. Citace Původně odeslal hampl.david Zobrazit příspěvek
    Já vidím problém v té další akci. To bych lidem vůbec nesliboval. Vidí tuto současnou a zboží se jim líbí třeba ze 75 %. Mají dobrou cenu a berou ho. Když jim slíbíš další akci, už začnou dumat nad tím zda se jim příští zboží nebude líbit více.
    Ne jde o naprosto rozdílné věci a zákazníci ví co to bude. přirovnal bych to třeba první akce je na kolečko a druhá na sazenice. Rozhodně nic co by mohli zaměnit.

    A přesto že se moje výprodejové zboží používá v zimě, tak nakupuje se po celý rok a nepodléhá zkáze ani módě. Akaždý si dokáže spočítat že ho bude za 6 měsíců opět potřebovat.

    ---------- Příspěvek doplněn 11.04.2019 v 12:00 ----------

    Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Podívej asi tak zimní oblečení v dubnu ani se skutečnou slevou moc nepůjde, když tak se slevou za 70-90%. Raděj to nech tak a vytáhni to v srpnu jako first moment. Ale pokud to je skutečná sleva začni uvažovat, zda klienti následně nebudou čekat na další podobnou nabídku, protože nic nepotěší více jako emaily s dotazy "nestačil jsem využít akce, kdy bude další".
    U oblečení je problém v tom že příští rok již nemusí být v módě, moje zboží je už desítky let stále stejné, no nic zkusím to nechat dojet do konce dubna a uvidíme, Přinejhorším to zavakuujeme aby to ve skladě nepřišlo k úhoně a nezabíralo tolik místa...ale je to spousta práce , proto jsem to chtěl i bez zisku vypráskat.

  10. O to hůř. Proč bych měl jako možný zákazník provádět jakékoliv interakce u koleček, když mě budete zajímat až později při prodeji sazenic. O akci mluvíte, takže stejně bude bez ohledu na počet like... Když nebude, viz závěr příspěvku od láďa1979.

    Navíc slevy jsou spojeny s impulsivním nakupováním a přemýšlení do budoucna zde nemá moc místo. Na rovinu říkám, že kdyby mi teď někdo nabídl za polovic lyže, tak si je stejně nekoupím a radši si místo nich objednám gril a posezení na zahradu, které využiji za pár dnů/týdnů.

  11. Citace Původně odeslal hampl.david Zobrazit příspěvek
    O to hůř. Proč bych měl jako možný zákazník provádět jakékoliv interakce u koleček, když mě budete zajímat až později při prodeji sazenic. O akci mluvíte, takže stejně bude bez ohledu na počet like... Když nebude, viz závěr příspěvku od láďa1979.

    Navíc slevy jsou spojeny s impulsivním nakupováním a přemýšlení do budoucna zde nemá moc místo. Na rovinu říkám, že kdyby mi teď někdo nabídl za polovic lyže, tak si je stejně nekoupím a radši si místo nich objednám gril a posezení na zahradu, které využiji za pár dnů/týdnů.
    tý jo, já kupoval lyže minulej týden. Asi jsem fakt divnej

  12. Nemyslim si, ze lidi resi co je v mode. Vetsina lidi ani nevi co je v mode. Takze to, zda tam bude lyzarska bunda modra a pristi rok bude cool zelena nema zase takovy vliv. Proste nabidka neni asi atraktivni a nemusi jit jen o cenu, ale i o obsah te nabidky.

  13. Máme stejné zkušenosti jako Radek O. Po sezóně zboží stáhneme z prodeje a na novou sezónu to znovu vytáhneme spolu s novinkama(neoznačujeme to jako novinku). Zjistili jsme, že rvát peníze do reklamy, aby nám lidi koupili zboží za nákupku či s minimem je horší než si případně připlatit za sklad. Nehledě na to, že si těmi velkými slevami ničíte zákaznice - reálně k nám přišla zakaznice na novou kolekci-šaty, obskakovali jsme jí a na konci se zeptala, kdy je budeme mít ve slevě, že si na ni počká, že si u nás takhle ve slevě posledně dobře nakoupila.

    Plus v Čr nikdo neví co je aktuálně v módě, když se to tu řídí články v časopisech/online magazínech placenými řetězci, kteří kopírují starší kolekce těch velkých jmen. Případně blogerkama bez peněz co buď papouškuje za obdarovaný kousek nebo objektivněji, když si to koupí sama na konci sezóny ve výprodeji/tedy po sezóně. Hezky to bylo řečeno ve filmu Ďabel nosí Pradu : https://youtu.be/uO-coldyOc0

  14. Tak jo, akci jsme udělali znova před třemi dny. Bez jakékoliv propagace, pouze facebook ( marketplac a pár skupin) a eshop.
    Už máme v podstatě vyprodáno. Takže dle mého zjištění je nejdůležitější doba kdy zboží nabídnu.

Hostujeme u Server powered by TELE3