- 4 450 výrobků / 2 832 produktů skladem. Zbytek vyprodáno nebo se s ním nepočítá.
- každý má svůj originální popisek
- žádné XML feedy. Vše ručně naskladněno a popsáno
- shop disponuje jedinečnými produkty bez konkurence (samozřejmě ne všemi)
- shop jsem založil, budoval postupně a pomalu dle fin. možnosti
- na SEO jsem pracoval sám a dosáhl vynikajících výsledků
- odebírám zboží od velkých dodavatelů. Žádný aliexpress (mimo pár produktů), který již nikoho nezajímá.
- dodavatele na sortiment
- od píky budovaný web s kvalitním SEO zázemím. Organika zde tvoří 70% objednávek
- každý rok růst obratu
- shop prodávám se vším všudy. Vč. webu, brandu, domény, veškerých skladových zásob
- nejsem firma, vedeno pouze na živnost
- web rostl / roste postupně a zdravě. Žádné půjčky, rychlo projekty apod.
- hodnota skladových zásob je minimálně 250 000 Kč. Žádný dropshipping či napojení na dodavatele. Plnohodnotný e-shop
- O projektu
- Prodám zcela funkční e-shop se šperky - 2,2 mio obrat / rok, 70% marže
- SEO optimalizace, kterou neplatíte. Zákazník z organiky je jistota, kterou máte zdarma.
- nejedná se o rychlokvašený projekt. Čas, který jsem do něj vložil raději nechci počítat
- stálý růst (v posledním roce pomalejší cca 5%)
- nastavené marketingové a remarketingové kanály
- minimální náklady na hosting. Funguji na open-source řešení s mnoha moduly. Web je vychytaný se spoustou funkcí. Platím pouze hosting
- business byl koníčkem, ne obživou. Pracoval jsem na něm díky tomu, že mě celý projekt bavil a naplňoval
- 221 00 návštěv - vysoká návštěvnost
- 2,35 % konverzní poměr
- obrat cca 2 260 000 Kč vč DPH
- průměrná marže 70 %
- roční ziskovost po odečtení všech nákladů vč. daní cca 900 000 Kč (nemám to spočítané přesně, beru to dle uspořených financí)
- průměrná vratkovost nevyzvednutých zásilek - okolo 3 %
- průměrná vratkovost vyzvednutých zásilek - 2,5 % ( spíše méně, ze stovek objednávek měsíčně se vrací nižší jednotky)
- minimum reklamací - obrovská výhoda prodávaného sortimentu :-)
- eshop nemá žádné závazky
- velkoobchod
- značkové zboží
- SEO optimalizace, kterou neplatíte. Zákazník z organiky je jistota, kterou máte zdarma.
- nejedná se o rychlokvašený projekt. Čas, který jsem do něj vložil raději nechci počítat
- stálý růst (v posledním roce pomalejší cca 5%).
- nastavené marketingové a remarketingové kanály
- minimální náklady na hosting. Funguji na open-source řešení s mnoha moduly. Web je vychytaný se spoustou funkcí. Platím pouze hosting
- business byl koníčkem, ne obživou. Pracoval jsem na něm díky tomu, že mě celý projekt bavil a naplňoval. Nyní tomu tak není, proto prodávám.