logo
29.03.2019 13:32
1
Dobrý den, jaký by jste doporučili systém na řízení teamu. Dávat úkolk, kontrola plnnění, komunikace s klintem, potvrzení a odpověď na mail s možností dát mi vědět, že je splněno. Zatím pro 8 zaměstnanců.Děuji H

Co se právě děje na Webtrhu?

29.03.2019 13:42
2
Asana nebo Trello.
29.03.2019 13:48
3
Mě tedy nejvíce sedl Redmine ( https://www.redmine.org ). Mám jej na vlastním serveru a nemůžu si stěžovat. Zatím mi to pokrylo veškeré požadavky na komunikaci s týmem ale i klienty.
Navíc umožňuje i API tak že zaintegrovat do vlastního systémů je otázkou pár propojovacích mostů.
29.03.2019 13:51
4
Používáme nově Asana a kombinujeme s Trellem, vývoj děláme v JIRA a helpdesk v JIRA ServiceDesk.
29.03.2019 14:06
5
Něco naprosto simplicitniho:)
29.03.2019 14:16
6
Tak zkuste Wunderlist :)

---------- Příspěvek doplněn 29.03.2019 v 14:17 ----------

A komunikace pres Slack (ma to integraci i s Wunderlistem)
29.03.2019 14:44
7
na externí komunikaci s malými klienty používám rád basecamp, jednoduché a přehledné rozhranní, možnost vzájemně evidovat termíny a plány, zároveň slouží jako místo pro projektové dokumenty.

Interní plánování vyhrává v poslední době na plné čáře Jira u vemtšins klientů, osobně bych raději preferoval něco jednoduššího.
08.04.2019 00:51
8
U nás teď funguje https://systemetis.cz, ale jako to už je rozbustnější systém, tobě by možná stačilo něco jako jehttps://www.teamwork.com.