Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 8 z 8

Řízení teamu a komunikace členů

  1. Dobrý den, jaký by jste doporučili systém na řízení teamu. Dávat úkolk, kontrola plnnění, komunikace s klintem, potvrzení a odpověď na mail s možností dát mi vědět, že je splněno. Zatím pro 8 zaměstnanců.Děuji H

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Asana nebo Trello.

  4. Mě tedy nejvíce sedl Redmine ( https://www.redmine.org ). Mám jej na vlastním serveru a nemůžu si stěžovat. Zatím mi to pokrylo veškeré požadavky na komunikaci s týmem ale i klienty.
    Navíc umožňuje i API tak že zaintegrovat do vlastního systémů je otázkou pár propojovacích mostů.

  5. Používáme nově Asana a kombinujeme s Trellem, vývoj děláme v JIRA a helpdesk v JIRA ServiceDesk.

  6. Něco naprosto simplicitniho:)

  7. Tak zkuste Wunderlist :)

    ---------- Příspěvek doplněn 29.03.2019 v 14:17 ----------

    A komunikace pres Slack (ma to integraci i s Wunderlistem)

  8. na externí komunikaci s malými klienty používám rád basecamp, jednoduché a přehledné rozhranní, možnost vzájemně evidovat termíny a plány, zároveň slouží jako místo pro projektové dokumenty.

    Interní plánování vyhrává v poslední době na plné čáře Jira u vemtšins klientů, osobně bych raději preferoval něco jednoduššího.

  9. U nás teď funguje https://systemetis.cz, ale jako to už je rozbustnější systém, tobě by možná stačilo něco jako jehttps://www.teamwork.com.

Hostujeme u Server powered by TELE3