Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Prosím o názor na e-shop.

KatkaKatka
verified
rating uzivatele
28. 3. 2019 17:47:37
Ahoj :)
prosím vás o kritiku našeho maloobchodního e-shopu. Funguje už přes rok, ale asi od ledna tohoto roku jsem začala teprve více propagovat e-shop pomocí google adds, facebooku a instagramu. Minulý týden jsem díky jednomu webináři zjistila, že jsem reklamu na fb dělala špatně, snažím se to tedy podle návodů dělat lépe a zdá se, že to začíná lépe fungovat. Jenomže návštěvnost cca 50 lidí denně ( a to jen když jede fb reklama za cca 100,- denně) je stejně málo. Chci vás tedy poprosit o jakoukoliv kritiku a radu, co mám zlepšovat, abych zvýšila návštevnost. Vím, že e-shopů pro psy je neskutečné množství, ráda bych tedy zdůraznila naši konkurenční výhodu - obojky, vodítka a kožené opasky vyrábíme sami. Jsme tedy schopni reagovat na individuální požadavky zákazníku ( např. různé šířky, délky, barvy, monogramy na opasky, jména a tel. čísla na obojky...)
Jedná se o www.kaspro.cz Na doménu jsem si už vyslechla bohužel dost kritiky. odvíjí se od našeho velkoobchodu www.kaspet.cz, ale nevím zda zrovna doména rozhoduje o úspěšnosti shopu?
28. 3. 2019 17:47:37
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-nazor-na-e-shop-3/#reply1394799
DanielRuszIT
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
28. 3. 2019 18:03:14
Propagujete v těch reklamách hlavně to, že je to ručně vyráběno právě Vámi? .. A taky .. Dle mého ten eshop strašně skáče. Přijde mi jakoby to byla hromada objektů které plavou na vodě. Trošku scrollnu a hýbe se půlka eshopu. Není to příjemné.
28. 3. 2019 18:03:14
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-nazor-na-e-shop-3/#reply1394798
KatkaKatka
verified
rating uzivatele
28. 3. 2019 18:07:55
Napsal DanielRuszIT;1519389
Propagujete v těch reklamách hlavně to, že je to ručně vyráběno právě Vámi? .. A taky .. Dle mého ten eshop strašně skáče. Přijde mi jakoby to byla hromada objektů které plavou na vodě. Trošku scrollnu a hýbe se půlka eshopu. Není to příjemné.
Ano vyrábíme vše sami. Vzhled právě navrhl takto vytvořit náš webmaster. Dříve jsme měli takový asi až moc klasický, nemoderní. Mně osobně tento vzhled přijde zajímavý, ale je pravda, že možná až moc interaktivní...
28. 3. 2019 18:07:55
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-nazor-na-e-shop-3/#reply1394797
DanielRuszIT
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
28. 3. 2019 18:38:34
Napsal KatkaKatka;1519390
Ano vyrábíme vše sami. Vzhled právě navrhl takto vytvořit náš webmaster. Dříve jsme měli takový asi až moc klasický, nemoderní. Mně osobně tento vzhled přijde zajímavý, ale je pravda, že možná až moc interaktivní...
Chápu že Vám to může přijít nevšední a zajímavé, ale mělo by jít hlavně o přehlednost. Třeba když najedu na košík - zobrazit košík vlevo, pokladna vpravo, ještě jsou pod sebou a když na něco z toho najedu, pomalu se tam vysune nějaký ošklivý šedý přeliv. Pouhá změna barvy písma a lehkého odstínu barvy by byla daleko hezčí než tohle. Když refreshnu stránku, vše někam uskočí a pohne se. Zkusil bych taky implementovat platbu kartou, není to složitá záležitost.
Jde o to jestli chcete zvednout návštěvnost nebo prodej. Ne vždy přijde jedno s druhým. Pokud máte konkurence schopné ceny, můžete se zaměřit na návštěvnost. Tzn. PR články, diskuzní fóra atp. Pokud se chcete zaměřit na prodej, pak investujete více do reklam, kde bych se určitě snažil zaměřit hlavně na tu ruční výrobu .. to .. že obojky vyrábíte sami a dají se tak customizovat. Dle mého je to hlavní věc, kolem které byste měli ten marketing stavět.
28. 3. 2019 18:38:34
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-nazor-na-e-shop-3/#reply1394796
lada1979
verified
rating uzivatele
28. 3. 2019 18:55:38
Možná místo zvyšování návštěvnosti by bylo dobré se zaměřit aby návštěvníci hned neodcházeli.
Za mě - hlavní stránka ničím nezaujala jak sama píšete jeden z mnoha eshopů. Ale co mi docela dost vadí je to, že kromě telefonu (většinou se mi nechce nikde volat) nevidím hned kontakty a musím je lovit poměrně hluboko. OP to už je skoro detektivní práce, ceny dopravy taky. Ale co mě nejvíc překvapuje, je že nikde neuvádíte email, tedy aspoň ho nevidím. Košík mi přijde dost neuspořádaný, zdůrazňování osobního odběru zdarma, ale zase tam nevidím, že se mám domluvit kdy. Nikde není otvírací doba, tak proč to nazýváte malobchodním a velkoobchodním eshopem a vlastní výrobou, když to vypadá jako gaučový eshop provozovaný večer po práci. Nevím jaké máte představy o návštěvnosti a prodeji, ale i z 50 návštěv denně lze mít několik objednávek.
28. 3. 2019 18:55:38
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-nazor-na-e-shop-3/#reply1394795
Radek
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
28. 3. 2019 19:22:12
Kaspet
- ta žlutá je hrozná, zaniká a je rozmazaná na bílém pozadí
- hlavní strana nemůže být třeba: Domů, Home...
- zakázkovovu výrobu bych vložil do menu jako samostatný odkaz, ne v Info
- IMG_20180929_144425 - to snad NE? Nejde dopsat title, přejmenovat... obrázek bez textu nic neřekne
- další x chyb se dá opravit a zpříjemnit
Kaspro
- zase hlavní stránka
- rolování opravdu skáče, dívám se na 12 NTB
- chybí obrázek
- tři první odkazy ok, ale málo textu při prokliku, viz doprava zdarma
- sladit Kaspro a KasPRO, nebo je to úmysl?
- VOP, kontakty, GD...mě taky chybí v menu
- vytučnit podstatné, trochu upravit
- co to je Slidr 2 vlevo dole?
- texty slabší, spíš jsem čekal odkaz / Míra pro opasek – chcete si koupit opasek a nevíte si rady s velikostí? Podívejte se na náš jednoduchý návod jak se správně změřit.
Je toho k opravě víc, ale přeju, at se to zlepší i po stránce prodejů.
Chce to trochu máknout a doladit, jak se píší ostatní
28. 3. 2019 19:22:12
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-nazor-na-e-shop-3/#reply1394794
Tomáš Marek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
28. 3. 2019 21:22:36
Hodně špatný design (nepřehledné, špatně zvolené barvy, zlé rozložení prvků e-shopu,...). Kvalita na rok 2010-2012. Ale není se čemu divit, pravděpodobně výše investice stačila pouze na Wordpress šablonu. Přitom relativně zajímavý e-shop, který by si zasloužil profesionální zpracování, které by podstatně zvýšilo konverze.
Kvalitní e-shop však nezajistí automatický přísun návštěvníků, důležitý je správný marketing a kvalitní produkt. Jde to však ruku v ruce a i v případě, že byste měli relativně dobrý marketing, tak budete přicházet o konverze.
Technické chyby byly již řečeny ;-)
28. 3. 2019 21:22:36
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-nazor-na-e-shop-3/#reply1394793
KatkaKatka
verified
rating uzivatele
29. 3. 2019 06:52:36
Napsal DanielRuszIT;1519393
Chápu že Vám to může přijít nevšední a zajímavé, ale mělo by jít hlavně o přehlednost. Třeba když najedu na košík - zobrazit košík vlevo, pokladna vpravo, ještě jsou pod sebou a když na něco z toho najedu, pomalu se tam vysune nějaký ošklivý šedý přeliv. Pouhá změna barvy písma a lehkého odstínu barvy by byla daleko hezčí než tohle. Když refreshnu stránku, vše někam uskočí a pohne se. Zkusil bych taky implementovat platbu kartou, není to složitá záležitost.
Jde o to jestli chcete zvednout návštěvnost nebo prodej. Ne vždy přijde jedno s druhým. Pokud máte konkurence schopné ceny, můžete se zaměřit na návštěvnost. Tzn. PR články, diskuzní fóra atp. Pokud se chcete zaměřit na prodej, pak investujete více do reklam, kde bych se určitě snažil zaměřit hlavně na tu ruční výrobu .. to .. že obojky vyrábíte sami a dají se tak customizovat. Dle mého je to hlavní věc, kolem které byste měli ten marketing stavět.
určitě chceme zvednout prodej, děkuju za připomínky. Tyto chyby my samozřejmě nevidíme, takže jsem moc ráda za jejich vypíchnutí.
---------- Příspěvek doplněn 29.03.2019 v 06:53 ----------
Napsal DanielRuszIT;1519393
Chápu že Vám to může přijít nevšední a zajímavé, ale mělo by jít hlavně o přehlednost. Třeba když najedu na košík - zobrazit košík vlevo, pokladna vpravo, ještě jsou pod sebou a když na něco z toho najedu, pomalu se tam vysune nějaký ošklivý šedý přeliv. Pouhá změna barvy písma a lehkého odstínu barvy by byla daleko hezčí než tohle. Když refreshnu stránku, vše někam uskočí a pohne se. Zkusil bych taky implementovat platbu kartou, není to složitá záležitost.
Jde o to jestli chcete zvednout návštěvnost nebo prodej. Ne vždy přijde jedno s druhým. Pokud máte konkurence schopné ceny, můžete se zaměřit na návštěvnost. Tzn. PR články, diskuzní fóra atp. Pokud se chcete zaměřit na prodej, pak investujete více do reklam, kde bych se určitě snažil zaměřit hlavně na tu ruční výrobu .. to .. že obojky vyrábíte sami a dají se tak customizovat. Dle mého je to hlavní věc, kolem které byste měli ten marketing stavět.
moc děkuju za názor, určitě chceme zvednout prodej.
---------- Příspěvek doplněn 29.03.2019 v 06:59 ----------
Napsal láďa1979;1519395
Možná místo zvyšování návštěvnosti by bylo dobré se zaměřit aby návštěvníci hned neodcházeli.
Za mě - hlavní stránka ničím nezaujala jak sama píšete jeden z mnoha eshopů. Ale co mi docela dost vadí je to, že kromě telefonu (většinou se mi nechce nikde volat) nevidím hned kontakty a musím je lovit poměrně hluboko. OP to už je skoro detektivní práce, ceny dopravy taky. Ale co mě nejvíc překvapuje, je že nikde neuvádíte email, tedy aspoň ho nevidím. Košík mi přijde dost neuspořádaný, zdůrazňování osobního odběru zdarma, ale zase tam nevidím, že se mám domluvit kdy. Nikde není otvírací doba, tak proč to nazýváte malobchodním a velkoobchodním eshopem a vlastní výrobou, když to vypadá jako gaučový eshop provozovaný večer po práci. Nevím jaké máte představy o návštěvnosti a prodeji, ale i z 50 návštěv denně lze mít několik objednávek.
E-mail je moje chyba, ihned napravím... Osobní odběr podle mně jasně píše kde a o termínu "kdy" dostane zákazník instrukce v emailu, myslíte že to nestačí? Košík mi přijde taky neuspořádaný, bohužel s touto šablonou se s tím údajně, dle slov webmastera nedá nic dělat. Maloobchodní e-shop je pro koncového zákazníka a nemusí mít otevírací dobu ( nějak nechápu vaši připomínku o gaučovém prodeji) Odkaz pro velkoobchod jsem dala jen pro představu pro vás, proč jsme zvolili tuto doménu. Děkuju moc za názory!
---------- Příspěvek doplněn 29.03.2019 v 07:06 ----------
Napsal Radekovic;1519400
Kaspet
- ta žlutá je hrozná, zaniká a je rozmazaná na bílém pozadí
- hlavní strana nemůže být třeba: Domů, Home...
- zakázkovovu výrobu bych vložil do menu jako samostatný odkaz, ne v Info
- IMG_20180929_144425 - to snad NE? Nejde dopsat title, přejmenovat... obrázek bez textu nic neřekne
- další x chyb se dá opravit a zpříjemnit
Kaspro
- zase hlavní stránka
- rolování opravdu skáče, dívám se na 12 NTB
- chybí obrázek
- tři první odkazy ok, ale málo textu při prokliku, viz doprava zdarma
- sladit Kaspro a KasPRO, nebo je to úmysl?
- VOP, kontakty, GD...mě taky chybí v menu
- vytučnit podstatné, trochu upravit
- co to je Slidr 2 vlevo dole?
- texty slabší, spíš jsem čekal odkaz / Míra pro opasek – chcete si koupit opasek a nevíte si rady s velikostí? Podívejte se na náš jednoduchý návod jak se správně změřit.
Je toho k opravě víc, ale přeju, at se to zlepší i po stránce prodejů.
Chce to trochu máknout a doladit, jak se píší ostatní
Děkuju za názory na kaspet, ale o ten nešlo. Je to velkoobchod a tam je celkem jedno jak stránky vypadají. ale žlutá mně přijde v pohodě, každopádně věřím, že někomu totrhá oči. Změnit není problém. K tomu obrázku, můžete mi poslat odkaz? Nevím o kterém mluvíte....
Kaspro
chybu url předám webmasterovi, čemu to prosím úplně vadí? Jen pro moji představu.
Zase prosím odkaz kde máme kasPRO... úmysl to určitě není.
Moc děkuju za podnětnou kritiku :)
---------- Příspěvek doplněn 29.03.2019 v 07:09 ----------
Napsal streetcz;1519434
Hodně špatný design (nepřehledné, špatně zvolené barvy, zlé rozložení prvků e-shopu,...). Kvalita na rok 2010-2012. Ale není se čemu divit, pravděpodobně výše investice stačila pouze na Wordpress šablonu. Přitom relativně zajímavý e-shop, který by si zasloužil profesionální zpracování, které by podstatně zvýšilo konverze.
Kvalitní e-shop však nezajistí automatický přísun návštěvníků, důležitý je správný marketing a kvalitní produkt. Jde to však ruku v ruce a i v případě, že byste měli relativně dobrý marketing, tak budete přicházet o konverze.
Technické chyby byly již řečeny ;-)
Design to je asi věc názoru, někomu se líbí někomu ne... OHledně peněz - jak si to webmaster nacenil, tak dostal zaplaceno. Já jsem laik a šablona, nešablona to je pro mně španělská vesnice. Můj požadavek byl funkční e-shop. Děkuju za názor, budu na tom pracovat.
29. 3. 2019 06:52:36
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-nazor-na-e-shop-3/#reply1394792
Radek
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
29. 3. 2019 08:10:45
Děkuju za názory na kaspet, ale o ten nešlo. Je to velkoobchod a tam je celkem jedno jak stránky vypadají. ale žlutá mně přijde v pohodě, každopádně věřím, že někomu totrhá oči. Změnit není problém.
K tomu obrázku, můžete mi poslat odkaz? Nevím o kterém mluvíte....
Tento obrázek, nekontroloval jsem všechny
Kaspro
chybu url předám webmasterovi, čemu to prosím úplně vadí? Jen pro moji představu.
- nevím, co myslíte za url
Zase prosím odkaz kde máme kasPRO... úmysl to určitě není.
mrkněte na popis produktů na hlavní straně, buď je tam Kaspro nebo někde KasPro
Moc děkuju za podnětnou kritiku :)
29. 3. 2019 08:10:45
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-nazor-na-e-shop-3/#reply1394791
lada1979
verified
rating uzivatele
29. 3. 2019 10:02:38
Nejprve si dovolím upozornit, že níže jsou pouze mé názory a že si nevybíjím nějakou špatnou náladu.
Sice žádné oficiální kategorie eshopů sice neexistují, ale v principu je dělím na:
a) skutečné - mají sídlo, zboží skutečně skladem, otvírací dobu. Majitelé to dělají jako svoje povolání na hlavní pracovní poměr.
b) garážové - jsou sice v "garáži" tj. běžně nepřístupném prostoru, ale mají i zboží skladem, většinou bez možnosti osobního odběru, případně s otvírací dobou mimo běžnou pracovní dobu a o víkendu, provozované většinou jako přivýdělek a velice rozšířené a populární třeba v Německu, ale tam většinou mají i prodejnu.
c) gaučové - mají pouze eshop, širokou nabídku zboží o kterém tvrdí, že je skladem (zpravidla někde), bez možností osobního odběru a kontaktu, někdy nechybí upozornění, že adresa je pouze korespondenční a zboží nemůžete vidět, jelikož je údajně ve skladu na jiném místě, kde nikdo není.
d) eshopy typu Alza a Mall neřeším.
Takže kam byste se zařadila?
V košíku a nemohu si pomoci je pouze osobní odběr zdarma, takže pokud nepůjdu přes obtížně nalezitelné obchodní podmínky očekávám něco jiného než čekat na nějakou výzvu k odběru. Trošku mě ještě zarazilo, že zboží skladem odesíláte do 5 pracovních dnů to je jako proč ( v dnešní době středověk), akorát jsem zatím u žádného zboží označení zda je skladem nenašel. Ty kontakty a další máte utopeny pod cookies lištou a asi byste měli zvýšit dobu platnosti cookies, vyskakuje to skoro pořád. Prostě na mě to nedělá seriozní dojem a upřímně je mi jedno zda to děláte při mateřské nebo po práci, prostě tady toto lze přece nastavit více prozákáznicky. Navíc jste v poměrně turistické oblasti, jedu na výlet a chci se zastavit pro obojek, myslíte, že mě bude bavit, zjištovat kdy máte čas a co máte skladem.
Jak bude probíhat objednávka obojků na míru? Když mám psa za 20tis. a chci mu dopřát něco snobského chci vidět materiál, barvu, způsoby zdobení? Bude to přes branku nebo v předsíni či jenom korespondenčně? Kde prodáváte své zboží co vyrábíte, účastníte se nějakých akcí? Prostě z toho všeho lze marketingově vytěžit daleko více!
Takto jak to vidím, se mi to jeví pouze jako jeden z dalších gaučových eshopů a nic mě neláká nakupovat i když uznávám, že jsem profesionálně zdeformovaný.
Jinak pokud použijete formulaci, že u velkoobchodních stránek je něco jedno jak vypadají, tak mi věřte, že jedno to není a potenciálního obchodního partnera to dokáže odpudit stejně spolehlivě jako konečného zákazníka na tom druhém eshopu.
Jinak máme taky některé eshopy staré 8 let, jsou sice od známé firmy, ale to co ztrácíme třeba na grafice a funkčnosti, se snažíme dohnat a vyvážit jinak, ale i tak třeba náš současný asp servisák klidně řekne, že by si tam nic nekoupil jenom proto, že eshop je hrozný, takže třeba tím přicházíme o skupinu 18-35 let.
29. 3. 2019 10:02:38
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-nazor-na-e-shop-3/#reply1394790
Tomáš Marek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
29. 3. 2019 10:31:55
Design to je asi věc názoru, někomu se líbí někomu ne...
No, to je právě velký omyl. Výtvarné dílo je věc názoru, někomu se líbí někomu ne. Design není o tom jestli se Vám líbí nebo ne, ale o tom zdali je na základě zjištěných dat navrhnut správně a maximalizuje potenciál konverznosti. Každého businessmana má zajímat především zisk, bohužel u webdesignu většina poptávajících dává data stranou a rozhodují se na základě svého pocitu a přistupují k designu, jako kdyby byl výtvarné dílo. Ale s tím si nic nedělejte, má to tak 90% poptávajících.
Můj požadavek byl funkční e-shop
Hodně špatný požadavek na rok 2019. To je jako kdybych dal zadání prodejci aut ''chci funkční auto''. Můžu dostat auto za 1000,- Kč nebo za 4mio. Asi si dokážete představit jaký rozdíl mezi nimi bude. Stejné rozdíly mají i weby a není ''funkční'' eshop jako funkční eshop.
Minimální hranice ceny za alespoň trošku konkurenceschopný e-shop v roce 2k19 je 60-150 tisíc. CZK. Jsou v tom jednoduché počty. Potřebujete designéra a programátora, kterého musíte zaplatit 1-2 měsíce. To je orientačně čas za který lze zrealizovat menší-střední e-shop bez složitých nároků. Za méně peněz můžete zvolit pouze zakoupení šablony ovšem ty zisky prostě generovat nebudou.
Mám zkušenost s klienty, že v dnešní době pokud máte krabicovou šablonu e-shopu za pár tisíc konverze nebudou. Budete vydělávat pár korun a pokud budete chtít změnu stejně budete muset investovat do kvalitnějšího řešení a nebo skončíte s podnikáním. To je klasický scénář českých e-shopistů. Šablona za pár tisíc bude fungovat pouze v jednom případě. Pokud budete prodávat originální kvalitní produkt, který neprodává nikdo jiný.
29. 3. 2019 10:31:55
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-nazor-na-e-shop-3/#reply1394789
KatkaKatka
verified
rating uzivatele
30. 3. 2019 06:43:11
Napsal láďa1979;1519513
Nejprve si dovolím upozornit, že níže jsou pouze mé názory a že si nevybíjím nějakou špatnou náladu.
Sice žádné oficiální kategorie eshopů sice neexistují, ale v principu je dělím na:
a) skutečné - mají sídlo, zboží skutečně skladem, otvírací dobu. Majitelé to dělají jako svoje povolání na hlavní pracovní poměr.
b) garážové - jsou sice v "garáži" tj. běžně nepřístupném prostoru, ale mají i zboží skladem, většinou bez možnosti osobního odběru, případně s otvírací dobou mimo běžnou pracovní dobu a o víkendu, provozované většinou jako přivýdělek a velice rozšířené a populární třeba v Německu, ale tam většinou mají i prodejnu.
c) gaučové - mají pouze eshop, širokou nabídku zboží o kterém tvrdí, že je skladem (zpravidla někde), bez možností osobního odběru a kontaktu, někdy nechybí upozornění, že adresa je pouze korespondenční a zboží nemůžete vidět, jelikož je údajně ve skladu na jiném místě, kde nikdo není.
d) eshopy typu Alza a Mall neřeším.
Takže kam byste se zařadila?
V košíku a nemohu si pomoci je pouze osobní odběr zdarma, takže pokud nepůjdu přes obtížně nalezitelné obchodní podmínky očekávám něco jiného než čekat na nějakou výzvu k odběru. Trošku mě ještě zarazilo, že zboží skladem odesíláte do 5 pracovních dnů to je jako proč ( v dnešní době středověk), akorát jsem zatím u žádného zboží označení zda je skladem nenašel. Ty kontakty a další máte utopeny pod cookies lištou a asi byste měli zvýšit dobu platnosti cookies, vyskakuje to skoro pořád. Prostě na mě to nedělá seriozní dojem a upřímně je mi jedno zda to děláte při mateřské nebo po práci, prostě tady toto lze přece nastavit více prozákáznicky. Navíc jste v poměrně turistické oblasti, jedu na výlet a chci se zastavit pro obojek, myslíte, že mě bude bavit, zjištovat kdy máte čas a co máte skladem.
Jak bude probíhat objednávka obojků na míru? Když mám psa za 20tis. a chci mu dopřát něco snobského chci vidět materiál, barvu, způsoby zdobení? Bude to přes branku nebo v předsíni či jenom korespondenčně? Kde prodáváte své zboží co vyrábíte, účastníte se nějakých akcí? Prostě z toho všeho lze marketingově vytěžit daleko více!
Takto jak to vidím, se mi to jeví pouze jako jeden z dalších gaučových eshopů a nic mě neláká nakupovat i když uznávám, že jsem profesionálně zdeformovaný.
Jinak pokud použijete formulaci, že u velkoobchodních stránek je něco jedno jak vypadají, tak mi věřte, že jedno to není a potenciálního obchodního partnera to dokáže odpudit stejně spolehlivě jako konečného zákazníka na tom druhém eshopu.
Jinak máme taky některé eshopy staré 8 let, jsou sice od známé firmy, ale to co ztrácíme třeba na grafice a funkčnosti, se snažíme dohnat a vyvážit jinak, ale i tak třeba náš současný asp servisák klidně řekne, že by si tam nic nekoupil jenom proto, že eshop je hrozný, takže třeba tím přicházíme o skupinu 18-35 let.
Děkuju za připomínky, vidím že mám co dělat!
---------- Příspěvek doplněn 30.03.2019 v 06:47 ----------
Napsal streetcz;1519520
No, to je právě velký omyl. Výtvarné dílo je věc názoru, někomu se líbí někomu ne. Design není o tom jestli se Vám líbí nebo ne, ale o tom zdali je na základě zjištěných dat navrhnut správně a maximalizuje potenciál konverznosti. Každého businessmana má zajímat především zisk, bohužel u webdesignu většina poptávajících dává data stranou a rozhodují se na základě svého pocitu a přistupují k designu, jako kdyby byl výtvarné dílo. Ale s tím si nic nedělejte, má to tak 90% poptávajících.
Hodně špatný požadavek na rok 2019. To je jako kdybych dal zadání prodejci aut ''chci funkční auto''. Můžu dostat auto za 1000,- Kč nebo za 4mio. Asi si dokážete představit jaký rozdíl mezi nimi bude. Stejné rozdíly mají i weby a není ''funkční'' eshop jako funkční eshop.
Minimální hranice ceny za alespoň trošku konkurenceschopný e-shop v roce 2k19 je 60-150 tisíc. CZK. Jsou v tom jednoduché počty. Potřebujete designéra a programátora, kterého musíte zaplatit 1-2 měsíce. To je orientačně čas za který lze zrealizovat menší-střední e-shop bez složitých nároků. Za méně peněz můžete zvolit pouze zakoupení šablony ovšem ty zisky prostě generovat nebudou.
Mám zkušenost s klienty, že v dnešní době pokud máte krabicovou šablonu e-shopu za pár tisíc konverze nebudou. Budete vydělávat pár korun a pokud budete chtít změnu stejně budete muset investovat do kvalitnějšího řešení a nebo skončíte s podnikáním. To je klasický scénář českých e-shopistů. Šablona za pár tisíc bude fungovat pouze v jednom případě. Pokud budete prodávat originální kvalitní produkt, který neprodává nikdo jiný.
Já si myslím, že obyčejný zákazník snad ani nepozná že je e-shop přes šablonu. Soudím podle sebe, když nakupuji, dívám se na zboží, jdu po recenzích obchodu a nakoupím - šablona nešablona... Nebo to má nějaký jiný důležitý významnež jen estetický? Myslíte si teda že tento e-shop i když vychytáme všechny mouchy, které jste mi zde napsali se správnou propagací nemá šanci?
---------- Příspěvek doplněn 30.03.2019 v 06:49 ----------
Všem mockrát děkuju za názory. Pokusíme se vše vyladit a pokud vám to nebude vadit obrátím se na vás možná znovu :)
30. 3. 2019 06:43:11
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-nazor-na-e-shop-3/#reply1394788
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 3. 2019 06:51:32
Nehodnotil by som tento eshop tak zle. v celku nadpriemer.
S reklamou to máte dobré, aj 50 ľudí denne pri tak úzkom sortimente je až až.
30. 3. 2019 06:51:32
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-nazor-na-e-shop-3/#reply1394787
Hrbi
verified
rating uzivatele
30. 3. 2019 07:23:56
Ahoj,
První info by mělo být český výrobek - jak vyrábíme - tuny fotek, jak šťastný psy skáčou a hrají si - a mají vaše obojky..
Poštovné zdarma- jak často někdo nakoupí nad 1500kc? Možná bych přemýšlel nad částkou která bude lidí motivovat utratit ještě dvě kila aby měli poštovné zdarma.
Schválně se podívejte jaká je průměrná objednávka a zkuste udělat poštovné od průměrné objednávky +200kc poštovné zdarma a uvidíte jestli to zvedne obrat, nevím jaké máte marže zkusil bych něco takového vymyslet.
My máme prodejnu a e-shop jsme dělali jako doplněk- upřímně první e-shop jsme měli rok pak letěl do koše a koupili jsme pak nový který funguje a máme výrazně víc objednávek.
Chápu že to stálo peníze, naučte se na něm co nejvíce a pak investuje, hlavně si zajděte na kurz o fb, PPC a SEO. Je to sice investovány čas a peníze ale tady se vám všechno vrátí, uvidíte až si nastavíte svoje kampaně které vycházejí od vás.
30. 3. 2019 07:23:56
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-nazor-na-e-shop-3/#reply1394786
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit