Prodej bannerové reklamy na Koronavirus.eu od 3 Kč / klik
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 44

Jak může nadšený amatér uspět?

  1. Dobrý den.

    Z nadšení pro věc jsme se se synem pustili do provozování e-shopu: https://spiritbox.cz/
    Rozsah našeho podnikání je kapesní, ale i tak doufáme, že se časem můžeme propracovat k drobnému finančnímu přilepšení z prodeje našeho zboží. Taky nás to baví, proto jsme s tím začali.

    Propagujeme na sociálních sítích, hlavně na instagramu: https://www.instagram.com/spiritbox.cz/,
    https://www.facebook.com/ducheminspi...dmin_todo_tour

    Objednávky se opravdu nehrnou :o(
    Tak teď nevím, co mám pro lepší výsledky dělat. Je na našich stránkách něco shnilého? Nebo je problém ve zboží? Nebo musíme vrážet více financí do propagace? 289 návštěv za měsíc je asi ukrutně málo, viďte.
    Mohl by mi někdo prosím zcela upřímně říci svůj názor?

    Moc děkuji :o)

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Jedna věc, že ta šablona nebo co to je hrozná (můj názor). Přijdu na web a "vítejte...." a hledám co dál.
    Druhá věc je zda je o toto zboží vůbec zájem, mě ten počet návštěv třeba přijde docela odpovídající zboží, znám eshopy se stejnou návštěvností s atraktivnějším zbožím. Jak dlouho ten shop jede? Nějaká propagace je?

  4. Dobrý den,
    ten web je průšvih. Já bych tam osobně nenakoupil.

  5. E-shop jede cca 2 měsíce.
    Na instagramu má naše zboží celkem odezvu, některé i kolem 60 lajků, ovšem k nákupu se má málokdo.
    Co byste na šabloně předělal?
    Děkuji

    ---------- Příspěvek doplněn 27.03.2019 v 14:50 ----------

    Citace Původně odeslal Exitek Zobrazit příspěvek
    Dobrý den,
    ten web je průšvih. Já bych tam osobně nenakoupil.

    ....a povíte mi, v čem ten průšvih spočívá?
    Díky

  6. Ta šablona je fakt šílená. Hoďte to na eshoprychle.cz, tam jsou šablony, které se pro toto zboží vyloženě hodí. Je to takový nejlevnější nájem, kde je vše vyřešené. Chvíli s tím jeďte a pak uvidíte. Jinak nadšení je nejlepším motorem ... pak už to chce do toho tepat ze všech stran a nepřestávat ... pěkně nabalovat odvedenou práci. Na tom jednoduchém a mnoha lidmi zatracovaném eshopurychle se dají v pohodě jet eshopy co dělají obraty v milionech či desítkách milionů. Má to svá omezení, ale stačí to na rozkoukání.

  7. Díky za podnět, mrkneme na to :o)
    Tepu, jak divá, ale pravděpodobně úplně blbě.
    Posty na instagramu se celkem líbí, ale téměř nikdo nenakupuje.
    Co dál? Reklama na google?

  8. Na šabloně bych předělal asi všechno , ale jako první bych vyhodil ten header, případně bych do něho místo strohého vítejte dal nějaké "kecy" o webu abych něčím zaujal a věděl o čem vlastně. JInak pokud to dobře chápu tak nabízíte 15 položek, takže mě ta návštěvnost a to ještě k současnému období, kdy jste to spustili v době jarních prázdnin přijde přiměřená. Možná by ještě stálo za to zjistit, zda návštěvníci vůbec hledali to co nabízíte. Prostě to tak je a většinou bez nějakého postrčení reklamou to může nějakou dobu trvat, jen spustit web dnes už nestačí. I to, že dá někdo lajk a nekoupí je naprosto přirozené.

  9. Já bych volil pořadí podle toho, co zabere nejméně času, sežere nejméně peněz a přinese nejvíce užitku

    1) zalistovat produkty, popsat, roztřídit (stejně to budete potřebovat) a rozšířit nabídku
    2) registrace do srovnávačů - zboží a heureka (ostatní můžete někdy dodatečně)
    3) nahodit alespoň google nákupy (za mrzký peníz to je automat a něco to opět udělá)
    4) najít si někoho, kdo vám levně bude dlouhodobě pracovat na kampaních Sklik a GAds (asi bude největší problém někoho takového najít)

    ... ale pokud budete brát v úvahu čas, peníze, tak takhle bych to asi udělal. Ale jak píše Láďa výše, to je pravda. S 15ti produkty nevím co očekáváte. To je spíše tak najít si někoho, kdo to bude tlačit za vás.

  10. Díky.
    Teď jsem moudřejší o to, že mám blbě web.
    Toho se můžu chytit a "kecy" tam nějaké dám, to je taky dobrej nápad.
    Návštěvníky mám ze sociálních sítí, kam vždy dávám konkrétníé zboží, takže podle všeho vědí, na co klikají. Náhodných návštěv moc nebude.

  11. Znám jeden shop s podobným sortimentem, kterému valí Facebook také jako blázen a kupodivu i téměř zadarmo. Většina z neplacených příspěvků (a to i přes FB omezování dosahu). Takže i to je cesta.

  12. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Já bych volil pořadí podle toho, co zabere nejméně času, sežere nejméně peněz a přinese nejvíce užitku

    1) zalistovat produkty, popsat, roztřídit (stejně to budete potřebovat) a rozšířit nabídku
    2) registrace do srovnávačů - zboží a heureka (ostatní můžete někdy dodatečně)
    3) nahodit alespoň google nákupy (za mrzký peníz to je automat a něco to opět udělá)
    4) najít si někoho, kdo vám levně bude dlouhodobě pracovat na kampaních Sklik a GAds (asi bude největší problém někoho takového najít)

    ... ale pokud budete brát v úvahu čas, peníze, tak takhle bych to asi udělal. Ale jak píše Láďa výše, to je pravda. S 15ti produkty nevím co očekáváte. To je spíše tak najít si někoho, kdo to bude tlačit za vás.
    Ano takto by šel klasický český eshopář... nalít hromady peněz do toho abych mohl prodávat... a ono se to třeba jednou vrátí. Většinou nevrátí. Tento sortiment nejsou kosti pro psa a nějaké cenové srovnávače asi nebudou to odkud přijdou zákazníci.
    Osobně bych volil facebook, klidně inzerci zdarma na marketplacu. Zapojit se do skupin které se tímto životním stylem zabývají.

  13. Trošku vidím problém, že máte spojená názvy s box bez mezery. Pokud dám názvy do google, vždy se to zeptá zda náhodou nechci Čakra box. Jinak si na webu odpovídáte na to nejpodstatnější sama:

    Postavili vzdušný zámek a donesli si ho domů.

    Vysnili jsme si náš malý obchůdek, ve kterém bychom prodávali věci, které máme sami rádi a které by mohly těšit i jiné, podobně zaměřené lidi. Takové, kteří se rádi obklopují hezkými věcmi s duchovní tématikou. Trochu filozofy, trochu hračičky.

    Koncept byl hotový na 100 % okamžitě. E-shop byl hotov ještě tentýž večer. Vytvořen s nadšením a v podstatě z nadšení.

  14. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Znám jeden shop s podobným sortimentem, kterému valí Facebook také jako blázen a kupodivu i téměř zadarmo. Většina z neplacených příspěvků (a to i přes FB omezování dosahu). Takže i to je cesta.
    Ano, inzerce na FB je za hubičku a také jí využíváme. Z FB se rekrutovali naši nemnozí zákazníci :o)

  15. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Já bych volil pořadí podle toho, co zabere nejméně času, sežere nejméně peněz a přinese nejvíce užitku

    1) zalistovat produkty, popsat, roztřídit (stejně to budete potřebovat) a rozšířit nabídku
    2) registrace do srovnávačů - zboží a heureka (ostatní můžete někdy dodatečně)
    3) nahodit alespoň google nákupy (za mrzký peníz to je automat a něco to opět udělá)
    4) najít si někoho, kdo vám levně bude dlouhodobě pracovat na kampaních Sklik a GAds (asi bude největší problém někoho takového najít)

    ... ale pokud budete brát v úvahu čas, peníze, tak takhle bych to asi udělal. Ale jak píše Láďa výše, to je pravda. S 15ti produkty nevím co očekáváte. To je spíše tak najít si někoho, kdo to bude tlačit za vás.
    jestli mohu tak tento postup bych určitě nevolil
    1. ok, to by šlo
    2. porovnávače to zboží nemají indexované, takže není s čím párovat
    3. google nákupy na tom budou stejně jakou v bodě 2
    4. ppc kampaně bych řešil až bude shop k něčemu vypadat, jinak to jsou vyhozené peníze

  16. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Trošku vidím problém, že máte spojená názvy s box bez mezery. Pokud dám názvy do google, vždy se to zeptá zda náhodou nechci Čakra box. Jinak si na webu odpovídáte na to nejpodstatnější sama:

    Postavili vzdušný zámek a donesli si ho domů.

    Vysnili jsme si náš malý obchůdek, ve kterém bychom prodávali věci, které máme sami rádi a které by mohly těšit i jiné, podobně zaměřené lidi. Takové, kteří se rádi obklopují hezkými věcmi s duchovní tématikou. Trochu filozofy, trochu hračičky.

    Koncept byl hotový na 100 % okamžitě. E-shop byl hotov ještě tentýž večer. Vytvořen s nadšením a v podstatě z nadšení.
    Vy mi dáváte :o) Ale ano. Všechny projekty byly nejprve vzdušným zámkem, ideou. Teď je potřeba tomu našemu dát solidnější základy :o)

    ---------- Příspěvek doplněn 27.03.2019 v 15:19 ----------

    Citace Původně odeslal Exitek Zobrazit příspěvek
    jestli mohu tak tento postup bych určitě nevolil
    1. ok, to by šlo
    2. porovnávače to zboží nemají indexované, takže není s čím párovat
    3. google nákupy na tom budou stejně jakou v bodě 2
    4. ppc kampaně bych řešil až bude shop k něčemu vypadat, jinak to jsou vyhozené peníze
    Také myslím, že teď si dáme do pořádku web a sortiment. Další později.
    No vy jste báječní! Proč jsem sem nešla hned?!

  17. Exitku, to je univerzální postup. Ale psal jsem, že s 15ti produkty je to o ničem. Jinak ani pro srovnávače a hlavně pro nákupy není párování podmínkou. Zejména nákupy dobře fungují i na nespárované produkty, pokud je to dobře naoptimalizované. Napovíte jim, do jaké kategorie spadá, nastavíte tam vše co se dá a správně to pojmenujete. Když nahodí normální šablonu a zapracují na sortimentu ....

  18. Citace Původně odeslal Mrcela Zobrazit příspěvek
    Díky.
    Teď jsem moudřejší o to, že mám blbě web.
    Toho se můžu chytit a "kecy" tam nějaké dám, to je taky dobrej nápad.
    Návštěvníky mám ze sociálních sítí, kam vždy dávám konkrétníé zboží, takže podle všeho vědí, na co klikají. Náhodných návštěv moc nebude.
    Ale ne web není blbě, jen výsledek odpovídá zřejmě znalostem a vynaloženému úsilí, ale každý se učí a lze to napravit. Jinak asi je se třeba zamyslet proč tedy nekupují lidé z komunity a jak přilákat do komunity nové příznivce.

  19. Citace Původně odeslal jakanas Zobrazit příspěvek
    Ano takto by šel klasický český eshopář... nalít hromady peněz do toho abych mohl prodávat... a ono se to třeba jednou vrátí. Většinou nevrátí. Tento sortiment nejsou kosti pro psa a nějaké cenové srovnávače asi nebudou to odkud přijdou zákazníci.
    Osobně bych volil facebook, klidně inzerci zdarma na marketplacu. Zapojit se do skupin které se tímto životním stylem zabývají.
    Děkuji Vám! Některé produkty by možná cenový stovnávač snesly, většina nejspíše ne. Marketplac, no to bych mohla zkusit. Pokud mne jako e- shop nevyrazí. Do skupin již infiltruji. Myslíte, že prostá reklama na google je taky na nic?

  20. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Exitku, to je univerzální postup. Ale psal jsem, že s 15ti produkty je to o ničem. Jinak ani pro srovnávače a hlavně pro nákupy není párování podmínkou. Zejména nákupy dobře fungují i na nespárované produkty, pokud je to dobře naoptimalizované. Napovíte jim, do jaké kategorie spadá, nastavíte tam vše co se dá a správně to pojmenujete. Když nahodí normální šablonu a zapracují na sortimentu ....
    věc názoru, ale nebudu se tu dohadovat

  21. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Ale ne web není blbě, jen výsledek odpovídá zřejmě znalostem a vynaloženému úsilí, ale každý se učí a lze to napravit. Jinak asi je se třeba zamyslet proč tedy nekupují lidé z komunity a jak přilákat do komunity nové příznivce.
    Ano. Nad tím dumám. A netuším. Proč nenakupují, když se jim fotky líbí? Ceny uvádíme také. Dokonce i předání v Praze dadarmo bez poštovného. Jinak moc děkuji za povzbuzující slova. Učím se moc ráda. :o)

  22. Tyhle "kýčovitý" věci mají dost často eshopy podobného vzhledu, takže v tom nepěkném zpracování bych ten problém uplně neviděl. Možná by to chtělo rozšířit nabídku, zde vám bude stačit pár kusů skladem od každého předmětu, z číny si kupte za litr tunu těhle cetek a hned se vám pěkně rozroste sortiment. Ty andělíčky jsem kdysi viděl podobné na slevomatu https://www.slevomat.cz/sleva/846609...-polodrahokamu, zkuste pouvažovat nad akcí u nich. Hlavní chybu vidim já ve fotkách, fotka musí nalákat, prodat se, u vás to vypadá jak nákej maminkovskej bazárek na mimibazaru.

  23. - doporučuji obchod přesunout rovnou na hlavní stránku
    - zapracovat graficky na hlavičce obchodu
    - odkaz košík mi přijde zbytečný když v pravé straně je košík umístěný. pokladna totéž
    - vyhodit tu cestu v obchodu - Domů / Obchod
    - vyhodit název Obchod
    - doplnit title a meta
    - v patičce mi vůbec nesedí ta medaile garance spokojensoti, má na mě opačný efekt
    - odesíláme již do tří dnů je problém, dnes lidé chtějí vše ideálně hned
    - nikde nevidím informace o způsobu a hlavně ceně dopravy

    to bych viděl jako základ :)

  24. Citace Původně odeslal MarvinDela Zobrazit příspěvek
    Tyhle "kýčovitý" věci mají dost často eshopy podobného vzhledu, takže v tom nepěkném zpracování bych ten problém uplně neviděl. Možná by to chtělo rozšířit nabídku, zde vám bude stačit pár kusů skladem od každého předmětu, z číny si kupte za litr tunu těhle cetek a hned se vám pěkně rozroste sortiment. Ty andělíčky jsem kdysi viděl podobné na slevomatu https://www.slevomat.cz/sleva/846609...-polodrahokamu, zkuste pouvažovat nad akcí u nich. Hlavní chybu vidim já ve fotkách, fotka musí nalákat, prodat se, u vás to vypadá jak nákej maminkovskej bazárek na mimibazaru.
    Ano, i tak se dá sortiment rozšířit.
    Fotky neumíme, vím.
    To je určitě potřeba zvednout.
    Díky

    ---------- Příspěvek doplněn 27.03.2019 v 15:46 ----------

    Citace Původně odeslal Exitek Zobrazit příspěvek
    - doporučuji obchod přesunout rovnou na hlavní stránku
    - zapracovat graficky na hlavičce obchodu
    - odkaz košík mi přijde zbytečný když v pravé straně je košík umístěný. pokladna totéž
    - vyhodit tu cestu v obchodu - Domů / Obchod
    - vyhodit název Obchod
    - doplnit title a meta
    - v patičce mi vůbec nesedí ta medaile garance spokojensoti, má na mě opačný efekt
    - odesíláme již do tří dnů je problém, dnes lidé chtějí vše ideálně hned
    - nikde nevidím informace o způsobu a hlavně ceně dopravy

    to bych viděl jako základ :)
    Díky. Přesunout obchod na první stránku, Yes, že já to neviděla. A víc věcí, co píšete.
    Cesta do obchodu, odkaz na košík....ouvej...mě trvalo dlouho i zvládnout nastavení poštovného. Mrkneme na to.
    Title meta? Copa to je ? :o))


  25. Mno,

    ja jedu podobny sortiment tedy pouze mineralni kameny a to jiz opracovane naramky, nahrdelniky - jen vas chci upozornit ze v tom to odvetvi je nejvice padelku co muze byt. Tak ze pokud kupujete zbozi z aliexpresu tak to je 100% padelek - pokud to chcete delat seriozne tak se tomu vyhnete obloukem.

    Web je neprehledny, tam to chce dosti a dosti odladit... Ceka vas hodne prace a je na vas zda vydrzite nebo ne.

    Hodne stesti

  26. zahodit soucasny vzhled webu a udelat uplne novy eshop.

  27. Tak vidíte, hodně lidí tady vidí problém už v eshopu. Já to vidím taky jako průšvih a věřte tomu, že tu snad nikdo nemá tak hnusný a starý shop jako já. Takže když mě se to zdá úlet, tak je to prostě úlet :-) Je zajímavé, že tu nikde nevidím nic o tom, že se chce z toho grafikům blít, že zkrachujete dříve než začnete, že mít takový eshop, tak si někdo prožšene hlavou kulku ... asi vás tu lidi jako nováčka šetří. Mě sejmuli tak, že jsem si musel skočit k doktorovi pro lexaurin :-)ú

  28. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Tak vidíte, hodně lidí tady vidí problém už v eshopu. Já to vidím taky jako průšvih a věřte tomu, že tu snad nikdo nemá tak hnusný a starý shop jako já. Takže když mě se to zdá úlet, tak je to prostě úlet :-) Je zajímavé, že tu nikde nevidím nic o tom, že se chce z toho grafikům blít, že zkrachujete dříve než začnete, že mít takový eshop, tak si někdo prožšene hlavou kulku ... asi vás tu lidi jako nováčka šetří. Mě sejmuli tak, že jsem si musel skočit k doktorovi pro lexaurin :-)ú
    Kdo umí prodat a má to v sobě , tak se prosadí i na příšerným shopu, naopak kdo je kopyto tak z něj neudělá ani shop za 500k na zakázku automaticky super obchodníka.

  29. Ještě něco jsem tu slyšel ... nebo mě to možná napadlo? Už nevím, ale bylo to něco ve stylu, "vy máte tak hnusnej shop, že u vás snad ti zákazníci nakupují z lítosti" :-)

  30. Mně ta šablona jako problém nepřijde (je to dost pomalé teda, ale to nemusí být jen šablonou), co by mě odradilo od případného nákupu je to, že vůbec nevím, jak bude probíhat proces předání zboží – musím nejdřív vhodit něco do košíku a teprve pak v košíku vidím možnosti dopravy. Tam si můžu vybrat i místní vyzvednutí, ale kde to je, to už se nedozvím. Tak by možná stálo za to vytvořit stránku, kde bude tohle popsané – kolik stojí doprava, kde je možné osobní vyzvednutí atd.

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3