Prodám výdělečný web ZelenyTiket.cz 1.2Mil/rok
Zobrazují se odpovědi 1 až 10 z 10

Ako bojovať proti nízkym cenám u konkurencie

  1. Prevádzkujem eshop od r.2010. za posledné 2r vznikli min.4 nové e-shopy ktoré ako prvu výhodu a odlíšenie sa od konkurencie dali nižšie ceny.
    Tie ceny sú častokrát nižšie o 10-20%.co mi príde uz moc.
    Veľa dodávateľov máme spoločných tak viem aký je +- nákup . Čiže viem že idú na minimálnu maržu.
    Vždy ak niektorý tovar dorovnam aby som si otestoval či si sledujú ceny...tak ju podlaží o pár desatín.

    Už som znížil svoje fixné náklady na minimum. Aby bol primeraný zisk.
    Ale nechcem ísť do cenovej vojny a znižovať a znižovať. To je podľa mňa cesta do pekla.

    Ako by ste postupovali a riešili tento problém ?
    Postupne si všímam aj prepad návštevnosti a často mi aj zákazníci hovoria že kúpili tam a tam lebo to bolo o tých x% lacnejšie.


    Som na heureke, FB 3300fans, newslettrr , Instagram.
    Adwords sa mi neosvedčil .

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal marlo Zobrazit příspěvek
    Prevádzkujem eshop od r.2010. za posledné 2r vznikli min.4 nové e-shopy ktoré ako prvu výhodu a odlíšenie sa od konkurencie dali nižšie ceny.
    Tie ceny sú častokrát nižšie o 10-20%.co mi príde uz moc.
    Veľa dodávateľov máme spoločných tak viem aký je +- nákup . Čiže viem že idú na minimálnu maržu.
    Vždy ak niektorý tovar dorovnam aby som si otestoval či si sledujú ceny...tak ju podlaží o pár desatín.

    Už som znížil svoje fixné náklady na minimum. Aby bol primeraný zisk.
    Ale nechcem ísť do cenovej vojny a znižovať a znižovať. To je podľa mňa cesta do pekla.

    Ako by ste postupovali a riešili tento problém ?
    Postupne si všímam aj prepad návštevnosti a často mi aj zákazníci hovoria že kúpili tam a tam lebo to bolo o tých x% lacnejšie.


    Som na heureke, FB 3300fans, newslettrr , Instagram.
    Adwords sa mi neosvedčil .
    vyprodej to a zkus něco jiného.

  4. Kdysi jsem pracoval s týpkem co byl vážně machr v marketingu. A hodně často opakoval, že aby člověk prodával a byl jedničkou, nemusí mít nejnižší cenu. Možností je tolik. Reklama, instagramové/facebookové soutěže, různé druhy propagace, sponzoring atp. Ale taky záleží na tom jak se cítí na tvém eshopu zákazníci. Jestli je přehledný, dá se na něm dobře nakupovat, jestli jsou tvé služby (dodací doba, cena přepravy) spolehlivé atd. Hodně lidí to má tak, že když někde nakoupí a vše je v pořádku, nakoupí tam radši znova, než aby zkoušeli něco někde jinde jen pro pár korun navíc.

  5. S takovým bych zatočil formou blackhat.

  6. Citace Původně odeslal DanielRuszIT Zobrazit příspěvek
    Kdysi jsem pracoval s týpkem co byl vážně machr v marketingu. A hodně často opakoval, že aby člověk prodával a byl jedničkou, nemusí mít nejnizsi ceny..
    Tiež som toho názoru. Snažím sa o dobrý servis,reklamácie,poradenstvo atď.... Ale niečo by to ešte chcelo asi naviac..

    ---------- Příspěvek doplněn 25.03.2019 v 18:03 ----------

    Citace Původně odeslal MarvinDela Zobrazit příspěvek
    S takovým bych zatočil formou blackhat.
    Mojím cieľom nie je poškodzovať tych druhých ale zlepšovať svoju časť podnikania.

  7. Citace Původně odeslal marlo Zobrazit příspěvek
    Tiež som toho názoru. Snažím sa o dobrý servis,reklamácie,poradenstvo atď.... Ale niečo by to ešte chcelo asi naviac..

    ---------- Příspěvek doplněn 25.03.2019 v 18:03 ----------



    Mojím cieľom nie je poškodzovať tych druhých ale zlepšovať svoju časť podnikania.
    Řikáš, že tě vždy vyřadí cenou, takže jde o o kdo z vás to déle vydrží.

  8. Citace Původně odeslal MarvinDela Zobrazit příspěvek
    Řikáš, že tě vždy vyřadí cenou, takže jde o o kdo z vás to déle vydrží.
    Zdá sa, že cesta k úspechu tu nevedie. Evidentnosť malé domáceho eshopu je skoro nekonečná.
    Toho sa nedočká.

    Nakoniec keď chceš osladiť život konkurencií nepotrebuješ mu konkurovať v každej položke. Úplne stačí
    zobrať 20% najziskovejších položiek a cenovo ich podliesť. Je to likvidačné skoro pre každú firmu.

  9. Citace Původně odeslal Gabonator Zobrazit příspěvek
    Zdá sa, že cesta k úspechu tu nevedie. Evidentnosť malé domáceho eshopu je skoro nekonečná.
    Toho sa nedočká.

    Nakoniec keď chceš osladiť život konkurencií nepotrebuješ mu konkurovať v každej položke. Úplne stačí
    zobrať 20% najziskovejších položiek a cenovo ich podliesť. Je to likvidačné skoro pre každú firmu.
    Já většinou nebojuji, protože těch blbců co jsou ochotni se mezi sebou roky dojit je až až. Mám svoji cenu kterou chci dát ro reklamy, mám cenu za kterou chci prodávat, dělám to nějakým způsobem a buď to půjde a nebo ne. Také je sortiment, ve kterém obchodníci přeplácí reklamu a podlézají ceny až do ztráty a co s tím naděláš? Konkurenční boj nemá vítěze, takže ať se pobijí. Ono to bývalo jednodušší, protože marketing skoro nikdo neuměl, ani ty největší firmy, stačilo nahodit feedy, ale teď se to opět stáčí k tomu starému dobrému základu a jednou z klíčových věcí je odlišit se a to jak službami (dost komplikované v eshopech), tak produkty a tam už ta cesta je. Ještě před pár lety to byla cesta složitější a dražší (ale to jen proto, že nikdo nic neuměl), teď je to cesta levnější a možná i jediné rozumné východisko pro takové případy.

  10. Citace Původně odeslal marlo Zobrazit příspěvek
    Prevádzkujem eshop od r.2010.
    To znamená že skoro 9 rokov idete bez nejakej výraznejšej zmeny.
    To s potom nedivte, že vás dobiehajú. Chce to neprešľapovať na mieste, a pridať nový sortiment.

  11. Citace Původně odeslal Gabonator Zobrazit příspěvek
    To znamená že skoro 9 rokov idete bez nejakej výraznejšej zmeny.
    To s potom nedivte, že vás dobiehajú. Chce to neprešľapovať na mieste, a pridať nový sortiment.
    To ste asi nepochopili. Ja nemám 9r rovnaký sortiment. Inovujem a mám v ponuke nový tovar sú novinky dokonca niektoré produkty ako jediný na trhu.
    To bola len informácia aby som dal všetky podstatné by info.

Hostujeme u Server powered by TELE3