Caretrade.cz (https://248503.myshoptet.com/ ) - aktuální web www.caretrade.cz

Něco o společnosti:
B2B společnost prodávající komplexní hotelové vybavení a poskytující také odborný poradenský servis svým klientům. Mezi základní prodejní produkty společnosti patří především hotelová kosmetika, profesionální vůně do hotelu, hotelový textil a další hotelové doplňky a spotřební sortiment (toaletní papíry, náplně do dávkovačů a další hygienické potřeby).

Námět nového webu z naší strany:
• kombinace tyrkysové barvy a jejích odstínů (proběhne redesign loga do jemnějších a studenějších barev vč. tyrkysové), možnost kombinace pastelových odstínů
• hlavní font – zatím jsme si vybrali Open Sans + Nunito, ale nebráníme se upravení návrhu – jde nám o to, aby písmo bylo hezky čitatelné
• na popisky u produktů jako je AKCE, NOVINKA, TIP, VÝPRODEJ, DETAIL, DO KOŠÍKU uvítáme návrh jiného fontu a jiné grafiky těchto rámečků
• web by měl být čistý, přehledný, ale ne technický a studený – jsme mladý kolektiv, který má velice přátelský vztah k zákazníkovi a tím bychom se chtěli odlišit od konkurence a chceme to udělat I
• konkurenční eshopy jsou: alda.cz, promin.cz, eup.cz, swing.cz, minibar.cz

Co je potřeba vytvořit především:
• upravit graficky hlavičku a hlavní lištu
• pohyblivý carousel - v něm budou pro začátek 3 bannery (velikost banneru viz. aktuální banner se srdíčky, mělo by být cca 1920x600 pxl, ale není to 100%) s následujícími tématy:
◦ Hotelová kosmetika – text: Široká nabídka hotelové kosmetiky
◦ Vůně do hotelu – text: Vyvoňte si hotel a hosté se k vám budou chtít stále vracet.
◦ Fleur – text: Kosmetika Fleur nesmí chybět na žádné slavnostní události (zde graficky např. Zámecký styl hotelu, svatba v hotelu a podobná tématika)
• statické bannery (anebo piktogramy) pod carouselem (s texty a tématem:
◦ Logované pantofle a froté
◦ Showroom v Praze a v Brně
◦ Nezapomněli jste na? (zde bude banner směrovat na hygienické potřeby jako toaletní papír, kosmetické ubrousky, hotelové doplňky balené ve folii apod.)
• piktogramy u druhého dělení kategorií – sekce Vybavuji…. - zde vytvořit odpovídající zobrazení dle navrženého textu + k obrázku přidat i onen text vč. nějaké indikace, že se po kliknutí zákazník přesune do kategorie (znaménku plus, šipka….necháme na Vás)

Používali jsme k inspiraci webové stránky bonami.cz, folly.cz vzhledem k podobnému zaměření, ale cílení B2C.


Dále, zde zasílám návrh homepage pro shrnutí:

• 1. řádek: Záhlaví
• 2 řádek: Hlavní kategorie - jakmile se kategorie otevřou, tak u každé podkategorie by byl piktogram v černé barvě sedící k jejímu názvu a také obrázek, který by tu hlavní kategorii odrážel
• 3 řádek: pohyblivý carousel
• 4. řádek: 3 statické bannery
• 6. řádek: Druhé rozdělení kategorií Vybavuji...
• 5. řádek - zde budou proklikávací piktogramové bannery – znění bychom upřesnili, ale jednalo by se např. Doprava nad 6500 Kč bez DPH zdarma atd.
• 6. řádek Nejprodávanější produkty
• 7. řádek Akční zboží
• 8. řádek Co o nás říkají - zde bude úzký carousel s textovými bannery, na kterých budou běhat reference našich zákazníků
• 9. řádek - 3 statické proklikávací bannery (podobně jako na www.folly.cz), kde budou obrázky s textem na články z blogu
• 10. řádek - info o firmě (H1)
• 11. řádek zápatí - informace o nás, kontakty, adresy showroomů
• 12. řádek Copyright a bla bla o Shoptetu :)