Programování a vývoj, spolupráce v enginu Construct
Zobrazují se odpovědi 1 až 9 z 9

Vyhledávač dárků LaMuse.cz

  1. Zdravím,

    s kamarádkou jsme vytvořily vyhledávač dárků LaMuse.cz, kde ručně vkládáme ty nejzajímavější produkty z e-shopů a řadíme je do různých kategorií a přiřazujeme jim různé vlastnosti, tak aby návštěvník našich stránek rychle a pohodlně našel dárek, podle své představy. Součástí vyhledávače je i magazín, kde dáváme další tipy na dárky. Ráda bych vás poprosila o konstruktivní kritiku, rady a nápady.
    Děkuji za váš čas a za zkouknutí našeho webu www.LaMuse.cz

    Zuzka

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. kdyz rozkliknu kategorii tak se mi zasadne nelibi a otravuje me to že je na stránce pouze 17 produktu a pak dal musím klikat na dalsi stranu, pritom darek hledm ocima a celou stranku oskenuji za 3 sekundy a nenašel jsem a musim klikat dal. Doporucuji dat aspon 50 produktu nebo lip automaticke nacitani dalsich dalsích, tedy rolovani, ale to zas by se muselo prekopat dolni patička. Ostatní veci proti tomu jsou blbosti co me netrapi, jen tedy otazka jak to chcete propgovat, kdyz to má takovy nazev co si snad 95% lidi nezapamatuje.

    Az ted si vsimam je tam filtr na urceni polozek na stranku, a nechtelo by to rovnou nahodit tech 40

  4. Děkuji, máte naprostou pravdu. Určitě nastavíme více produktů. Díky za skvělý tip. Co se týče zapamatovatelnosti názvu, zvolili jsme jej schválně, máme v plánu reklamu na brand. Schválně jsme nechtěli v názvu dárek, protože je spoustu e-shopů s DÁRKEM v názvu. Tak snad se nám podaří dostat do podvědomí s "MÚZOU".

  5. Jak to chcete monetizovat? Vypadá to, že jste nad tím strávili hodně času.
    První důležitá věc, kterou musíte udělat, je zrychlit načítání jednotlivých stránek. Je to "prokrastinační" web, lidi chtějí rychle procházet a prohlížet si inspiraci. Pokud se každá stránka načítá 5-10 sekund, je to naprosto fatální. To nikoho nebaví. Je potřeba se dostat k časům pod 500ms, maximálně do vteřiny. Pak se můžete zabývat další optimalizací, bez tohoto se nehnete dál.

  6. Asi bych nedával na řádek 4 produkty, ale jenom 3. Je to na sebe moc namačkaný.
    Žena - LaMuse

  7. Citace Původně odeslal Pix Zobrazit příspěvek
    Jak to chcete monetizovat? Vypadá to, že jste nad tím strávili hodně času.
    První důležitá věc, kterou musíte udělat, je zrychlit načítání jednotlivých stránek. Je to "prokrastinační" web, lidi chtějí rychle procházet a prohlížet si inspiraci. Pokud se každá stránka načítá 5-10 sekund, je to naprosto fatální. To nikoho nebaví. Je potřeba se dostat k časům pod 500ms, maximálně do vteřiny. Pak se můžete zabývat další optimalizací, bez tohoto se nehnete dál.
    Je to affiliate. Moc jste mě potěšil tím, že v tom vidíte čas, který tomu věnujeme.
    S rychlostí máte naprostou pravdu, optimalizovali jsme co jsme zvládly, ale teď si nějak nevím rady.

  8. Me se ten napad libi, proto ze kazdy nekdy premysli co koupit a nevi kudy kam. Osobne bych vytvoril vice moznosti nez je kategorie muz, zena apod.

    Napriklad, muz, kurak, nekurak, sportovec, co ma rad, jaky jede styl proste nejaky dotaznik a podle toho dotazniku to vyplivne na konci moznost darku, nez to skrolovani v menu ktere na mobilu neni vubec videt.. Ale tohle dat dohromady zabere hodne, hodne moc casu a premysleni - zas to nesmi byt moc dlouhe... To si myslim ja ze by to web posunulo uplne jinam nez je.

    Hodne stesti

  9. Vzhledem k tomu, že i nás propagujete přes affil, napište mi na affil@econea.cz, dáme dokupy společně jak web zrychlit, pluginy, cache, co s šablonou apod. Určitě něco najdeme.

    Kromě té rychlosti bych vyřešil:


    1) délku textu v cta tlačítkách (https://www.lamuse.cz/pohlavi/zena/) - nevejde se celý do 1. řádku. Buď tedy zvětšete jeho šířku, nebo zkraťte text v něm.

    2) překopat titulky - v titulku má být třeba Dárky pro ženy a vy tam máte Žena - LaMuse (https://www.lamuse.cz/pohlavi/zena/?pa_druh=bio), což je škoda a problém pro seo = samy sebe okrádáte o přirozenou návštěvnost z vyhledávačů, kde jsou právě důležitá slova jako dárky pro ženu, dárek pro muže, ....

    3) zvážil bych interní přesměrování affil linků - pokud na import produktů používáte xml feed a plugin WP All Import, ten to umí přímo v sobě při importu v sekci Woocommerce Addon. Popřípadě pokud to vkládáte ručně (peklo, z kterého se časem sesypete, ale co se dá dělat), tak bych i pro možnosti interní statistiky prokliků (velmi důležité pro vás, do budoucna třeba i pro inzerenty napřímo = budete mít prezentovatelná data ohledně výkonu, nejen o návštěvnosti) použil nějaký "cloakovací/přesměrovávací plugin" - dobré zkušenosti mám s Pretty Link pro WordPress.

    4) zvětšil bych na detailu produktu tlačítko na proklik na e-shop - je stejně velké jako přidat na wishlist, což není špatná funkce, ale sledujete kolik lidí to používá? Cílem by mělo být co nejrychleji a co největší počet lidí poslat na affil link.

  10. Citace Původně odeslal Hagen Zobrazit příspěvek
    Me se ten napad libi, proto ze kazdy nekdy premysli co koupit a nevi kudy kam. Osobne bych vytvoril vice moznosti nez je kategorie muz, zena apod.

    Napriklad, muz, kurak, nekurak, sportovec, co ma rad, jaky jede styl proste nejaky dotaznik a podle toho dotazniku to vyplivne na konci moznost darku, nez to skrolovani v menu ktere na mobilu neni vubec videt.. Ale tohle dat dohromady zabere hodne, hodne moc casu a premysleni - zas to nesmi byt moc dlouhe... To si myslim ja ze by to web posunulo uplne jinam nez je.

    Hodne stesti
    Děkujeme :)
    O dotazníku jsme původně taky uvažovaly, ale nakonec jsme zvolily roztřídit produkty podle zájmu, příležitosti, obdarovaného. Takže když někdo hledá dárek pro sportovce nebo pro kafaře, najde je v dárcích podle zájmu.
    Ale možná by stálo za ten čas rozpracovat dotazník podle vašeho návrhu.

    ---------- Příspěvek doplněn 25.03.2019 v 09:25 ----------

    Citace Původně odeslal Ondřej Martinek Zobrazit příspěvek
    Vzhledem k tomu, že i nás propagujete přes affil, napište mi na affil@econea.cz, dáme dokupy společně jak web zrychlit, pluginy, cache, co s šablonou apod. Určitě něco najdeme.

    Kromě té rychlosti bych vyřešil:


    1) délku textu v cta tlačítkách (https://www.lamuse.cz/pohlavi/zena/) - nevejde se celý do 1. řádku. Buď tedy zvětšete jeho šířku, nebo zkraťte text v něm.

    2) překopat titulky - v titulku má být třeba Dárky pro ženy a vy tam máte Žena - LaMuse (https://www.lamuse.cz/pohlavi/zena/?pa_druh=bio), což je škoda a problém pro seo = samy sebe okrádáte o přirozenou návštěvnost z vyhledávačů, kde jsou právě důležitá slova jako dárky pro ženu, dárek pro muže, ....

    3) zvážil bych interní přesměrování affil linků - pokud na import produktů používáte xml feed a plugin WP All Import, ten to umí přímo v sobě při importu v sekci Woocommerce Addon. Popřípadě pokud to vkládáte ručně (peklo, z kterého se časem sesypete, ale co se dá dělat), tak bych i pro možnosti interní statistiky prokliků (velmi důležité pro vás, do budoucna třeba i pro inzerenty napřímo = budete mít prezentovatelná data ohledně výkonu, nejen o návštěvnosti) použil nějaký "cloakovací/přesměrovávací plugin" - dobré zkušenosti mám s Pretty Link pro WordPress.

    4) zvětšil bych na detailu produktu tlačítko na proklik na e-shop - je stejně velké jako přidat na wishlist, což není špatná funkce, ale sledujete kolik lidí to používá? Cílem by mělo být co nejrychleji a co největší počet lidí poslat na affil link.
    Děkujeme moc za odpověď. Určitě a rády se ozveme.

Hostujeme u Server powered by TELE3