Programování a vývoj, spolupráce v enginu Construct
Zobrazují se odpovědi 1 až 7 z 7

Zakaznicka podpora externe - telefonni linka

  1. Ahoj,

    resim takovy problem a nevim jestli takova sluzba vubec existuje. Mame web, kde je celkem velka navstevnost a potrebovali bychom na web pridat telefonni cislo kam by zakaznici mohli volat ohledne dotazu. Potrebovali bychom aby linku obsluhoval nejaky externi pracovnik. Ale zase nechceme nikoho zamestnavat, protoze tech hovoru za den neni zase tolik. Existuje takova sluzba od ktere bychom dostali tel cislo a jejich zamestnanci by hovory vyrizovali? Za nejaky mesicni poplatek? Mate pripadne nejaky tip na koho se obratit? Hledal jsem na Googlu, ale to co jsem nasel, jsou zrejme jen najaka softwarova reseni na call centra.

    Predem dekuji.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Ano, toto delaji bezne externi call centra, kde si koupite nejaky objem apod. Proste hledejte call centra :) Platebni modely jsou ruzne, od pausalu, pres cenu za hovor apod. Nicmene u maleho objemu to bude vzdy problem s cenou.

  4. Lowcost řešením by mohly být služby pojmenované jako "virtuální asistentka".

  5. Diky za info.

  6. možná ještě na daktela.cz bych se poptal.

  7. proisp.cz

  8. Citace Původně odeslal hampl.david Zobrazit příspěvek
    Lowcost řešením by mohly být služby pojmenované jako "virtuální asistentka".
    www.externi-kancelar.cz

Hostujeme u Server powered by TELE3