Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 10 z 10

Marketingové náklady: výkonostní marketing vs remarketing

  1. Ahoj.
    Mám krátký a celkem jednoduchý dotaz pro provozovatele e-shopů. Nikde jsem podobné téma nedohledal, tak zakládám nové vlákno.

    Jaký je Váš poměr v online marketingových nákladech vs nákladech na remarketing.
    U nás bude tento poměr celkem špatný cca 90 % jsou marketingové náklady a 10 % pak remarketing.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Spatne by to bylo opacne :-)

  4. Pointa dotazu...? Důležité je přece PNO, ne kolik peněz do jakého typu kampaně sypu.

  5. Pointa je taková, že mi přijde, že máme remarketing nastavený nedostatečně a že nám tam bude unikat dost nákupů, protože návštěvnost máme jinak velmi vysokou. Odpověď typu důležité je přece PNO není moc nápomocná, to je asi jako nechat si běžet remarketingy na všech kanálech najednou a říkat si jaké mají všechny ty remarketingy krásné PNO...

  6. ja si hlavne neumim predstavit nejake nastaveni, ze nejaky typ nakladu bude X procent a jiny Y procent. To je strasne individualni.

    Ono je uz jen otazka co je pro vas vykonnostni marketing, co tam vse davate a nedavate. Nekdo to jiny ono. Taky zalezi do ceho a jak investujete, to taky pak meni ty pomery.

    Nicmene podstatne je, aby to bylo efektivni, nebo plnilo konkretne stanovene cile.

  7. Radku tomu rozumím a je mi to takto jasné, o tom žádná, spíše jsem chtěl zjistit nějaký obecný poměr, určitě to nechceme uměle tlačit k nějakému danému číslu.

    ---------- Příspěvek doplněn 13.03.2019 v 14:09 ----------

    Dám tomu nějaká bližší čísla za určité období.
    Z návštěvnosti 44 K UIP máme cca 2 K objednávek, z toho je cca 180 objednávek z remarketingu. Z toho remarketingu bych čekal mnohem vyšší počet.

  8. Liší se to hodně dle sortimentu, někdy remarketing nefunguje skoro vůbec, někdy tvoří 50 %

  9. Citace Původně odeslal Corwin Zobrazit příspěvek
    Radku tomu rozumím a je mi to takto jasné, o tom žádná, spíše jsem chtěl zjistit nějaký obecný poměr, určitě to nechceme uměle tlačit k nějakému danému číslu.

    ---------- Příspěvek doplněn 13.03.2019 v 14:09 ----------

    Dám tomu nějaká bližší čísla za určité období.
    Z návštěvnosti 44 K UIP máme cca 2 K objednávek, z toho je cca 180 objednávek z remarketingu. Z toho remarketingu bych čekal mnohem vyšší počet.
    Dle meho zadny obecny pomer nebude. Protoze jina sitauce bude u eshopu, co dela PPC a zbozaky a jiny bude u toho co dela PPC, SEO, zbozaky, affil protoze logicky u druhehu bude vice zdroju, vice rozmelneny rozpocet, tudiz i na remarekting zbude absolutne mene a pomerove taky.

    Budu tedy brat remarketing jako soucast PPC/RTB/remarketing kampane a tam uz bych se umel bavit o nejakem jakoze pomeru. Ale treba u nas remakreting dela strasne malo vuci PPC (PLA, search..). U nas to nebude ani 10 % z celkoveho poctu konverzi a ani vuci poctu konverzi z PPC. Ale to je u nas...

  10. Záleží remarketing v jakém oboru. Ve financních mám zapnutý naopak vylučovací remarketing :-D

    Jinak u eshopu bych asi posílil remarketing s kratší dobou u návštěv, kde nedošlo ke konverzi - hlavně kvuli tomu, aby se nezobrazovala reklama konkurence.

  11. Souhlas s BENQ. Já si to taky nemumím představit nějak paušalizovat. Ale obecné pravidlo je, že pokud naopak remarketing tvoří značnou část veškerých objednávek, tak je dobré se na to podívat, zda tam nelítají nějaké peníze zbytečně. Protože si remarketingem můžete odsát konverze, které by vám jinak vzaly za zlomek ceny jiné zdroje. Těžko se to vyhodnocuje, sám to úplně přesně vyhodnotit taky neumím. Další věcí je to, že ten remarketing se dá dělat na X frontách teď každý ten systém má svojí metodiku měření a zase to ztěžuje vyhodnocování. Takže já se držím toho, že všeho s mírou. Ale taky si myslím, že máme do deseti procent.

Hostujeme u Server powered by TELE3