Wildcard HTTPS certifikát zdarma ku každej doméne
Zobrazují se odpovědi 1 až 26 z 26

Dotaz na zdejší systém hodnocení

  1. Dobrý den,
    chtěl jsem se zeptat, zda se to už někomu stalo přede mnou, nebo jsem jediná oběť a jestli je reálně možné se zde nějak bránit. Jde o to, že jsem před nedávnou dobou kontaktoval zdejšího uživatele s odpovědí na poptávku. S dotyčným zprvu probíhala komunikace, poté mi ale na všem začalo být něco podezřelého a těsně před podepsáním smlouvy jsem odmítl podepsat smlouvu a zahájit spolupráci. Dotyčný po několika týdnech udělil negativní lživé hodnocení. Bohužel nemám jak dokázat nevinu, protože jsem na dohodl nekývl. Dotyčný nemá žádný důkaz o opaku (souhlas se začátkem práce či podepsanou smlouvu). Hodnocení jsem nahlásil a zpětně napsal své hodnocení, aby na jeho intriky nepřistoupili další zdejší uživatelé. Nicméně dotyčný mi udělil další mstivé lživé hodnocení za další neexistující zakázku. Hodnocení mi tedy snížil z A na C. Bohužel od administrátorů prozatím nedošlo k žádnému zásahu. Je možné že mi tento uživatel neoprávněně může snížit hodnocení až na najhorší aniž bych se mohl nějak bránit? Je tu někdo z uživatel, který má s dotyčným podobné zkušenosti? Nepřijde mi fér, že člověk si tu buduje dobré jméno a až na pár škobrtnutí, která se zákazníkem vyřeší přijde jeden mstivý člověk a takhle zdiskredituje mou mnohaletou práci zde na Webtrhu. Neberte to prosím jako nějaké brečení. Jen by mě opravdu zajímalo, jestli teoreticky může tento člověk svou mstu dotáhnout tak daleko, že mi nakonec bude u profilu svítit červené E.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Tady si každý dává hodnocení jak se mu chce, je to standard. Nemám s tím osobní zkušenosti, ale jestli to nikdo neřeší okamžitě, tak je to opravdu smutné. Je tu řada nadšenců, kteří by sloužili i zadarmo dle mého. Zajímalo by mě kolik je například aktivních moderátorů na WT, kteří toto dokáží řešit.

    Nevím jestli si to WT uvědomuje, ale pokud Vám dá někdo negativní hodnocení neprávem, tak máte skoro nulovou šanci na to, že budete vybrán na realizaci práce. Jednoduše nikdo nechce spolupracovat s někým kdo má B/C.. toto by se mělo vždy řešit ASAP. Díky novému revolučnímu algoritmu je dokonce i jedno jestli máš 100 pozitivních hodnocení za dobu třeba 7 let. Dostaneš 2 negativní a máš B :D

    Nejlepší je budovat si vlastní portfolio klientů mimo WT. Od začátku 2019 jsem potřebal urgentně zapracovat nějaké kodérské práce a setkal jsem se tu se 3 lidmi, kteří nedodeželi deadline, pracovali večer po práci a tomu také odpovídala kvalita výstupu. Ani jsem se neobtěžoval jim dávat negativní hodnocení protože vím, že by opláceli lživým hodnocením.

    Na druhou stranu neměl jste vůbec komunikovat s někým kdo má 2 ze 3 negativní hodnocení o tom, že neplatí.

  4. Možná prozatím neměli administrátoři čas. Ale myslím, že jsem první pokus nahlašoval někdy před pár dny. Nechci nějak moderátorům křivdit. Možná už se to řeší. Ale opravdu to vypadá, že algoritmus je nějaký pochroumaný. Dotyčný tuším neměl Ečko do mého hodnocení. Možná D tam měl? Část komunikace probíhala zde na Webtrhu. Poté mi napsal na e-mail. Vypadalo to zatím OK. To až když přišlo na podivné chování a "bombardování" telefonními hovory a urgencemi přes e-mail, kdy už budu moci začít a kdy smlouvu podepíši a jestli se o víkendu podívám na to a to... Začal jsem mít z toho člověka fakt divný pocit. Zabrousil jsem tedy na profil daného uživatele, jestli s ním nemá někdo obdobnou zkušenost a našel 2 hodnocení s E a jedno A+. Sám jsme se divil, proč tedy neměl daleko horší celkové hodnocení, které by mě varovalo hned od začátku. E určitě neměl. To bych neztrácel čas a nedával vůbec dotyčnému šanci. Nicméně po dalším telefonickém bombardování už jsem nevydržel a řekl jsem, že o spolupráci nemám zájem (pořád jsem nechápal jestli mluvím s pánem nebo jeho kolegou, kterého pořád zmiňoval - nějak jsem se v tom ztrácel). Následovalo několik dalších pokusů o telefonický kontakt, které jsem už dále ignoroval a po nějakém čase vše ustalo. Věřil jsem, že dotyčný pochopil, že mě opravdu nepřemluví. Nicméně snad po týdnu (možná déle) mi přišel e-mail, že dotyčný hodnotil mou práci. Ještě bych chápal, že mě chtěl nějak potrestat za to, že jsem jej odmítl a asi se nikdo jiný nenašel, ale přišlo mi naprosto dětinské, že se pokouší mstít dále dalšími lživými hodnoceními bez možnosti obrany. Nejhorší na tom je, že po x letech, kdy jsem dostával jen kladná hodnocení a snažil se o profesionalitu a dobře odvedenou práci si někdo vymyslí dvě hodnocení špatná a jsem na tom hůře, než kdyby si někdo založil profil a udělal jednu průměrně hodnocenou zakázku.
    Naposledy upravil Iver : 11.03.2019 v 05:39

  5. Upřímně jak píše streetcz vše budovat mimo WT - já jsem zde kupujcí a má poslední zkušenost dopadla žalobou + trestním oznámením. A už jsem z WT opravdu vylečený...

  6. Koukám, že jsem s Cčkem ještě vyvázl dobře. Tedy zatím Cčkem. Netuším kam až to dotyčný požene :/ Nechci si radši představovat co vše se mohlo semlít kdybych opravdu nakonec se spoluprací souhlasil a podepsanou smlouvu o mlčenlivosti podepsal, když dokáže tento člověk takhle zatopit i za odřeknutou spolupráci.

  7. Těch podvodníků jsem tu už potkal... Přitom by stačilo udržovat ouzkou komunitu registrací na občanku, či složením zálohy atd...

  8. Citace Původně odeslal FunTomas Zobrazit příspěvek
    Těch podvodníků jsem tu už potkal... Přitom by stačilo udržovat ouzkou komunitu registrací na občanku, či složením zálohy atd...
    Přesně tak - ale je tu pár borců co svou práci odvádí tak jak mají, ale k tomu než se člověk prokouše tak to stojí a stojí :(

  9. Uzivatele TomasX a beraniste jsou tusim admini, tak jim zkuste primo napsat PM. Ja jsem s rychlym odstranenim nepresneho hodnoceni problem nemel.

  10. z toho co píšeš (že jsi z toho vycouval ještě před podpisem smlouvy) soudím, že žádný hodnocení neměli právo psát, protože to je až za uskutečnou akci. tak napiš adminům, ať hodnocení smažou, že žádná akce neproběhla a nemusíš nic dokazovat.
    prostě no business, no hodnocení, easy.

  11. Dokonce až napodruhé. Napoprvé jsem tuším ve čtvrtek psal, že v pondělí můžeme začít, ale neozval se. Poté následující týden jsem souhlasil s ujednanými podmínkami, ale během víkendu jsem při jednom z podivném hovoru zrušil a odmítl podepsat. Proto jsem se ani neobtěžoval s nějakou smlouvou. Paradoxně teď já mám v hodnocení, že nedržím termín a že jsem nezačal se zakázkou...

  12. No, když jsem koukal na ten jeho profil, tak to hodnocení A+ tam má ještě navíc pravděpodobně stejně falešné (od uživatele, který se zaregistroval, aby mu dal hodnocení A+ a pak už byl zase neaktivní). Takže tohle by měli admini určitě zkontrolovat, promazat a popř. když ne rovnou BAN, tak napomenutí.

  13. Nedávno tady o tom bylo vlákno, kde to Martin nějak vysvětloval https://webtrh.cz/420953-nove-hodnotenie, způsob hodnocení je očividně živá věc. Osobně, když to vidím bych ocenil, kdyby se při malém počtu hodnocení zobrazovalo něco jako otazník a neukazovalo se, při jednotkách hodnocení je prostě každá hodnota velice důležitá.

    Obchod a udělená hodnocení tady řeší podle zkušeností několik lidí, určitě se na nahlášená hodnocení dostane a je důležité ty lživé hlásit přes tlačítko. Hodnocení se nevěnuji a nemám přístup do všech kontextových informací.

  14. Tomuto člověku jsem například před měsícem udělil negativní hodnocení https://webtrh.cz/members/144714/rating a stále má A, takže nevím jak to funguje nebo nefunguje. Viděl jsem tu lidi, kteří mají 8 kladných hodnocení, pak jedno negativní a hned mají B/C.

  15. Zdejší systém je jeden velký faux pas. Jelikož se tu hraje na kvantitu a ne kvalitu, tak střed nabídky a poptávky tady bude vždy o náhodě zda narazíš na slušnýho člověka.
    Kdyby byla komunita uzavřena a omezena na kvalitní lidi tak by nebylo třeba rating systému.

  16. Jenže to by teoreticky mohlo znamenat menší UIP a méně zisků z nabídek. To je podle mého jediný logický důvod proč to takto administrátor WT nechce. Je to opravdu škoda, protože WT může být stále dobrá platforma pro webaře.

    Nedávno jsem na YT viděl nějakou přednášku, kde zmiňovali WT jako webařskou žumpu. Takové podvědomí o něm má řada profesionálů a raději se mu vyhýbá. Já si však myslím, že kdyby se tu právě zavedla registrace na IČO a nějaké reálné ověření, že IČO dotyčnému patří, tak by se zvedla úroveň a postupem času i UIP protože by se vrátili serióznější dodavatelé a poptávající. Jediné vyjimky by se dávali například kvalitním studentům, kteří nemají IČO, ale mají reálné a kvalitní reference. Nebo rozdělit sekce poptávky/nabídky na Casual a Pro.

    Největším problémem jsou dodavatelé, kteří nemají živnost nebo firmu. Jsou to třeba normální zaměstnanci, kteří třeba ani nedělají weby (mají pouze nějaké prastaré znalosti atd.). Po večerech tu reagují na poptávky a pokud se přistoupí na práci, tak to dělají po večerech bez energie, ve výstupu je řada chyb a deadline se většinou nedodrží. Alespoň taková je má zkušenost.

  17. Citace Původně odeslal streetcz Zobrazit příspěvek
    Jenže to by teoreticky mohlo znamenat menší UIP a méně zisků z nabídek. To je podle mého jediný logický důvod proč to takto administrátor WT nechce. Je to opravdu škoda, protože WT může být stále dobrá platforma pro webaře.

    Nedávno jsem na YT viděl nějakou přednášku, kde zmiňovali WT jako webařskou žumpu. Takové podvědomí o něm má řada profesionálů a raději se mu vyhýbá. Já si však myslím, že kdyby se tu právě zavedla registrace na IČO a nějaké reálné ověření, že IČO dotyčnému patří, tak by se zvedla úroveň a postupem času i UIP protože by se vrátili serióznější dodavatelé a poptávající. Jediné vyjimky by se dávali například kvalitním studentům, kteří nemají IČO, ale mají reálné a kvalitní reference. Nebo rozdělit sekce poptávky/nabídky na Casual a Pro.

    Největším problémem jsou dodavatelé, kteří nemají živnost nebo firmu. Jsou to třeba normální zaměstnanci, kteří třeba ani nedělají weby (mají pouze nějaké prastaré znalosti atd.). Po večerech tu reagují na poptávky a pokud se přistoupí na práci, tak to dělají po večerech bez energie, ve výstupu je řada chyb a deadline se většinou nedodrží. Alespoň taková je má zkušenost.
    Naprosty souhlas. Ja sam jsem student, mam ICO a ze zacatku kariery jsem zde obepisoval vsechny mozne nabidky. Narazil jsem zde jen na par serioznich lidi, se kterymi nebyla spoluprace jen jednorazovka.

    Kdysi byl Webtrh zminovan na ruznych prednaskach jako podnikatelske forum, kde se schazi freelanceri. Nyni uz se Webtrh kvalitativne propada, vsichni hledaji jen studenty, kteri jim udelali web na WP za par supu a ktere muzou treba i osidit.

    Ja sam jsem se zde nekolikrat spalil. Dva roky zpet behem dvou tydnu nabral dve spoluprace, z jedne se mi podarilo dostat jen 1/3 ceny, podruhe to doslo i na zlobu a trestni oznameni, takze jsem si uzil i navstevu na kriminalce. Penize jsem diky policii nakonec dostal vsechny.

    Obcas tu nekomu pomuzu na diskuzi nebo pres soukromou zpravu, do nejakeho obchodu bych tu ale uz nesel. Pracovat pod cenou, kdy tu kazdy hleda studenty, co udelaji web na wp za tri dny, bez zalohy a nejlepe do 4-5 tisic? Ne diky. :)

    Musi prijit zmena, jak zminuje streetcz, nebo bude Webtrh za chvili minus. Snad kazdy tyden se ti resi, jak nekdo nekomu nezaplatil, nebo nedodal reseni, jak mel. Je to bohuzel porad dokola a s timto pristupem se nic nezmeni.

  18. Kontrola IČ, registrace na obcanku uplne nikomu nepomuze. Podelat vas muze jak a.s. tak s.r.o., OSVČ i student bez ŽL. Tato demagogie je uplne o nicem. Tady je problem na obou stranach, jak na strane poptavajicicho tak na strane kupujiciho. Jeden druheho muze kdykoliv podelat. Nedodat praci nebo za ni nedostat zaplaceno.

    Podelali mne zde taky nekolikrat jak v roli poptavajiciho tak i roli dodavatele.

    Prestante delat weby za tisicovku a delejte je draz. Bude kazdy spokojeny.

  19. Já také netvrdím, že by to pomohlo vyřešit podělávače. Nejsem důvěřivý člověk, vždy si dotyčného předem detailně ověřuji, téměř vždy uzavírám smlouvu a požaduji zálohu. Díky tomu mám oproti ostatním minimální zkušenost s tím, že by mě někdo podrazil. Stalo se mi to cca 2-3x za 7 let a vždy to bylo člověk, který měl firmy (s.r.o., a.s.).

    Pointa je v tom, že pokud by se zavedlo nějaké ověřování, tak by to právě odstranilo ty individua, které chtějí web za 1000 korun. Vidím dnes a denně, jak někdo uvádí v poptávkách ''poptávám tuto jednoduchou úpravu,....''. Já jak vidím v poptávce slovo jednoduchou, tak okamžitě vypínám poptávku. Dále by byla větší kontrola lidí ze strany administrátorů a pokud by někdo vyloženě škodil, tak by mu to zneumožnilo založit nový účet (třeba pod VPN pokud se tu reálně trackují IP adresy a řeší se to). Teď si může založit účet kdokoliv a ani nevíte kdo se za účtem skrývá. Reference může mít klidně vycucané z prstu. Vyselektovalo by to i dodavatele a byli by tu jen lidé, kteří opravdu podnikají na internetu.

    Dále by to vyřešilo všechny kreatury, které z fake profilu zakládají troll vlákna (nešvar posledních 3 let).

    Je to dost drastický zásah, ale proto jsem navrhoval například rozdělení poptávky/nabídky na sekci casual a PRO. Každý kdo by zaplatil například roční poplatek a ověřil svou identitu, tak by měl možnost listovat v nabídce a poptávce stejně ověřených lidí. Vedle toho by tu mohlo být to co tu je teď tzn. sekce, kde lidé poptávají herní web a logo do 500 korun.

    A to že Vás zde podělali je opět jako v případě zakladatele vklákna jen Vaše chyba. Když se například podívám na hodnocení, které jste zaslal tomuto uživateli https://webtrh.cz/members/163964/rating tak poslední 4 jeho hodnocení jsou o tom, že je to neplatič a podvodník. I přes to jste šel do spolupráce to mi hlava nebere. Ale samozřejmě to je každého věc.

  20. Citace Původně odeslal streetcz Zobrazit příspěvek
    A to že Vás zde podělali je opět jako v případě zakladatele vklákna jen Vaše chyba. Když se například podívám na hodnocení, které jste zaslal tomuto uživateli https://webtrh.cz/members/163964/rating tak poslední 4 jeho hodnocení jsou o tom, že je to neplatič a podvodník. I přes to jste šel do spolupráce to mi hlava nebere. Ale samozřejmě to je každého věc.
    To hodnoceni jsem tam pridal jako posledni z hodnoticich. Vsechny hodnoceni jsou ze stejneho obdobi. Tj. cekal jsem tak dlouho, az jsem to hodnoceni tam precejen napsal. Vzal jsem poptavku, protoze mel kladna hodnoceni. To je pripad, ze i overeny i s dobrym hodnocenim uzivatel muze podelat kohokoliv.

    Jinak ano, souhlasim, az na ty zalohy. Rozdavam tady praci, platim zalohy pak dodavatele prestavaji komunikovat a cekam na vraceni zaloh az pul roku - na zblazneni, terminy v haji, penezni tok je taky v haji :)

    Nicmene, at to bude jakkoliv, snad se to zlepsi nejak.

  21. Souhlasím, že s těma zálohama je to občas problém. Člověk obdrží zpravidla 30-50% procent z práce za nic a pak většinou nemá motivaci pracovat rychle a stalo se mi, že i po zaplacení zálohy dodavatel vzal ještě jednu práci, kterou dodělal a až poté se začal věnovat mému projektu. Když nedostane člověk zaplaceno nic, tak dělá maximum pro co nejrychlejší dokončení zakázky protože chce logicky platbu.

    Není nad smlouvu a dohodnutí pokuty v případě nedodání nebo velkého zpoždění. To lze však pouze u projektů nad 20 tis. CZK nikdo Vám nic pod tuto cenu nepodepíše.

  22. Dobrý den,
    čekám na odpověď daného uživatele, proč přesně vám hodnocení udělil.
    Každopádně vám udělil dvě hodnocení za totéž, takže jedno z nich jsem už smazal.

  23. Děkuji

  24. Tady má pravdu ta strana, která se ozve jako první.
    Můj poslední případ je k smíchu.
    Zákazník si nestáhl aktualizaci.
    Podle licenční dohody mohl použít script a software na 1x PC a 1x eshop.
    Tyto pravidla porušil a proto byl software odpojen, zrušena licence (nefunkčnost software).
    A teď tam mám jedno Ečko.
    Od té doby jsem nezískal ani jednu zakázku.
    Prý jsem arogantní.... dal bych vám přečíst všechny jeho emaily,nebo přehrál telefonickou komunikaci.
    Bohužel jsem byl až druhý a jasně jsem kvůli dřívější komunikaci zákazníkovi jasně řekl, že s ním budu komunikovat písemně pro uchování historie.
    Bohužel také neakceptoval.
    Zaslal jsem mu další aktualizaci včetně rozšíření s přáním "hodně štěstí se software".
    Ano, tentokrát jsem si rýpl.
    Co myslíte, stáhl nebo nestáhl?
    Pokud má někdo čisté svědomí, tak vše přejde a užívá si software a služeb.
    V emailové komunikaci jsem zasílal grafické návrhy a požadoval jsem vyjádření, abych zabudoval funkčnosti.
    Odpověď : pořád posíláte obrázky a program nikde, bez vyjádření k návrhu atd.....
    Žádal jsem o ukončení mého profilu a odpovědí je, že to nelze kvůli právním sporům....
    Takže hodnocení bych nechal a vyměnil všechny, co za tím stojí.

  25. Když to tedy řešíte veřejně, veřejně vám také odpovím.

    Podle toho, co jsem od vás obou zjistil, to bylo takto:
    1. Vytvořil jste program s použitím trial verze komerční knihovny.
    2. Program, za který jste dostal zaplaceno, kvůli té knihovně přestal fungovat.
    3. Zákazník se vám pak už nikdy nedovolal, protože jste změnil telefonní číslo a nenapsal mu to.
    4. Ani po udělení hodnocení, kdy jste se o problému už určitě musel dozvědět, jste mu nenabídl žádné řešení.

    30.1.2019 jsem vám nabídnul možnost jak se postarat o nápravu:
    Aha, tak v tom případě se mu přece ozvěte a práci dokončete.
    Jestli jste změnil telefonní číslo, měl jste mu to asi napsat.

    Nyní na něj kontakt máte, věřím, že se domluvíte a práci dokončíte.
    Děkuji.
    Místo jakékoliv snahy program opravit jste mi začal spílat, že jsem vůči vám zaujatý.

    Shrnuto ještě stručněji:
    Dostal jste zaplaceno za nefunkční program.

    Kde tam vidíte prostor ke zrušení negativního hodnocení?

  26. 1. ano, bohužel (co se týče php souboru "zajišťuje 80%", tak ten byl v pořádku a funkční, sw "zajišťuje 20%" a php odesílal metodou POST informace ze sw a čekal na doběhnutí. Poté stáhl výsledný XML soubor metodou GET, který přes cmd nahrával do Pohody)
    Dále sw kontroluje licenci, jestli je spouštěn na 1x PC a název domény, kde je použit.
    Zde došlo k porušení a zjišťováno až po uděleném hodnocení.

    2. po 10. dnech od nahlášení TRIAL verze komponenty (emailem s obrázkem) zaslán odkaz ke stažení aktualizace s opravenou licencí (já musel platit 199 EUR za licenci, rozšíření, proto to zdržení), která nebyla stažena a spuštěna

    3. telefon nebyl změněn, pouze nainstalovaná aplikace pro blokování nežádoucích volání (bohužel do něj zákazník spadnul, aplikace využívá seznam nahlášených českých tel. čísel), ale dle předchozí tel. dohody mělo být vše řešeno emailem a to pro uchování potřebných podkladů (hovory si nahrávám a nějakou dobu uchovávám)

    4. 7.2.2019 jsem sw ještě poupravil (pro komunikaci s https (předtím pouze http", dll knihovny ssleay a , interní SQLite databáze pro ukládání nastavení "předtím INI soubor") a zaslal emailem (ve 21:01) opět odkaz ke stažení = nestaženo a nespuštěno.
    Viz obrázek s odeslanou poslední aktualizací a funkčním odkazem (screen z mobilu, nechce se mi zapínat PC)

    Název:  webtrh-fair.jpg
Zobrazení: 37
Velikost:  112,9 KB

    Doba tvorby PHP a SW 10 hodin (bez doby na testování a odladění, které mělo probíhat na obou stranách), poslední aktualizace 2 hodiny. (za 2.000,- vzhledem k dohodě o odladění i na straně klienta v součinnosti).
    Stačí vám to takto ?

    Občas by se mělo dívat i do emailového spamu, někdy tam prostě zapadnou emaily, které jsou v pořádku.

    Dál se prostě již obhajovat nebudu, mám svůj názor, podklady .....
    Mrzí mne pouze to hodnocení E, max. bych si dal B za pochybení při nasazení Trial verze ...
    Naposledy upravil zezmen : 18.03.2019 v 05:45

  27. takže, když už řešíme mé hodnocení uživatele, tak tedy také veřejně.

    1) za hodnocením si stojím neboť jste nedodal žádnou verzi, která by importovala xml do vydaných faktur (odevzdané celkem 3 verze) a místo dodání jste začal vymýšlet vícepráce, které jsem nepoptal.

    2) Proč jste nehodnotil uživatele od října 2018 do doby, než jste byl ohodnocen?

    3) výzva k platbě 16.10.2018

    From: Daniel Tengler <daniel.tengler@sw4all.cz>
    Sent: Tuesday, October 16, 2018 6:24 PM
    To: info@
    Subject: Re: data

    Dobrý den,
    zasílám platební údaje pro software iPohoda.

    Daniel Tengler
    ič. 03152723
    Želeč 154
    391 74 Želeč

    banka: FIO banka
    č.ú. 2601018678 / 2010
    částka: 2.000,-
    text: iPohoda

    děkuji
    Daniel Tengler

    4) potvrzení o platbě 16.10. viz příloha.

    5) na žádném použití trial knihovny u placené "doživotní" licence řeč nebyla.
    K žádnému použití na více doménách nedošlo.

    6) Ve vašem hodnocení je řada věcí, kterými jste překročil určitá pravidla.

    Uvádíte záměrné nepravdy:
    1. nikdy nezaplaceno,
    2. nabádání k fin. podvodům,
    3. požadování podvodných nastavení vůči finančnímu úřadu ani nemluvě.
    4. Nevyužívají všech dostupných kontaktů a hodnotí záporně.
    5. nulová komunikace.

    k tomu využití kontaktů:
    Takže email padá sám do spamu, telefonovat nelze kvůli aplikaci a já mám posílat poštovního holuba?!

    Poté co vaše hodnocení Martin smazal jste napsal email:
    Dobrý den,

    možná je to v pořádku, ale nevím, proč jste mne nekontaktoval emailem a nevyužil tak všechny dostupné možnosti.

    Vaše telefonáty mi nevyzvánějí, používám dvě SIM karty a vaše volání mi nezvonilo a ani se neukládalo do změškaných (používám filtr nevyžádaných telefonátů přes aplikaci, pravděpodobně je vaše telefonní číslo na černé listině).

    Stačilo mi napsat a vše by se rychle vyřešilo.

    Samozřejmě, že již plnou licenci mám ke komponentám TMS, ale vyřešil jsem to tak, že by se veškerá nastavení se ukládají do interní zašifrované databáze.

    Neberu vaše jednání s webtrhem jako korektní a férové.

    DT

    Na to naše reakce:

    Dobrý den,

    co jak berete nebo neberete je dost vaše věc. Do dnešního dne jste nevysvětlil, proč dodané a ZAPLACENÉ řešení nefungovalo.

    Dodejte co jsem objednal a zaplatil a já zařídím, aby hodnocení bylo změněno.

    A to, jakým způsobem jste hodnotil vy, si koleduje o poškození dobrého jména společnosti a pomluvu.
    Omluvte se a přejdu to bez dalšího řešení přes právního zástupce.

    Dejte vědět, jak jste se rozhodl.



    a vaše poslední:

    -----Original Message-----
    From: Daniel Tengler
    Sent: Thursday, February 7, 2019 9:01 PM
    To: info@
    Subject: Re: iPohoda

    .....


    O dobrém jménu společnosti se vyjadřovat nebudu, stačí školní, dětská prezentace.


    -

    Vůbec si neuvědomujete, jaké má vaše jednání význam.

    Ať už tady, kdy by si někdo z potencionálních zájemců o zakázku přečetl, že za práci neplatíme nebo někdo odjinud, přičemž část zákazníků jsou státní instituce a .

    Jestli si tak představujete fér jednání někoho kdo čeká na zakázky, já to vidím jinak.

    jednatel společnosti
    Přiložené obrázky

Hostujeme u Server powered by TELE3