Wildcard HTTPS certifikát zdarma ku každej doméne
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 41

Cena implementace Zásilkovny do stávajícího eshopu

  1. Prosím, může nám někdo z provozovatelů nebo IT sdělit, kolik stojí implementace Zásilkovny do stávajícího eshopu? Jsme už dost zoufalí z cen za úpravy, které si naše správcovská firma říká za drobné úpravy... Bylo nás sděleno, že implementace trvá 7 hodin? To jako fakt? Ač nejsem odborník na IT, tak toto se mi zdá poněkud nadsazené... Poraďte, prosím, sdělte své zkušenosti. Děkujeme předem.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Nekdy by me zajimalo jak si tu implementaci lidi predstavuji. Vyvojar prijde, mavne kouzelnou klavesnici a ono se to samo objevi. :)

    Pokud to nikdy neimplementovali. Nikde na to neni nic pripravene, tak je to klidne realne... Ale kdo vi...

  4. Nevime jaky mate eshop a jakou metodou ho firma spravuje. Mate reseni na miru nebo nejaky opensource?

    Znam eshopy, kde bych to mohl udelat za dve hodiny a taky takove, kde bych nad tim stravil vikend - fuj!

  5. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    Nekdy by me zajimalo jak si tu implementaci lidi predstavuji. Vyvojar prijde, mavne kouzelnou klavesnici a ono se to samo objevi. :)

    Pokud to nikdy neimppementovali. Nikde na to neni nic pripravene, tak jako fakt...
    Jak píši, nerozumíme tomu, proto se ptám... nejsme dlouhodobě spokojeni se spoluprácí s naším správcem webu, proto bychom se nedivili už ničemu. Děkuji za názor.

  6. 7 hodin mi pripada krute dobry vykon.

  7. my jsme to delali asi 20 hodin :o), ale zase záleží jestli vám stačí jenom načíst pobočky v košíku a poté zobrazit v eshopu a nebo chcete vše automaticky přenášet do zásilkovny.

  8. Citace Původně odeslal Leo2018 Zobrazit příspěvek
    Prosím, může nám někdo z provozovatelů nebo IT sdělit, kolik stojí implementace Zásilkovny do stávajícího eshopu? Jsme už dost zoufalí z cen za úpravy, které si naše správcovská firma říká za drobné úpravy... Bylo nás sděleno, že implementace trvá 7 hodin? To jako fakt? Ač nejsem odborník na IT, tak toto se mi zdá poněkud nadsazené... Poraďte, prosím, sdělte své zkušenosti. Děkujeme předem.
    Zalezi jake mate ecommerce reseni. Nekdy to muze trvat nekolik hodin a nekdy treba klidne nekolik desitek hodin. Zalezi ovsem na profesionalite dodavatele. Nekdo to bude delat 50 hodin nekdo treba jenom tech 7, taky zalezi na cene za hodinu, za dilo jako celek :)

    Pokud pronajimate eshop za 200,- mesicne tak je jasne, ze vam muze napriklad 7 hodin * 350,- se zda masakr hodne, pokud svuj cas cenite na 100,-/hodina

  9. Citace Původně odeslal Coe Zobrazit příspěvek
    my jsme to delali asi 20 hodin :o), ale zase záleží jestli vám stačí jenom načíst pobočky v košíku a poté zobrazit v eshopu a nebo chcete vše automaticky přenášet do zásilkovny.
    Děkuji za názor. Jsme malý eshop, bohatě stačí ta strana pro zákazníka - tedy načíst výdejní místa. Data do zásilkovny bychom předávali ručně, nejedná se o desítky zásilek denně...
    Tudíž to "menší" řešení...

    ---------- Příspěvek doplněn 07.03.2019 v 18:49 ----------

    Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    Zalezi jake mate ecommerce reseni. Nekdy to muze trvat nekolik hodin a nekdy treba klidne nekolik desitek hodin. Zalezi ovsem na profesionalite dodavatele. Nekdo to bude delat 50 hodin nekdo treba jenom tech 7, taky zalezi na cene za hodinu, za dilo jako celek :)

    Pokud pronajimate eshop za 200,- mesicne tak je jasne, ze vam muze napriklad 7 hodin * 350,- se zda masakr hodne, pokud svuj cas cenite na 100,-/hodina
    Děkuji za názor. Máme eshop na míru, nejedná se o pronájem... Cena na hodinu je Kč 1.000,- bez DPH.

    ---------- Příspěvek doplněn 07.03.2019 v 19:01 ----------

    Citace Původně odeslal Coe Zobrazit příspěvek
    my jsme to delali asi 20 hodin :o), ale zase záleží jestli vám stačí jenom načíst pobočky v košíku a poté zobrazit v eshopu a nebo chcete vše automaticky přenášet do zásilkovny.
    Děkuji za názor. Jsme malý eshop, bohatě stačí ta strana pro zákazníka - tedy načíst výdejní místa. Data do zásilkovny bychom předávali data ručně, nejedná se o desítky zásilek denně...
    Tudíž to "menší" řešení...

  10. ved to je praca na 5 minut. staci kliknut dva krat mysou a je to hotove. neviem kde vzali tych 7 hodin, fakt divne. niekto to zmakne len silou vole na dialku. #madskills

  11. Citace Původně odeslal node Zobrazit příspěvek
    ved to je praca na 5 minut. staci kliknut dva krat mysou a je to hotove. neviem kde vzali tych 7 hodin, fakt divne. niekto to zmakne len silou vole na dialku. #madskills
    Prosím, slušně jsem se zeptal, není potřeba té ironie...

  12. Citace Původně odeslal node Zobrazit příspěvek
    ved to je praca na 5 minut. staci kliknut dva krat mysou a je to hotove. neviem kde vzali tych 7 hodin, fakt divne. niekto to zmakne len silou vole na dialku. #madskills
    Ty Node, asi bys mohl obcas poznamenat, ze to je tezka ironie, protože nekteri to mohou vzit vazne a udela jim to jen zlo.

  13. Ono záleží, jak je ten shop postavenej. Pokud by to bylo opravdu na míru - teda že to musel někdo naprogramovat od nuly, tak by těch 7 hodin sedělo. Ale dost pochybuju, že je to tvůj případ.
    Předpokládám, že tvůj eshop je víceméně jenom designově upravenej systém někoho, kdo stejný řešení nabízí i jiným prodejcům. Potom se dá předpokládat, že už Zasilkovnu bude mít implementovanou a akorát ti to tam někdo hodí během hodiny. Pak si samozřejmě platíš spíš za danej modul, než skutečně za to, že u toho bude někdo 7 hodin sedět a programovat.

  14. Citace Původně odeslal Registrace Zobrazit příspěvek
    Ono záleží, jak je ten shop postavenej. Pokud by to bylo opravdu na míru - teda že to musel někdo naprogramovat od nuly, tak by těch 7 hodin sedělo. Ale dost pochybuju, že je to tvůj případ.
    Předpokládám, že tvůj eshop je víceméně jenom designově upravenej systém někoho, kdo stejný řešení nabízí i jiným prodejcům. Potom se dá předpokládat, že už Zasilkovnu bude mít implementovanou a víceméně ti to tam někdo hodí během hodiny. Pak si samozřejmě platíš spíš za danej modul, než skutečně za to, že u toho bude někdo 7 hodin sedět a programovat.
    Děkuji za názor, vidím to právě dost obdobně... Od nuly to úplně asi nebylo, ta střeva jsou plus minus stejná jak u našeho eshopu, tak u jiných referenčních, jak jsem tak vysledoval... měli jsme tam nějaké funkce na míru - tam chápu, že realizace, aby výsledek byl dle našich představ, byla i 30 hodin a tomu odpovídala cena. To akceptuji. Ale zrovna toto mi přijde tak nějak jako předpřipravený balíček... Nechci nikomu křivdit, jen se zkrátka ptám.

  15. Proste dokud se vesti z koule nejde rict zda je to ok nebo ne. Proste je za seris auta cena 10000 malo nebo hodne? No u skody asi dost u ferrari ne...

  16. Přátelé, a jak vy ceníte různé nové moduly?

    Tedy podobné případy: dodávám základ a zákazník chce modul, který zatím nemám. Ale který je možné či spíš pravděpodobné, že někteří další zákazníci v budoucnu budou chtít.

    Takže mu ho naprogramuju. Nacením tak, jako bych to dělal jen pro něj? Ale programuju univerzálněji, tak aby to bylo dobře použitelné znova - tedy na tom strávím víc času (třeba i dvakrát třikrát co já vím) - ten čas navíc si "dotuju" ze svého, je to má investice.

    Takto to děláte? Nebo jinak?

    A těm budoucím zákazníkům za kolik?

  17. Citace Původně odeslal boolk Zobrazit příspěvek
    Přátelé, a jak vy ceníte různé nové moduly?

    Tedy podobné případy: dodávám základ a zákazník chce modul, který zatím nemám. Ale který je možné či spíš pravděpodobné, že někteří další zákazníci v budoucnu budou chtít.

    Takže mu ho naprogramuju. Nacením tak, jako bych to dělal jen pro něj? Ale programuju univerzálněji, tak aby to bylo dobře použitelné znova - tedy na tom strávím víc času (třeba i dvakrát třikrát co já vím) - ten čas navíc si "dotuju" ze svého, je to má investice.

    Takto to děláte? Nebo jinak?

    A těm budoucím zákazníkům za kolik?
    Z pozice zakaznika v 99% pripadu si dodavatel necha odemne zaplatit full cenu, takze mu zaplatim vyvoj a pak to nabizi dalsim. Jen vyjimecne nastava to ze rekne ze je to fajn vec co vyuzije i u ostatnich a zaokati to sam nebo z vetsi casti.

    A delal bych to stejne.

  18. za mě to je přijatelná doba. Nějaký čas zabere i komunikace se zákazníkem, otestování. Odpovídá to tomu, že již to mají připravené. Eshop neznáme a nevíme, co vše se musí upravit, ale jakýkoliv zásah do kódu aplikace dělat za cenu několika hodin je dobrá cena.

  19. Proč vlastně chcete pokračovat ve spolupráci s firmou, se kterou dlouhodobě nejste spokojený? To potom každá práce může vypadat podezřele a bude se to zhoršovat, nebo ne?

  20. Na jakém systému to běží?
    Wordpress? Pokud ano za 1500,-Kč. Zabere to 1 hodinu, odesílání objednávek do zásilkovny na kliknutí

  21. Leo2018 již psal, že má řešení na míru, to se pak těžko radí, jestli cena odpovídá :)

    Citace Původně odeslal Leo2018 Zobrazit příspěvek
    Děkuji za názor. Máme eshop na míru, nejedná se o pronájem... Cena na hodinu je Kč 1.000,- bez DPH

  22. Citace Původně odeslal JakubStan Zobrazit příspěvek
    Proč vlastně chcete pokračovat ve spolupráci s firmou, se kterou dlouhodobě nejste spokojený? To potom každá práce může vypadat podezřele a bude se to zhoršovat, nebo ne?
    Psal že je to shop na míru - vendor lock in.

  23. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    Nekdy by me zajimalo jak si tu implementaci lidi predstavuji. Vyvojar prijde, mavne kouzelnou klavesnici a ono se to samo objevi. :)

    Pokud to nikdy neimplementovali. Nikde na to neni nic pripravene, tak je to klidne realne... Ale kdo vi...
    +1

  24. Citace Původně odeslal Leo2018 Zobrazit příspěvek
    Bylo nás sděleno, že implementace trvá 7 hodin? To jako fakt? Ač nejsem odborník na IT, tak toto se mi zdá poněkud nadsazené...
    A na základě čeho se ti to zdá?
    Taky je důležité co je to ta implementace a jaké všechny nové funkce se pod ní schovávají.
    Může to být zobrazování poboček, výběr, automatický import zásilek na zásilkovnu, získání tracking number a jeho zaslání zákazníkovi, nikdo z nás neví, co přesně se za tím schovává.
    7 hodin zní celkem rozumně.

  25. Citace Původně odeslal ixemin Zobrazit příspěvek
    A na základě čeho se ti to zdá?
    Taky je důležité co je to ta implementace a jaké všechny nové funkce se pod ní schovávají.
    Může to být zobrazování poboček, výběr, automatický import zásilek na zásilkovnu, získání tracking number a jeho zaslání zákazníkovi, nikdo z nás neví, co přesně se za tím schovává.
    7 hodin zní celkem rozumně.
    Děkuji za příspěvek. Dnes jsem to upřesňoval a jedná se čistě o zobrazování a výběr výdejních míst zásilkovny na eshopu a v administraci se tyto zobrazí pod kódy... Žádný automatický import pro tisk štítků a protokolů... prostě to nejjednodušší řešení.

  26. Pracuji v IT, nedělám přímo development, ale pracuji na vývoji produktu s vývojářema pro velkou nadnárodní korporaci, mám zkušenosti i z menších firem, a mám docela rozhled, v IT se pohybuji přes 15 let.

    K věci:

    1) Cena - 1.000 Kč bez DPH je velmi dobrá cena, u nás za tuto cenu pracují přímo kontraktoři (tj. firmě je přeúčtováván i dvojnásobek).
    2) Čas - při takto nízké ceně nemůžete kalkulovat jenom čistý čas, ač vás to bude mrzet, vývojář si někdy musí číst dokumentaci, studovat nové věci, věc musí testovat, musí se z toho zaplatit deployment, administrace, projekťák atd...
    3) Nejste spokojeni - zrovna tohle jsem teď řešil s mým šéfem, on se mnou nebyl spokojený, a já mu říkám, že by nebyl spokojen s nikým. Jste si opravdu jistí, že vaše vysněná firma, která to udělá za 30 minut a naúčtuje si 500 Kč existuje? Já bych si spíše tipnul, že ne. Zakázkový vývoj je nákladný.
    4) vendor lock-in - jakmile jste jednou u někoho, tak je tam lock-in, proč by z toho dodavatel netěžil? Bude z toho těžit každý, a ten kdo ne, tak zkrachuje, protože nebude schopný nabídnout svým programátorům dostatečné mzdy, aby přilákal zaměstnance.
    5) jak já říkám - možná nejste ideální zákazník individuálního developmentu, znám takových firem dost. Chtějí všechno vlastnit, všechno mít invidividuální, protože přeci nebudou platit někde 1.000 Kč - 2.000 Kč měsíčně za nájem e-shopu. Jenomže oni i ty dva litry měsíčně za nájem kolikrát vycházejí poměrně hodně dobře, navíc pokud je to krabicové řešení, tak za ty 2 litry se dodavatel v klidu uživí namísto aby na vás vymýšlel kulišárny, a vy zase ušetříte.

    Vývoj je DRAHÝ. Je kurv* drahý a bude to do budoucna ještě mnohem dražší a horší. Technologie jsou čím dál komplikovanější, a schopných lidí tak nějak stejně, navíc v IT se pohybuje čím dál větší levných ale neschopných lidí, kdy práci jednoho dělá deset lidí s polovičním platem, ale ve výsledku to vychází pětkrát dráže.

    Chcete radu, nevyvíjejte. Individuální řešení už dneska nemá ani CZC.

  27. Děkuji za odpověď, mohu k tomu říci pouze to, že řeším dobu implementace, nikoliv cenu za hodinu!!!
    A potíže s touto společností nemám jen já, jak zjišťuji, týká se to nedržení časových plánů, objednaných nadstandardních funkcí, které jsou po x reklamacích stejně nepřesné a v neposlední řadě arogance ze strany vedení...
    Jedná se o eshop na míru v řádech statisíců, nikoliv o krabicový systém za Kč 1.500,- k pronájmu za měsíc. Takže asi takto jsme nezajímavým zákazníkem:)))))))))


    Citace Původně odeslal bart28 Zobrazit příspěvek
    Pracuji v IT, nedělám přímo development, ale pracuji na vývoji produktu s vývojářema pro velkou nadnárodní korporaci, mám zkušenosti i z menších firem, a mám docela rozhled, v IT se pohybuji přes 15 let.

    K věci:

    1) Cena - 1.000 Kč bez DPH je velmi dobrá cena, u nás za tuto cenu pracují přímo kontraktoři (tj. firmě je přeúčtováván i dvojnásobek).
    2) Čas - při takto nízké ceně nemůžete kalkulovat jenom čistý čas, ač vás to bude mrzet, vývojář si někdy musí číst dokumentaci, studovat nové věci, věc musí testovat, musí se z toho zaplatit deployment, administrace, projekťák atd...
    3) Nejste spokojeni - zrovna tohle jsem teď řešil s mým šéfem, on se mnou nebyl spokojený, a já mu říkám, že by nebyl spokojen s nikým. Jste si opravdu jistí, že vaše vysněná firma, která to udělá za 30 minut a naúčtuje si 500 Kč existuje? Já bych si spíše tipnul, že ne. Zakázkový vývoj je nákladný.
    4) vendor lock-in - jakmile jste jednou u někoho, tak je tam lock-in, proč by z toho dodavatel netěžil? Bude z toho těžit každý, a ten kdo ne, tak zkrachuje, protože nebude schopný nabídnout svým programátorům dostatečné mzdy, aby přilákal zaměstnance.
    5) jak já říkám - možná nejste ideální zákazník individuálního developmentu, znám takových firem dost. Chtějí všechno vlastnit, všechno mít invidividuální, protože přeci nebudou platit někde 1.000 Kč - 2.000 Kč měsíčně za nájem e-shopu. Jenomže oni i ty dva litry měsíčně za nájem kolikrát vycházejí poměrně hodně dobře, navíc pokud je to krabicové řešení, tak za ty 2 litry se dodavatel v klidu uživí namísto aby na vás vymýšlel kulišárny, a vy zase ušetříte.

    Vývoj je DRAHÝ. Je kurv* drahý a bude to do budoucna ještě mnohem dražší a horší. Technologie jsou čím dál komplikovanější, a schopných lidí tak nějak stejně, navíc v IT se pohybuje čím dál větší levných ale neschopných lidí, kdy práci jednoho dělá deset lidí s polovičním platem, ale ve výsledku to vychází pětkrát dráže.

    Chcete radu, nevyvíjejte. Individuální řešení už dneska nemá ani CZC.

  28. Citace Původně odeslal Leo2018 Zobrazit příspěvek
    Děkuji za odpověď, mohu k tomu říci pouze to, že řeším dobu implementace, nikoliv cenu za hodinu!!!
    A potíže s touto společností nemám jen já, jak zjišťuji, týká se to nedržení časových plánů, objednaných nadstandardních funkcí, které jsou po x reklamacích stejně nepřesné a v neposlední řadě arogance ze strany vedení...
    Jedná se o eshop na míru v řádech statisíců, nikoliv o krabicový systém za Kč 1.500,- k pronájmu za měsíc. Takže asi takto jsme nezajímavým zákazníkem:)))))))))
    Podívejte se, já vás chápu, nainvestoval jste stovky tisíc do řešení, které vlastní cizí firma, a teď vám přijde, že vás prostě dojí - což může i nemusí být (vaše řešení může mít třeba spoustu zastaralého kódu, nevím). V každém případě, k čemu vám taková informace v praxi je? Vaše vyjednávací pozice je vcelku jasná, máte investováno stovky tisíc, jediný poskytovatel je vaše vývojářská firma, a vy máte tři možnosti

    a) zaplatit co si firma řekne
    b) hádat se o to
    c) odejít a spláchnout stovky tisíc

    A jedno vám řeknu, pokud se budete hádat, tak se pro firmu ukážete pouze jako neperspektivní klient do kterého nemá cenu investovat síly, a spíše vám to pořádně osolí, jim jde možná o pár tisíc na údržbu a drobné funkce navíc, vám jde o všem o stovky tisíc investovaných do vývoje, tak si uvědomte, kdo tu tahá za kratší konec.

  29. SW vývojem a návrhem se zabývá většinu svého života. Cena i počet hodin není nikterak extrémní, naopak bych to hodnotil pozitivně, neplatíš plné náklady na implementaci (ty budou mnohem vyšší), ale pouze poměrnou část.

    Stovky tisíc investice nejsou zase velké peníze, pokud vezmu kolik stojí vývojář (cca 50 - 150 tisíc každý měsíc pro firmu), vezmu nějakou marži, z které si firma musí uživit, znamená to, že na tvém eshopu pracovali 2 - 3 lidé jeden měsíc, to vůbec není mnoho, řekl bych, že opět využili jako základ již hotové řešení a nedělali to exluzivně pouze pro tebe.

    Chápu, že očekáváš 100 % kvalitu za nízkou cenu, setkávám se s mnohem vyššími cenami pokud jde o jednorázové akce. Řada vývojářských firem nabízí koupení si pravidelného budget každý měsíc, kdy ti pak mohou poskytnout vývoj nějaký funkcionalit za průměrně nižší cenu. Jednorázové akce jsou vždy drahé, firmám se nevyplácí jít s cenou naproti.

  30. Dnes jsem implementoval zásilkovnu pro jeden malý shop. Takže moje zkušenost:
    1.5 hod jsem studoval dokumentaci.
    3 hod jsem to implementoval.
    Dohodnuto, že si to otestuje klient. Kdybych to měl ověřit pro všechny druhy plateb a pro všechny prohlížeče, tak bych na to otestování dal tak 1 hod.

    Shop je nějaké individuální řešení. Ne moje. Ale už jsem tam něco upravoval.
    Kdyby to bylo moje řešení, asi by to bylo rychlejší.
    Podařilo bez úpravy struktury databáze. Kdybych musel ještě upravovat databázi, tak by to bylo nejspíš časově náročnější.

    Umím si představit, že to někdo, pokud ten systém zná, udělá za 1 hodinu. Ale také to může být i hodně více času. Záleží na tom jak je ten shop udělán.

  31. Děkuji za Váš názor/příspěvek.

    Citace Původně odeslal dssa Zobrazit příspěvek
    Dnes jsem implementoval zásilkovnu pro jeden malý shop. Takže moje zkušenost:
    1.5 hod jsem studoval dokumentaci.
    3 hod jsem to implementoval.
    Dohodnuto, že si to otestuje klient. Kdybych to měl ověřit pro všechny druhy plateb a pro všechny prohlížeče, tak bych na to otestování dal tak 1 hod.

    Shop je nějaké individuální řešení. Ne moje. Ale už jsem tam něco upravoval.
    Kdyby to bylo moje řešení, asi by to bylo rychlejší.
    Podařilo bez úpravy struktury databáze. Kdybych musel ještě upravovat databázi, tak by to bylo nejspíš časově náročnější.

    Umím si představit, že to někdo, pokud ten systém zná, udělá za 1 hodinu. Ale také to může být i hodně více času. Záleží na tom jak je ten shop udělán.

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3