Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Prodej eshopu Outletobchod.eu / eshop s pánskou módou a doplňky

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 5. 3. 2019
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
Dobry den,
Nabízím k prodeji zavedeny eshop outletobchod.eu.
Obchod provozuji od jeho začátku, od května 2014, čili 5 let.
Obchod nabízí zákazníkům především pánské kožené nebo koženkové doplňky, jako pánské tašky, opasky a peněženky a také pánsky textil, jako košile, trička a mikiny toto již ale spíše jako doplnění sortimentu.
Statistika únor 2019 dle analytics
Návšetvnost 4520, z toho novych navstev 63%, v tom návštěvnost z FB 2800, Skliku 400 a vlastního mailingu 600, ostatní návštevy byli z direct, a organického vyhledávaní na google a seznam.
Obrat 151.000Kč a to ze 155 objednávek, konverzní rátio bylo 3.43%.
Statistika listopat 2018 - sezónní měsíc dle analytics
Návštěvnost 6730, z toho nových návštěv 64%
Obrat 322.000kč a to z 294 objednávek, konverzní rátio bylo 4.38%
Za celý rok 2018 byl obrat 1.914 mil Kč.
Ze statistik bych vytkl že dle mne je konverzní poměr dlouhodobě vysoký a je to silná stránka eshopu.
Uvedeny zisk je obrat od ktereho je odectena nakupni cena za zbozi (vcetne dopravy, cla a DPH pokud se plati) a taky je odecena cena za kompletni marketing.
Průměrná hodnota objednávky se pohybuje kolem 1000Kč, v sezone je průměr mírně vyšší. Sezona je v listopadu a prosinci a zčásti i v říjnu.
Objednávky pocházejí z placených kampaní na FB cca 50-55%! z placených prokliků na Sklik tady ale pouze 5-10%, z vlastího mailingu cca 20% a z organického vyhledávání a z direct.
V únoru jsme za marketing zaplatili cca 14.500kč
Bussiness manager na FB je součástí prodeje eshopu, to stejné platí pro účet na sklik.
Celkově bych to shrnul tak že dve třetiny obratu pocházejí z placených PPC, pětina z vlastních zákazníků a pětina z organics a direct. Náklady na marketing jsou cca 10% (minulý rok jsme měli průměr do 7%)
Eshop má dodnes 11.600 objednávek
Pro březen 2019 odhaduji obrat na 170.000+kč
Něco o filozofii eshopu :)
Eshop prodáva pánske doplňky cca 80 obratu a textil cca do 20% obratu. Na ty tašky, peněženky a opasky se docela zaměřujeme protože nevyžadují skladem různé velikosti a hlavne se méně vyměňují kvůli různým problémům s velikostma a podobně. Tašky a peněženky máme "personalizované" čili s vlastně navrženými logy (čili se nedají tak lehce porovnávat v cenách s konkukrencí, proto konkrence vlastně není :), samozřejmě jsou podobné tašky. Prodáváme pánskou módu, protože pánové od kupní smlouvy neodstupují :) míra vrácených objednávek je u nás cca 3-4%, a taky objednávky lépe přebírají. Používame kurýrni služby, u české pošty se nebudu ani zastavovat. Máme instalovanou platební bránu a cca 12% objednávek je placeno předem převodem. Celkově je eshop na platformě od spolecnosti bohemiasoft - provozuje webareal a podobně, je to jednoduché a levné, platíme 300kč mesíčne. Držíme se hesla že co je jednoduché a dobře funguje - to netřeba měnit :) Eshop je samozřejme responzivní pro mobili.
Záruky:
samozřejmě se jedná o vetší prodej, proto nabízíme takovouto záruku:
po dobu dvou měsícu od převzetí eshopu budu ješte eshop pomáhat provozovat do té míry aby minimálně neklesl obrat eshopu pod dlouhodobý průměr! Pokud by se tak stalo jsem ochoten vrátit část kupní ceny (dle míry poklesu, kupříkladu se může stát že nám přijde krize :)
Na druhé straně tuto záruku můžu nabídnout pouze pokud kupijíci alespoň po dobu těchto dvou měsícu dokáže nabízet k prodeji minimálně stejné produkty (samozřejmě si tam může co chce popřidávat, ale neměl by vyřazovat - alepoň ty dva měsíce)
Sklad:
Nakonec jsem nechal sklad. Logistiku - baleni zasilek, urgence prebirani zasilek, kontrolu zbozi a i komunikace se zakazniky ohledne jejich zasilek reši v eshopu muj kolega - cili jsme na ehop dva. Pokud budete chcit muzete si tohle vsechno delat sami, nebo se domluvit s nim. To stejne plati i o velikosti Vaseho skladu, v prodejni cene neni cena skladu. Nabizim moznost prve dva mesice pouzivat nas sklad - jakoby dropshipping a pak se rozhodnete jak velky sklad - na kolik mesicu predem, chcete mit zbozi. Nas sklad je na cca na 3 mesice a myslime si ze je to spise maly sklad. Samozrejme se muzete rozhodnout vybudovat si vlastni sklad i okamzite po prevzeti obchodu.
A pro ty ktery se dostali v cteni az sem, nakupni cena zbozi v eshopu je vzdy nizsi nez polovicni oproti prodejni. cili "marze" neboli prirazka je vzdy vyssi nez 100%.
Predmětem prodeje tedy je:
eshop outletobchod.eu s domenou a platformou na webarealu
Know how ohledne kampani na FB
zaruka na dva měsíce naklesajíciho obratu.
Eshop bych rád prodal za cca pul milionu korun, Eshop lze provozovat i z bytu (ale potrebujete k tomu minimalne jeden pokoj), eshop zvladne provozovat jedna osoba. Upřednostnime kupce ktery bude pokračovat v prodeji našeho sortimentu, protože bychom ho rádi zasobovali jako velkoobchod :). Jsme v Ostravě, rad se s Vama setkám před uzavřetím obchodu a promluvím si s Váma o všem. Platba může byt i v €.
Verim ze cena je nizka, vzhledem k jinym nabidkam zde se take jedna o normalni eshop s vlastnim zbozim a normalni marzi pro PPC dlouhodobým ziskem a vybornim konverznim pomerem.
Pokud si eshop prevezmete od 1.4 meli by se Vam naklady na koupi vratit jeste pred sezonou!
Pokud mate zajem napiste mi na marcel.velrybny@gmail.com
60 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
1 hodnocení
členem od 27. 10. 2013
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E