logo
05.03.2019 15:04
1
Zdravím,

Název:  počet objednávek 2019.png
Zobrazení: 301
Velikost:  2,9 KBNázev:  statistiky 2019.jpg
Zobrazení: 299
Velikost:  18,4 KB.

Mám statistiky prodeje (měsíční) ze 3 měření, ani jeden se neshodne. V čem je problém? Neshoduje se ani počet objednávek!

Je možnost, že se u něčeho počítá storno, nebo ještě neodeslané objednávky???


Nejvíce relevantní statistika by měla být přímo v adminu eshopu (eshop-rychle.cz), ale třeba eshop-rychle.cz neodečítá storno objednávky.


Viz. tabulka prodeje v kč
viz. tabulka počet objednávek


Děkuji za rady. Martin D.

Co se právě děje na Webtrhu?

05.03.2019 15:07
2
affil?
05.03.2019 15:15
3
Tak to byste mel vedet vy, co ktery zdroj pocita. GA pocita last klikove online objednavky a sam o sobe neodecita nasledne storna. Eshop rychle by mel ukazat dle meho oboje, jak vsechny objednavky, tak i ty, ktere nejsou stornovane. Piwik taky by mel ukazovat v podstate to co GA. Muze tam byt chyba v nastaveni obou mericich systemu.

Za mne by mel byt opravdu presny primo system eshopu.
05.03.2019 15:21
4
GA a ani piwik nejsou navrženy na přesná čísla, ale pouze orientační a stabilní v čase, vhodné pro porovnávání a nikoliv pro absolutní počty, rozdíl v nich vždy je. Ty v eshop-rychle.cz by měly být přesné a správné, pokut se nezapočítávají storna, určitě někde bude možnost si storna také vyjet.
05.03.2019 15:25
5
Očekával jsem odchylku cca 10%, ale né víc. To by se také mohlo stát, že když mi bude někdo dělat PPC a já kouknu do analytiks- dle výpočtu zjistím, že se to nevyplatilo, a seřvu ho (ani za to nebude moct:))
05.03.2019 15:40
6
tak adwords ma svoje statistiky... nicmene chybovost by mela byt vyrazne mensi, nez 10 %. Proste muzete tam mit chybu v nastaveni. Dle meho naprosto jasnou, protoze pokud bude eshop rychle spravny udaj, tak proste 20-30% je uplne mimo.
05.03.2019 15:41
7
podle typu a velikosti projektu se odchylky ze zkušenosti pohybují od 5 % do klidně 30 %, u malých projektů ty rozdíly jsou daleko vyšší. Jde o design samotného měření z prohlížeče, ignorováním opakovaných kliků, ukládáním do local storage atd.

PPC a další kampaně poznávej podle střednědobých grafů, ty jsou stabilní a tolik neskáčou, případně striktně podle objednávek, pokud si tam ukládáš informaci o zdroji (nevím, jak to eshop-rychle.cz eviduje).
05.03.2019 17:13
8
jen bych dodal, že při tisících objednávkách za den, jsou odchylky již malé, ale při jednotkách až spodních desítkách denních objednávek mohou právě skákat do desítek procent a to je znát.
05.03.2019 17:37
9
"Přesný" by měl být počet objednávek v administraci eshopu, pokud uživatel blokuje pomocí AdBlocku skripty Analytics nebo Piwik, tak pochopitelně nebudou takové objednávky ve statistikách.
05.03.2019 18:11
10
Nejvíc mě dostala tahle statistika: pěkná statistika z matomo- opuštění košíku:)


19.09.2019 13:55
11
Eshop-rychle.cz do souhrnných statistik počítá i objednávky stornované/smazané :-)
Je to problém, který u této platformy řeší více lidí. Třeba u nás jsme zavedli pro tyto případy i filtry, kde si uživatelé mohou do statistik zařadit pouze stavy, které chtějí. Tím mají v ruce pouze skutečné výstupy.

GA a jiné nástroje již bohužel nevědí co se stane s objednávkou v e-shopu. Proto nemohou poskytnout zcela relevantní data :-) K tomu pak už slouží zase jiné nástroje.