Vyvíjej vlastní projekty a expanduj do zahraničí! Přijď na 14. Affiliate konferenci v Praze
Zobrazují se odpovědi 1 až 11 z 11

Statistiky prodeje ze 3 měření, ani jeden se neshodne

  1. Zdravím,

    Název:  počet objednávek 2019.png
Zobrazení: 273
Velikost:  2,9 KBNázev:  statistiky 2019.jpg
Zobrazení: 274
Velikost:  18,4 KB.

    Mám statistiky prodeje (měsíční) ze 3 měření, ani jeden se neshodne. V čem je problém? Neshoduje se ani počet objednávek!

    Je možnost, že se u něčeho počítá storno, nebo ještě neodeslané objednávky???


    Nejvíce relevantní statistika by měla být přímo v adminu eshopu (eshop-rychle.cz), ale třeba eshop-rychle.cz neodečítá storno objednávky.


    Viz. tabulka prodeje v kč
    viz. tabulka počet objednávek


    Děkuji za rady. Martin D.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. affil?

  4. Tak to byste mel vedet vy, co ktery zdroj pocita. GA pocita last klikove online objednavky a sam o sobe neodecita nasledne storna. Eshop rychle by mel ukazat dle meho oboje, jak vsechny objednavky, tak i ty, ktere nejsou stornovane. Piwik taky by mel ukazovat v podstate to co GA. Muze tam byt chyba v nastaveni obou mericich systemu.

    Za mne by mel byt opravdu presny primo system eshopu.

  5. GA a ani piwik nejsou navrženy na přesná čísla, ale pouze orientační a stabilní v čase, vhodné pro porovnávání a nikoliv pro absolutní počty, rozdíl v nich vždy je. Ty v eshop-rychle.cz by měly být přesné a správné, pokut se nezapočítávají storna, určitě někde bude možnost si storna také vyjet.

  6. Očekával jsem odchylku cca 10%, ale né víc. To by se také mohlo stát, že když mi bude někdo dělat PPC a já kouknu do analytiks- dle výpočtu zjistím, že se to nevyplatilo, a seřvu ho (ani za to nebude moct:))

  7. tak adwords ma svoje statistiky... nicmene chybovost by mela byt vyrazne mensi, nez 10 %. Proste muzete tam mit chybu v nastaveni. Dle meho naprosto jasnou, protoze pokud bude eshop rychle spravny udaj, tak proste 20-30% je uplne mimo.

  8. podle typu a velikosti projektu se odchylky ze zkušenosti pohybují od 5 % do klidně 30 %, u malých projektů ty rozdíly jsou daleko vyšší. Jde o design samotného měření z prohlížeče, ignorováním opakovaných kliků, ukládáním do local storage atd.

    PPC a další kampaně poznávej podle střednědobých grafů, ty jsou stabilní a tolik neskáčou, případně striktně podle objednávek, pokud si tam ukládáš informaci o zdroji (nevím, jak to eshop-rychle.cz eviduje).

  9. jen bych dodal, že při tisících objednávkách za den, jsou odchylky již malé, ale při jednotkách až spodních desítkách denních objednávek mohou právě skákat do desítek procent a to je znát.

  10. "Přesný" by měl být počet objednávek v administraci eshopu, pokud uživatel blokuje pomocí AdBlocku skripty Analytics nebo Piwik, tak pochopitelně nebudou takové objednávky ve statistikách.

  11. Nejvíc mě dostala tahle statistika: pěkná statistika z matomo- opuštění košíku:)



  12. Eshop-rychle.cz do souhrnných statistik počítá i objednávky stornované/smazané :-)
    Je to problém, který u této platformy řeší více lidí. Třeba u nás jsme zavedli pro tyto případy i filtry, kde si uživatelé mohou do statistik zařadit pouze stavy, které chtějí. Tím mají v ruce pouze skutečné výstupy.

    GA a jiné nástroje již bohužel nevědí co se stane s objednávkou v e-shopu. Proto nemohou poskytnout zcela relevantní data :-) K tomu pak už slouží zase jiné nástroje.

Hostujeme u Server powered by TELE3