Automotive magazín Vehiklo Ventil + Facebook Vehiklo Ventil (8700 likes)
Zobrazují se odpovědi 1 až 8 z 8

Reklama u youtubera/ky

  1. Zdravim,

    Uvazuji nad placenou reklamou u nejakeho youtubera. Respektive o rozdelani darkoveho boxu - video.

    Chtel jsem se zeptat, mate nekdo zkusenosti s timto typem reklamy? Vyuzil nekdo z vas?

    Byl bych rad, jestli to bylo pro vas vyhodne ci nikoliv a jak jste byli spokojeni se spolupraci, popripade v jake cenove hladine jste se pohybovali.


    Diky

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Vzhledem k cílovce to tipuju na vyhozené peníze. 2 Kolegové mají tyto zkušenosti - online prodej. Pokud bys měl bejkárnu typu "buble" mohlo by to fungovat, ale bude to pěkně mastný.

  4. V tomhle je nejdulezitejsi jaky sortiment prodavas. Dle toho pak muzes zvolit youtubera.

  5. No bejkarny neprodavam. Delame baliky s prekvapenim, radi bychom zvysili prodej, lidi si to opravdu chvalej a tak me napadla tato reklama.

    Jde tedy spis o serioznejsi produkt nez o bejkarny. Tudiz je fakt, ze cilovou skupinu tim moc neoslovim.

    Dekuju :)

  6. Asi bych šel cestou kdy youtuber přizná že jde o placenou propagaci, vezme ve videu balíky s překvapením a udělá někomu radost. Pokud je to seriózní, zkusil bych třeba i StandaShow nebo někoho z dospělejších Youtuberů jako House, Pedra... Důležité je ve videu přiznat že se jedná o spolupráci. Diváci mají rádi upřímnost a cení se to. Prakticky pomůžete někomu okolo a tím i sobě. Hodně těch Youtuberů to udělá i zdarma, protože je to na dobrou věc a mají z toho content.

  7. Kde jsou ty doby, kdy webtrznici nadavali na Youtubery.. :))) Dalsi paradox.

  8. Kamo, reklama dnes, sa robi presne takto... "influenceri" alebo ako ich nazves, su buducnost reklamy. Dokazuje to bzilion pripadovych studii.

  9. Jen je ta celá úvaha postavená na tom, že jsou tu influenceři připravení ihned propagovat cokoliv. V realitě narazíte na několik vrstev:

    1. influencer to dělá pro radost nebo třeba tím prodává své služby či výrobky a nemá o žádnou inzerci zájem
    2. influencera zajímají velké značky, na kterých si dělá jméno, často unpacking třeba i předstírají, aby u cílovky stoupli v očích, ve skutečnosti s dohadováním spoluprací nechtějí mít starosti, v horším případě vás budou pár týdnů či měsíců vodit za nos a nic
    3. influencer má na několik týdnů či měsíců plno, rozložil si předtím domluvené spolupráce třeba i na celý rok a už se mu tam nevejdete
    4. influencer okamžitě a hned zpropaguje cokoliv... fakt o takového stojíte? A jestli o takovém víte, klidně ho sem napište, je to vzácný druh.

    Je to takové menší manželství nebo alespoň randění. Protože má-li vaše propagace u influencera za něco stát, musíte se spolu chvíli na mlouvat, on sám musí projevit o vaši značku či produkt zájem. Ideálně třeba je-li to móda, aby to chvíli nosil a viděli jste, že i bez uzavření spolupráce u vás objednává. Vůbec nejlepší influenceři jsou ti, kteří jsou mezi vašimi stávajícími zákazníky. Jednak je díky tomu nemusíte hledat a druhak odvede takový influencer násobně více muziky než ten na jedno či pár použití.

    V globálu je ovšem s influencery ze sociálních sítí (YouTube, Instagram, Facebook, Twitter...) potíž v tom, že nefungují na své vlastní platformě. Když nemají web, na který by chodila jejich cílovka nebo nemají na své fanoušky kontakty v ruce, může kdykoliv jakákoliv třetí strana vaši kampaň stopnout. Slušnější influencer vrátí peníze, nebo alespoň nevyčerpanou část kampaně. Ale čas strávený tím vším vám už nikdo nevrátí.

    Na tohle mít v ideálním případě člověka na full-time. V agenturách tohle zaměstnává celé týmy. Kreativu za vás kolikrát influencer neodmaká. Maximálně vám na ni dá zpětnou vazbu, ideálně spolkne i s navijákem, protože váš byznys miluje.

    Vašek

Hostujeme u Server powered by TELE3