Poptávka e-shopu pro síť pizzerie
Zobrazují se odpovědi 1 až 8 z 8

Proč Google Analytics na mém webu nezapočítává návštěvníky, kteří neudělají žádnou akci?

  1. Zdravím,
    Mám několik webů ve "správě" a u jednoho z nich řeším problém s GA. Hlavní zdroj uživatelů toho webu plyne z prokliků ze sociálních sítích (přes 95% Facebook) a každý je na webu aktivní něco kolem minuty (než přečte jeden příspěvek) a potom se ve valné většině vrací zpět na sociální síť. Ovšem tyto uživatele mi GA nazapočítává a započítává jen ty, kteří udělají na webu další pohyb (např. proklik). Takže mi GA vypisuje mnohem méňě lidí, než na webu reálně je. Nevíte někdo jak tento problém vyřešit? Lze GA nahradit jinými analytics, které by se dali použít se stejnou vahou např. v nabídkách reklamních ploch?
    Předem všem díky za odpověď, Karel

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. A co to je za web ?

  4. Co znamena, ze je "nezapocitava"?

  5. Citace Původně odeslal Pavel Horelica Zobrazit příspěvek
    Co znamena, ze je "nezapocitava"?
    Znamená to že uživatel byl na webu ale v Analytics nejsou uživatelé ve statistikách, vypadá to jak kdyby tam nikdy nebyli

  6. Citace Původně odeslal Karel Hiliovský Zobrazit příspěvek
    Znamená to že uživatel byl na webu ale v Analytics nejsou uživatelé ve statistikách, vypadá to jak kdyby tam nikdy nebyli
    Tak jak víte, že na tom webu ti uživatelé byli?

  7. Google Analytics funguje tak, že na to aby dokázal zaznamenať trvanie relácie musí nastať nejaký hit na začiatku zobrazenia stránky, počas alebo na konci(laicky povedané interakcia).

    Príklad:
    Klik na 1.stránku s trvaním 10 sek -> Klik na 2. stránku s trvaním 10 sek -> Klik na 3. stránku s trvaním 100 sek -> Odchod zo stránky = Priemerné trvanie relácie je 20 sek. (totiž pri 3 stránke nenastal na konci žiaden hit, tak Analytics nedokáže zmerať koľko tam používateľ strávil, takže dáta zahadzuje)

    1. riešenie cez GTM, event, timer (Jednoduché, avšak nie práve najlepšie)
    Cez Google Tag Manager si sprav event, ktorý sa v pozadí bude spúšťať každých 10 sek. (Každých 10 sek nastane hit, čiže ti na poslednej stránke bude merať trvanie po 10 sek). Takýmto spôsobom budeš mať merané dáta na stránke pred odchodom len po 10 sek. Neodporúčam pri stránke s veľkou návštevnosťou (môže to dosť zahltiť web).

    2. riešenie cez Javascript (komplikovanejšie, avšak dobré)
    Script, ktorý spustí event pri odchodu zo stránky. Bližšie info napríklad nájdeš na https://dase-analytics.com/blog/real...ny-na-stranke/

  8. Citace Původně odeslal TomasDeak Zobrazit příspěvek
    Google Analytics funguje tak, že na to aby dokázal zaznamenať trvanie relácie musí nastať nejaký hit na začiatku zobrazenia stránky, počas alebo na konci(laicky povedané interakcia).

    Príklad:
    Klik na 1.stránku s trvaním 10 sek -> Klik na 2. stránku s trvaním 10 sek -> Klik na 3. stránku s trvaním 100 sek -> Odchod zo stránky = Priemerné trvanie relácie je 20 sek. (totiž pri 3 stránke nenastal na konci žiaden hit, tak Analytics nedokáže zmerať koľko tam používateľ strávil, takže dáta zahadzuje)
    ...
    [/URL]
    Nevím, jestli komolíte terminologii Vy nebo Google, ale:

    stažení stránky JE hit (dokonce několik, protože na stránce většinou jsou CSS/JS/obrázky a každý stažený soubor je hit)

    Neplést hit s kliknutím!!!


Hostujeme u Server powered by TELE3