Prodej projektu Duchod.cz - SLEVA
Zobrazují se odpovědi 1 až 14 z 14

Pevný telefon na VoIP s kabelem nebo s připojením na Wifi

  1. Potřeboval bych od vás radu,

    ze zákona musíme mít telefon na e-shopu, který musí být zapsán na finančním úřadě s obchodními podmínkami - podnikaní v Německu.

    Celá kancelář je postavená na WIFI a telefon chceme mít samozřejmě u PC a bohužel router je v druhé místnosti a tahat kabel se mi nechce přez 2 místnosti. A tak řešíme WIFI telefony - vesměs 95% hovorů bude přesměrováno jinam. A telefon se bude využivat jen sporadicky a dávat 7 000 se nám moc nechce a zas já mam strach z nastavení kabelového telefonu k síti proto že, na ty to věci prostě nejsem silný a hrabat v síti se mi opravdu nechce.

    Děkuji za nějakou radu popřípadě postrěh - už jsem samozřejmě hledal informace na netu, ale kloudnou odpověď jsem nenašel.

    děkuji za rady

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Já bych tam hodil mobil s appkou napíchnutej na tu wifi a máš to bez starostí.
    Edit: Ale mám dojem, že to je i řešení o kterém asi píšeš :-)

  4. VoIP cislo v mobilu, nebo VoIP cislo v pocitaci - kdo pozna ze je cislo z VoIP nebo z pevne linky?
    Treba https://windowsreport.com/windows-10-voip/

    Osobne jsem pouzival https://www.fayn.cz/telefony/voip-na-pocitaci/

  5. S tím mobilem mě to nenapadlo - nikdy jsem VoIP neřešil. Díky za rady i pc je řešení.

    Dekuji hoši

  6. Obyč. VOIP přes appku nebo pevný telefon přes VOIP bránu, popřípadě rovnou VOIP telefon.

  7. Citace Původně odeslal FrantaB Zobrazit příspěvek
    Já bych tam hodil mobil s appkou napíchnutej na tu wifi a máš to bez starostí.
    Edit: Ale mám dojem, že to je i řešení o kterém asi píšeš :-)
    Jak to je s presmerovani to se děla v aplikaci nebo u operátora? Nevíte diky

  8. V aplikace nebo u operatora - zalezi co presne potrebujes a jak se to ma chovat

  9. Citace Původně odeslal vdusek Zobrazit příspěvek
    V aplikace nebo u operatora - zalezi co presne potrebujes a jak se to ma chovat
    presmerovani na jine telefoni cislo v ramci DE - tohle jeste vyzjistim a diky

  10. Ja mel na mysli pripady napr. odmitnu volani v klientovi, nezvedam hovor, chvili zvoni a kdyz nezvednu tak se presmeruje apod., padani do schranky, SW klient je vypnuty

    Muzes i presmerovat na jine cislo v CZ, ktere ma VoIP, kdy by to melo byt vyrazne levnejsi, nez smerovat na "klasicke" cislo

  11. Citace Původně odeslal vdusek Zobrazit příspěvek
    Ja mel na mysli pripady napr. odmitnu volani v klientovi, nezvedam hovor, chvili zvoni a kdyz nezvednu tak se presmeruje apod., padani do schranky, SW klient je vypnuty

    Muzes i presmerovat na jine cislo v CZ, ktere ma VoIP, kdy by to melo byt vyrazne levnejsi, nez smerovat na "klasicke" cislo
    Ne mi potrebujeme na tvrdo presmerovat na jine cislo asi VoIP jeste nevim nebo pevna linka od 8:00 do 12:00 a pak robot zavolejte v pracovncih hodinach nebo nam napiste na mail xy a volat z VoIP budeme asi hodne

  12. Cili schranka s uvitacim vzkazem mimo pracovni dobu, jinak na jine cislo - na strane SIP (VoIP) operatora

  13. Citace Původně odeslal vdusek Zobrazit příspěvek
    Cili schranka s uvitacim vzkazem mimo pracovni dobu, jinak na jine cislo - na strane SIP (VoIP) operatora
    presne tak

  14. nebo prostě headset k počítači, tak to řeším já, a je to asi nejlepší řešení, protože člověk má volné ruce na ťukání do počítače

  15. Citace Původně odeslal bart28 Zobrazit příspěvek
    nebo prostě headset k počítači, tak to řeším já, a je to asi nejlepší řešení, protože člověk má volné ruce na ťukání do počítače
    Je fajn, pokud jede PC 24/7. Pokud jej vypinan, musim pravidla nastavovat u operatora

Hostujeme u Server powered by TELE3