Prodám výdělečný web ZelenyTiket.cz 1.2Mil/rok
Zobrazují se odpovědi 1 až 9 z 9

CRM s možností požadavku klienta

  1. Zdravím,

    možná se vyjádřím trošku špatně, ale hledám ideálně nějaké CRM, kde je součástí i možnost, aby mohl klienta vkládat vlastní servisní požadavky.

    Věřím, že něco v IT existuje. Já to potřebuji ohnout na řešení pro "řemeslné práce".

    Dáte mi nějaký tip?

    Děkuji.

    Martin

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Dle mého se tomuto říká tiketovací systém. Zákazník zadá požadavek a vidí jeho stav a patřičné změny.

    Těžko říct jak to správně ohnout pro řemeslníky. To by bylo lepší nechat napsat vlastní systém.

  4. ozvete se :-)

  5. taky bych to videl na nejaky ticket system (helpdesk a podobne)
    To by melo byt dostacujici.

  6. Moc děkuji. Máte někdo konkrétní zkušenosti s nějakým heldesk/ticket systémem? může být klidně placený

  7. Citace Původně odeslal Dago Zobrazit příspěvek
    Moc děkuji. Máte někdo konkrétní zkušenosti s nějakým heldesk/ticket systémem? může být klidně placený
    JIRA, FreshDesk nebo novinka od ABRA - https://www.primaerp.com/cs_cz/

  8. Děkuji. Ta novinka od ABRY vypadá super, škoda, že tam není helphesk. Moje řešení by tedy mohl být ticketovací systém/help desk např. JIRA + primaERP. Není to blbost?

  9. mame napsane vlastni reseni.... jen se mi nedari se spojit

  10. Citace Původně odeslal Dago Zobrazit příspěvek
    Děkuji. Ta novinka od ABRY vypadá super, škoda, že tam není helphesk. Moje řešení by tedy mohl být ticketovací systém/help desk např. JIRA + primaERP. Není to blbost?
    Hloupost to není, ale možná z hlediska integrací (těch existujících) by bylo lepší řešení Toggl.com + JIRA ServiceDesk. Kdybyste měl zájem, Atlassian stack běžně klientům nastavujeme, tak se klidně ozvěte. Umím si i představit vytvořit nějaký plugin do JIRA pro primaERP.

Hostujeme u Server powered by TELE3