logo
15.02.2019 16:23
1
Zdravím,

možná se vyjádřím trošku špatně, ale hledám ideálně nějaké CRM, kde je součástí i možnost, aby mohl klienta vkládat vlastní servisní požadavky.

Věřím, že něco v IT existuje. Já to potřebuji ohnout na řešení pro "řemeslné práce".

Dáte mi nějaký tip?

Děkuji.

Martin
15.02.2019 23:06
2
Dle mého se tomuto říká tiketovací systém. Zákazník zadá požadavek a vidí jeho stav a patřičné změny.

Těžko říct jak to správně ohnout pro řemeslníky. To by bylo lepší nechat napsat vlastní systém.
16.02.2019 08:08
3
ozvete se :-)
16.02.2019 08:38
4
taky bych to videl na nejaky ticket system (helpdesk a podobne)
To by melo byt dostacujici.
16.02.2019 10:22
5
Moc děkuji. Máte někdo konkrétní zkušenosti s nějakým heldesk/ticket systémem? může být klidně placený
16.02.2019 12:07
6
Původně odeslal Dago
Moc děkuji. Máte někdo konkrétní zkušenosti s nějakým heldesk/ticket systémem? může být klidně placený
JIRA, FreshDesk nebo novinka od ABRA - https://www.primaerp.com/cs_cz/
16.02.2019 12:23
7
Děkuji. Ta novinka od ABRY vypadá super, škoda, že tam není helphesk. Moje řešení by tedy mohl být ticketovací systém/help desk např. JIRA + primaERP. Není to blbost?
16.02.2019 13:48
8
mame napsane vlastni reseni.... jen se mi nedari se spojit
16.02.2019 14:52
9
Původně odeslal Dago
Děkuji. Ta novinka od ABRY vypadá super, škoda, že tam není helphesk. Moje řešení by tedy mohl být ticketovací systém/help desk např. JIRA + primaERP. Není to blbost?
Hloupost to není, ale možná z hlediska integrací (těch existujících) by bylo lepší řešení Toggl.com + JIRA ServiceDesk. Kdybyste měl zájem, Atlassian stack běžně klientům nastavujeme, tak se klidně ozvěte. Umím si i představit vytvořit nějaký plugin do JIRA pro primaERP.