Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 24 z 24

Zkušenosti s OVH CZ s českou pobočkou

  1. Dobrý den,
    chtěl jsem se zeptat. Jaké máte zkušenosti s OVH? Konkrétně s českou pobočkou. Jejich ceny se mi líbí, služby taky, ale podpora prakticky neexistuje. Recenze mají na hostadvice příšerné.

    Nedávno jsem u nich koupil VPS s Pleskem, nicméně vzhledem k tomu, že je IP adresa s největší pravděpodobností blacklistnutá u spamových filtrů gmailu a outlooku, jakékoliv emaily odeslané ze serveru padají do spamu ať se snažím jakkoliv. Tohle jsem celkem intenzivně řešil na plesk fóru. Jakékoliv konfigurace, zkusil jsem snad všechno. Následně jsem u Hetzner zakoupil VPS, nainstaloval taky plesk a absolutně žádný problém. Vychází mi z toho jediné. IP adresa je blacklistnutá. Bohužel OVH nějak nereaguje.

    Nedovedu si představit, že bych se na ně měl v něčem spoléhat.

    Na jeden ticket, založený pár dní před ticketem s IP adresou jsem odpověď dostal (asi po týdnu), nicméně v angličtině. S tím problém nemám, nicméně to už česká podpora neexistuje?

    Jak jsou na tom ostatní pobočky (např. ovh world)?

    Díky

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. V Prahe jsou obchodnici a ne technici, bohuzel tickety primarne konci u nich :(. Tohle nemaji vychytane.

    Je fajn s nimi "pokecat", nechat si poradit, ale pak je lepsi objednat ve Francii, UK apod. - podle jazykove preference kazdeho soudruha

  4. S IP na blacklistu ti poskytovatel nepomuze. To se obracejna prijve posty a blacklist.

  5. Citace Původně odeslal josef.jebavy Zobrazit příspěvek
    S IP na blacklistu ti poskytovatel nepomuze. To se obracejna prijve posty a blacklist.
    A co s tím mám u nově zakoupeného VPS tedy dělat?
    Do googlu i microsoftu jsem psal, nikde žádná odpověď. O unblock na veřejných blacklistech (co našlo mxtoolbox.com) jsem se postaral.

  6. 1/ Blacklisty si primarne vyres sam, pokud neni nutna spoluprace hostingu
    2/ Vyzkousej Hetznera - z CZ muze byt rychlejsi, ale zas nenabizi treba GeoIP

    Google a M$ blacklisty jsou Tvuj boj...

  7. Hetzner je super co se týče toho jejich control panelu. Nic lepšího jsem zatím neviděl.
    OVH jsem chtěl hlavně kvůli výrazně nižší ceně za Plesk (4€), škoda.

  8. Google a M$ blacklisty jsou Tvuj boj VSUDE, to je vina u nich a ne u hostera...

  9. Nejsou můj boj všude.

    Hetzner bez problému
    Vas-hosting bez problému
    Netio bez problému

    Vím, že to není chyba hostera, nicméně bych od nich alespoň očekával nabídku jiné IP nebo nějakou jinou pomoc.
    V tomhle případě nezbývá nic jiného než zakoupit jiný server (což vzhledem k tomu, že nejsem sám, kdo měl/má tento problém nepřipadá v úvahu) nebo hostovat někde jinde.
    Proč bych se měl nervovat s čištěním IP adresy poskytovatele? Týden mi stačil.

  10. Kdyz si hormonek rekne ne, tak jsi liliputan.
    Kdyz se znelibis postovni sluzbe centrum.cz & spol., tak mas smulu
    Kdyz si M$, nebo Goole rekne ne, tak si musis si poradne precist, co ti poslali a zaridit se podle toho a nesvadet to na hosting

  11. Citace Původně odeslal vdusek Zobrazit příspěvek
    Kdyz si hormonek rekne ne, tak jsi liliputan.
    Kdyz se znelibis postovni sluzbe centrum.cz & spol., tak mas smulu
    Kdyz si M$, nebo Goole rekne ne, tak si musis si poradne precist, co ti poslali a zaridit se podle toho a nesvadet to na hosting
    Problém je v tom, že neposlali nic. Email headery jsou v pořádku (žádný fail/warning).
    Týden jsem to konzultoval s lidmi na plesk fóru a taky nenašli žádný problém.
    Testy přes mail-tester apod. služby jsou v pořádku 10/10.
    rDNS, DKIM, SPF, DMARC v pořádku.
    Vše je v pořádku. Problém je v IP adrese (alespoň mě nic jiného nenapadá). S totožnou konfigurací u Hetzner žádný problém.

    Každopádně nerad bych to znova řešil. Týden nervování mi stačil. :)
    Díky za názor

  12. A jak vite, ze je neco v neporadku?

    Co mate v logu na serveru?

    Google i M$ informuje o problemech, na rozdil od jinych

  13. Vím to, protože všechny emaily chodily do spamu. Zkoušel jsem i glockapps.com a tam stejný výsledek.
    Žádná odpověď od MS nebo gmailu nepřišla. Pouze až jsem to zkoušel tolikrát, že mi na den kompletně zablokovali IP adresu (to už odpověď přišla).

    Na serveru u OVH jsem již smazal data (všechno přesunuto pryč), nicméně téma na plesk fóru je k nahlédnutí zde (téma jsem vytvořil až když mi kompletně blockli IP, druhý den unblockli). Některé obrázky tam již však bohužel nejsou.
    Každopádně nepřišli jsme tam na nic. Většina z toho tam byly detaily, které jsem měl i po čisté instalaci plesku u hetzner, nicméně emaily byly doručovány normálně, což mě utvrdilo v mé domněnce - blacklistnutá IP adresa.

    Jak říkám, nerad bych to znovu řešil. Strávil jsem tím celý týden a o víkendech od rána do večera bez jakéhokoliv výsledku. Proletěl jsem celý google, hledal řešení a nic.

  14. V kazdem pripade jste bojoval s vnitrni antispamovou kontrolou u Gmailu. Zda to bylo zpusobene IP adresou, obsahem mailu, jejich cetnosti ci necim jinym se uz nedozvime...

    M$ i Gmail maji vnitrni obsahove filtry a do nich zadne standardni blacklisty nevidi. U seznamu mate sanci "ovlivnit" chovani obsahovych filtru, u centrum & spol. sedi banda arogantnich ..., s SK nic moc take neudelate...

    ---------- Příspěvek doplněn 05.02.2019 v 23:47 ----------

    Co psalo v dobe problemu https://www.talosintelligence.com/reputation_center ?

  15. No jak říkám. Blacklistnutou IP jsem bral jako poslední možnost, ale vzhledem k tomu, že jsem zkoušel opravdu všechno a se stejnou konfigurací jsem to vyzkoušel u Hetzner, kde to bylo bez problému, jiný důvod mě nenapadá.

    Seznam problém neměl, tam byly emaily doručeny v pořádku.

    IP and Domain Reputation Center || Cisco Talos Intelligence Group…
    Nic, jako všude jinde. Když už tam nějaký blacklist náhodou byl, "postaral" jsem se o odstranění. Přesně si to už nepamatuji.

  16. To bych musel testovat v dobe, kdy tam byly problemy. Takhle zpetne se nic nevyresi....

  17. BL IP, s tím se u Googlu a MS blbě něco dělá. Já to řešil přes relay server pro odchozí poštu... Posloužilo VPS mini od forpsi s čistou IP.

  18. Citace Původně odeslal vdusek Zobrazit příspěvek
    To bych musel testovat v dobe, kdy tam byly problemy. Takhle zpetne se nic nevyresi....
    Já vím. Proto říkám, že bych to už nerad řešil. :)

    Předpokládám, ale že kdyby tam byl nějaký závažný problém, lidi na plesk fóru by si toho všimli. Upozornili mě i na detaily, které to ve výsledku neovlivnily.
    Já sám jsem nad tím strávil taky celkem hodně času.

  19. A proto mam schranky s prichozi a odchozi postou ve sve vlastni sprave a nespoleham na poskytovatele, do jejichz politiky nevidim a nemohu ji ovlivnit...

    Ono to je sice pohodlne, ale kdyz se neco deje, tak muzu volat tak maximalne z okna, nebo si stezovat na lamparne

  20. MS má na tohle web https://sender.office.com. Stejně tak u nich pomůže, když se IP sváže s jejich účtem pro nějakou službu. Při posílání na jejich servery jejich smtp vrací chybové kódy (popsané jsou třeba zde https://support.office.com/en-us/art...s=en-001&ad=US), projdi si logy.

    Google reaguje na hlášení, má také schovaný formulář, ale nedávno již nebyl dostupný, mohu u českého googlu poptat. Dá se s nimi ale mluvit, málokdy dělají blacklist na celou IP na dlouhou dobu, postupně bych to zkoušel.

    Sehnat kvalitní a čistou IP u masivních hostingů typu OVH je prostě problém, i tady na fóru je spousta podnikatelů, kteří jsou ochotni zaspamovat v jakémkoliv mnosžtví kohokoliv, jen aby měli pár objednávek a pak přejdou na jiný hosting, až se mi to přestane doručovat.

    Starost o IP je primárně bohužel na tobě, některé hostingy na do dbají a starají se o to, OVH moc ne. Zkus si od nich vzít další placenou IP, třeba bude čistá :). Posílat dnes emaily ve větším množství znamená registrace na spousty cílových emailových serverů, zejména těch větších, odebírání hlášení od ostatních a sledování logů, není to zrovna snadná práce.

  21. Já: "Nemám dostupnout VPS, ani ji nepingnu"
    Česká OVH: "Pošlete nám výpis pingů, jinak s tím nic nemůžeme dělat..."

    Toť mé zkušenosti, po téhle události jsem migroval :)

  22. Citace Původně odeslal kdosiodjinud Zobrazit příspěvek
    Já: "Nemám dostupnout VPS, ani ji nepingnu"
    Česká OVH: "Pošlete nám výpis pingů, jinak s tím nic nemůžeme dělat..."

    Toť mé zkušenosti, po téhle události jsem migroval :)
    Jak jsem psal - jsou to obchodnici a ne technici

    Skvele sluzby za dobre penize, ale objednavat jinde nez v Praze pres ovh.cz.
    Praha funguje jen od-do, jinak se tam nedovolate a ani automat vas neprepoji jinam :(

  23. Podle mě je česká pobočka komplet zrušená, platby řeší z centrály.
    Viz jiné vlákno tady: https://webtrh.cz/414151-ovh-nepripi...y-nekomunikuje
    Já od nich po 5 letech přesunul vše jinam.

  24. Pro ostatní sem přidám "výsledek řešení problému".

    Zakoupil jsem si další server u OVH - teď už u OVH Global (CA) (od české podpory jsem odpověď nedostal a nakonec zavřeli ticket - server téměr vyexpiroval). IP byla opět blacklistnutá. Okolní IP adresy měly naprosto příšerné skóre na https://www.talosintelligence.com/ takže mi asi bylo jasné, jak to dopadne. Emaily samozřejmě zase padaly do spamu. Kontaktoval jsem OVH. "Řešil" jsem to s nimi skoro 2 týdny. Nejdřív jsem je přesvědčoval, že je IP adresa blacklistnutá, což se mi nakonec povedlo (protože nikde jinde prostě žádná chyba vidět nebyla), načež mi jeden z těch lepších členů zákaznické podpory sdělil, že mám poslat headery emailů a přepošle to týmu, který to vyřeší. Headery jsem obratem poslal. Nastaly 2 dny ticha. Následně se mi ozval někdo jiný, že je to vlastně můj problém a musím si to vyřešit sám. Což se mi úplně nelíbilo, tak jsem jim napsal mé řešení - změnit hosting, na což odpověděli, že to tak může mít i jiný hosting. Vyzkoušel jsem víc hostingů a OVH je jediné.

    Výsledek je, že se nevyřešilo nic a podpora si mě přehazovala jak horkej brambor. :) Za mě už nikdy.

  25. behem cca 5 let jsme resili 2x VPS a 1x pronajaty server ve Francii,

    takze vzdy nejaka "akcni nabidka" od OVH byla jasna volba

    3x jsme jiz pri aktivaci obdrzeli "pohnojenou" IP / bohuzel jako klient si ji "vycistit" nemuzete, nadpolovicni vetsina BL vas odkaze na providera dle RIPE
    a provider na to vesele ....

    = pravidlo 3x a dost zabralo i v tomto pripade

    reseni ?

    "zabozrouti" jsou pomerne patrioti, takze najit neco v ENG je nadlidsky ukol :-)

    doporucuji translator a hledat primo konkretni sluzbu ve francouzstine

    kdo hleda, najde / cena bude mozna o chlup vyssi, ale problemu 0%

Hostujeme u Server powered by TELE3