WEDOS vítá e-migranty
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Měření GA vs Sklik

  1. Tak nějak nevim co si o tom myslet. Ve Skliku mám 54 kliknutí, GA mi ukazuje Seznam/cpc 14 kliknutí, míra okamžitého opuštění mi vyskočila z 50% na 85%...

    Je to normální?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. je to normální.

    a) každý ze systémů má jinou metodiku měření
    b) není to nikdy na 100% přesné číslo

    např. typicky je klik něco jiného než návštěva a podobně.

    Rada? Sleduj trendy. Tohle se dělo, děje a dít bude.

  4. Citace Původně odeslal Pavel Horelica Zobrazit příspěvek
    je to normální.

    a) každý ze systémů má jinou metodiku měření
    b) není to nikdy na 100% přesné číslo

    např. typicky je klik něco jiného než návštěva a podobně.

    Rada? Sleduj trendy. Tohle se dělo, děje a dít bude.
    Tak nepředpokládám, že to bude sedět na jednotku, ale takový rozdíl? Klik je něco jiného než návštěva? Tomu nerozumim...kliknutím na web se dotyčný stává návštěvníkem webu, nebo ne?

  5. Citace Původně odeslal Esofin Zobrazit příspěvek
    Tak nepředpokládám, že to bude sedět na jednotku, ale takový rozdíl? Klik je něco jiného než návštěva? Tomu nerozumim...kliknutím na web se dotyčný stává návštěvníkem webu, nebo ne?
    Logicky ano, ale v analytice to takto bohužel nechodí. Klik je něco jiného než návštěva. Někdo má zakázaný js, někomu se nenačte GA, apod. Je to prostě tak, takové rozdíly tam jsou. A ano, i takovéto rozdíly.

    Sleduj trendy a používej jeden systém na vyhodnocení.

  6. GA má ochranu proti duplicitním záznamů, chrome dělá prefetch stránek před prokliknutím, u mobilních telefonů sledování také funguje jinak. Na čísla koukej jen řádově a opravdu sleduj dlouhodobý vývoj v jednom systému a neřeš z čeho to číslo je. GA není přesný, řadu údajů pouze odhaduje, dělá to ale u všech podobně.

Hostujeme u Server powered by TELE3