WEDOS vítá e-migranty
Zobrazují se odpovědi 1 až 13 z 13

Tovar skladom alebo 5-7 dní

  1. Zdravim eshopari,

    zaujímal by ma váš názor na uvádzanie dostupnosti tovaru.

    Na jednom eshope sme všetok tovar uvádzali "skladom" aj keď sme ho reálne u seba nemali a objednávali ho od dodávateľa každé 2-3 dni. Zákazníkom bol tovar doručený v rozmedzi 4-9 dni.
    Viacmenej stým problém nebol, zákazníci tovar prevzali, síce bolo viac telefonátov ohľadom zásielok, ale väčšinou, keď sme im povedali, že sa tovar vypredal a je na ceste k nám tak boli ochotní počkať. Ak tovar potrebovali nutne ponúkli sme im inú alternatívu, ktorú sme reálne skladom mali príp. zrušili objednávku. Informačne zo 700 obj. sme mali maximálne do 10 takých, ktorí objednávku zrušili, alebo boli nespokojní s dodaciou dobou.

    Teraz sme to spravili fér voči zákazníkom a uvádzame dostupnosť pri produkte "do 5-9 dní". Konverzný pomer a počet objednávok nám klesol takmer o 1/3, no zákazníci sú informovaní vopred o dostupnosti tovaru.

    Zaujímal by ma preto názor, ako by ste to riešili vy. Uvádzali by ste tovar skladom, ak by ste to vedeli "obkecať" tak, že by zákazníkom nevadilo počkať ? Stým že v sekcií "Časté otázky" by ste uviedli dobu dodania 5-9 dní a taktiež to uviedli v potvrdzovaciom e-maily, alebo by ste nechali pri tovare dostupnosť "do 5-9 dní" aj napriek tomu, že by ste sa pripravili o značnú časť ziskov a zákazníkov ?

    Ďakujem za každý názor.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    Fixercz prodává: Eshop AVG Internet Security 2019
    Heyho poptává: Allen bradley
    Jiripolacek prodává: Prémiová doména GolfoveKluby.cz
  3. Nikdy lidem nelhat. Bud to skladem mate nebo ne. Pokud ne tak ro neuvadet. U pojmu skladem lide maji za to ze to proste dnes/zitra odejde a ne za 5-9 dnu.

    Ano muze to zlesit vykon ale...

  4. Vidiet produkt, ze je skladom a potom dodacia lehota 5-9 dni, tak si u mna ako zakaznika neskrtnes. Male deti toto snad mozu skusat. Doma v zrkadle sa da pozerat na seba kazde rano?

  5. Väčšina zákazníkov stým nemala problém, ale aj napriek tomu sme dali ku produktom dostupnosť "do 5-9 dní" aby to bolo voči zákazníkom fér. Zaujímalo by ma či pri dosahovaní ziskov by vám nebránilo prekročiť vaše morálne zásady, alebo by ste sa radšej uskromnili a boli voči zákazníkom transparentný.

  6. ještě je možnost udělat kompromis a zkusit ke zboží napsat "odešleme do 3 dnů". Je to pravdivější než skladem a vypadá to lépe než doručíme do 7 dnů

  7. Moment. Vacsina zakaznikov s tym nemala problem, ze si uvediete produkt skladom a realna dodacia lehota je 5-9 dni?
    Ano radsej uvediem skutocny stav dodania ako klamat, ked si nieste schopny urobit skladove zasoby.

  8. Citace Původně odeslal abagnele Zobrazit příspěvek
    Väčšina zákazníkov stým nemala problém, ale aj napriek tomu sme dali ku produktom dostupnosť "do 5-9 dní" aby to bolo voči zákazníkom fér. Zaujímalo by ma či pri dosahovaní ziskov by vám nebránilo prekročiť vaše morálne zásady, alebo by ste sa radšej uskromnili a boli voči zákazníkom transparentný.
    Víte, proč s tím neměla většina problém? Protože čekali, že to do 3 dnů dojde a pokud pak zjistili, že ne, tak už se jim nechtělo někde absolvovat to kolečko znovu. Nebo vinu shodili na dopravce.

  9. Citace Původně odeslal abagnele Zobrazit příspěvek
    Väčšina zákazníkov stým nemala problém, ale aj napriek tomu sme dali ku produktom dostupnosť "do 5-9 dní" aby to bolo voči zákazníkom fér. Zaujímalo by ma či pri dosahovaní ziskov by vám nebránilo prekročiť vaše morálne zásady, alebo by ste sa radšej uskromnili a boli voči zákazníkom transparentný.
    vite co jsme kdysi davno udelali? Dokonce jsme nastavili system tak, ze co neni skladem, nejde vubec objednat. Tim jsem eliminovali to, ze jsme nedodrzovali terminy a to, co jsme zakaznikum slibili. A vite jaky to melo vysledek? Jen pozitivni. Lidem nevadi, kdyz neco nemate, lidem vadi, kdyz se jim lze. Pokud ted neco nemate nevadi, prijdou klidne priste, ale pokud mi reknete "skladem" a ja tedy ocekavam, ze mi to prijde za D+1 a prijde to za 5-9 dni, tak jednak to uz treba vubec nepreberu a zadruhe urcite si priste hodne rozmyslim, zda bych tomu eshopu dal sanci.

    ---------- Příspěvek doplněn 05.02.2019 v 08:51 ----------

    Citace Původně odeslal -pavel- Zobrazit příspěvek
    ještě je možnost udělat kompromis a zkusit ke zboží napsat "odešleme do 3 dnů". Je to pravdivější než skladem a vypadá to lépe než doručíme do 7 dnů
    jakoze kdyz ukradnu 5 tis. jsem lepsi clovek, nez ten co ukradne 10tis? proste bud lzu a vedome a vim to, nebo nelzu. Tim, ze misto 5-9 napisu za 3 dny misto ihned uz moc nezmeni, byt ano, je to blize pravdy.

  10. V prvom rade je to asi aj nekalá súťaž, keď Vy tvrdíte, že máte všetko na sklade. Nevyznám sa v tom, ale viem že 80% konkurencie má veľkohubo všetko na sklade a nemá, my máme 95% minimálne a máme jasne na sklade, vypredané, na objednávku. Je to klamanie zákazníka a vybúchanie si konkurenčnej výhody, aj keď to nie je pravda. Ale či je to tak, neviem, ale každopádne to zavádzanie je. Keď chcem niečo súrne, pozerám na hlavne na dostupnosť a ak si kúpim u Vás na sklade a príde to o 9 dní, no nadšený by som nebol a asi by som to zrušil, ale záleží čo predávate. Nábytok obvykle nikto nečaká do dňa a aj iný sortiment.

  11. Vo vašom prípade Vám doporučujem vôbec neuvádzať či tovar máte alebo nemáte skladom.

  12. takových eshopů co sprostě lžou je spousta a dělaj ze sebe "velký" obchodníky co mají vše skladem a ve skutečnosti mají h*vno a sedí v obýváku na gauči mezi krabicema a objednávají u dodavatele až když přijde objednávka, je to hnus a poškozuje to poctivé eshopy, které uvádějí pravdu a musí řešit stupidní telefonáty jestli když je na eshopu napsáno skladem, jestli je to pravda....

    řešení problému vídím v tom, otevřít si sklad a nelhat a nedělat ostudu poctivým eshopům

    já mám na eshopu také položky které nevedu skladem protože se prodávají málo a mám uvedeno dodání 4-7 dnů, kdo to chce tak nakoupí nebo jde jinam, ale abych tam uvedl skladem a pak čekal že za týden někdo zavolá a bude mi nadávat, tak to bych se musel propadnout hanbou

  13. Ďakujem za všetky názory. Verím, že toto vlákno ašpiruje aj na ostatných, ktorí uvádzaju “skladom” a myslia tým “skladom u dodavateľa”. My ostaneme u možnosti uvádzať reálny čas dodania tovaru.

  14. uvadzanie "skladom" pri neexistencii tovaru na sklade je celkom urcite "klamlivé konanie a klamlive opomenutie" podla § 8 z. o ochr. spotrebitela. Taktiez zakon jasne uklada informacnu povinnost predavajucemu podla § 10a "lehotu, do ktorej sa predávajúci zaväzuje dodať výrobok"...

    ak teda budes mat napr. v OP lehotu dodania trebars 14 dni, ale pri tovare uvedene "skladom", jedna sa o rozpor - klamlive konanie .. ak budes mat v OP uvedenu tuto dobu ako maximalnu, a pri tovare "skladom" - do uvahy sa berie uvedena pri tovare, pretoze "priemerny spotrebitel" povazuje tuto informaciu ako "fyzicku existenciu tovaru u predavajuceho a neocakava, ze dodanie moze trvat viac, ako by bolo bezne". - Obsahuje teda nespravne informacie a je teda nepravdiva, co moze hravo vyustit do sankcie.

    Ako zakaznik by ma to nasralo, a nikdy by som si uz u teba nic nekupil. Cize lepsie uvadzat pravdive informacie.

Hostujeme u Server powered by TELE3