Chcete si koupit Webtrh?
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Kódovanie webstránok za referenciu

  1. Zdravím všetkých webtržníkov a online podnikavcov,

    volám sa Andrej a už nejaký ten rôčik sa pohrávam s myšlienkou, že by som pracoval ako web developer. Každopádne na získanie dobrej práce potrebuje programátor kvalitné portfólio, čím sa aj dostávam k mojej ponuke.

    Chcel by som vám ponúknuť tvorbu webstránok len za referenciu. Ponúkam kódovanie front-endovej časti web stránky, samozrejme responzívne, pričom používam technológie: HTML, SASS, Bootstrap, GULP, Twig, BEM, Javascript aj ES6, jQuery a taktiež VueJS. Kódujem metódou perfect pixel.

    Bol by som rád, keby šlo o webstránky s počtom podstránok okolo 5, nakoľko si chcem rozšíriť portfólio a nerád by som strávil na jednom webdesigne celý mesiac. Moje časové možnosti sú 6 hodín denne.

    Informácie o vašich projektoch mi môžete zaslať do správy alebo na e-mail: cmorej.a@gmail.com

    Ďakujem za pozornosť a snáď som nikoho neurazil zaradením tejto ponuky do diskusie :-)

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal Cmoro Zobrazit příspěvek
    Ďakujem za pozornosť a snáď som nikoho neurazil zaradením tejto ponuky do diskusie :-)
    Nechci hejtit, ale bojím se že by tohle mohlo porušovat pravidla. Ale GL.

  4. Metodou pixel perfect nikdo nekóduje. Je to neefektivní (neekonomická) utopie. A to už jenom proto, že každý prohlížeč vykresluje věci jinak.

  5. Tak určitě musíme přistupovat k práci grafika s respektem a taky tady v žádném případě nechci obhajovat dělání věcí od oka. Jenom mně ten termín "pixel perfect" trochu vadí, protože to v drtivé většině případů není pravda, a my ostatní, co nechceme oblbovat klienty, pak vypadáme, že děláme horší práci. Říkejme tomu raději 99,98% prefect.

    Většina těch, co tvrdí, že to mají PP, stejně postupují tak, že si změří odsazení nadpisu od začátku sekce, kde jim vyjde přesně 100 px (protože grafik zarovnal nadpis k horní hraně, jako by tam nebylo žádné řádkování a pak dal 10x shift+šipka), a tak tam dají odsazení (margin) 100 px. Jenže i při řádkování 1 (což není vůbec dobré) to bude ve výsledku třeba 104 px.

    PP se dalo dělat v době, kdy se grafika rozřezala a pak jenom vložila do HTML tabulky. Dneska se jednak snažíme obrázkům vyhnout a taky je potřeba to dělat responzivně / flexibilně. PP má řadu nevýhod, jakože když změníte obsah, tak musíte jít třeba daný prvek překódovávat, protože tam máte přesné rozměry apod. Také je to otázka udržovatelnosti — mnohdy je lepší nakódovat na jeden řádek "responzivní odsazení", než tam dávat 5x @media, ačkoliv se trochu minu od mobilního/tabletového návrhu. (Proto je také v dnešní době důležíté, aby měl kodér nějaký grafický cit.)

    Samozřejmě bych to taky rád měl úplně přesně, ale pokud budu řešit každý pixel, tak to budu dělat dvakrát déle, ale hodnotu tomu nepřidám téměř žádnou (nikdo nepozná rozdíl). Je potřeba žít v realitě, kde jsou zdroje omezené. Když mi to ale někdo zaplatí, tak mu to tak rád udělám. :) Když jsem začínal, tak jsem to taky viděl tak, že správně je to jenom PP, ale po čase jsem prostě zjistil, že při (jakékoliv) práci musíte myslet ekonomicky.

    (Pro jistotu dodávám, že tady mluvím převážně o odchylkách kolem 1-2 px.)



    ---------- Příspěvek doplněn 03.02.2019 v 12:39 ----------

    Co se týká toho příkladu, tak samozřejmě takového člověka je potřeba vyrazit. :D
    Naposledy upravil mjerabek : 03.02.2019 v 16:08

  6. Tohle je nabídka a měla by samozřejmě patřit do nabídek, avšak se tady rozmohla diskuze, tak jí ponechávám.

    Pixel perfect je mimochodem opak responzivního designu a typografie, jak už všichni píšete. Pochází z doby, kdy weby dělal grafik v bitmapovém editoru. S typografií je největší problém, na každé platformě existuje jiná sada písem s lehce jinými rozměry, nově se musí počítat i s exotikami typu ovládací panely v autech, televize, hodinky, grafiku již nelze připmo řezat, musí se projektovat na každé zařízení s rozmyslem.

Hostujeme u Server powered by TELE3