logo
06.04.2021 13:40
61
Původně odeslal láďa1979
Pojištovna a v plné výši a rychle, asi jsi dlouho nic neplatnoval. Nám praskla voda na šatně, vytopil se sklep v srpnu, v listopadu to začali řešit, prý je covid a od té doby jenom každý měsíc jenom nové požadavky jako třeba revize zářivky přes kterou to teklo, kterou ani neuplatnuji jelikož revize je dražší než nová, revize kotle co je půl metru nad vodou, odvlhčovač jel nějak moc dlouho (počet dní x24 h se jim zdá moc dlouho a přitom tam je počítadlo hodin doloženo fotkou), jak dlouho jel na denní a noční proud. A největší for je, že mi nechtějí zaplatit moji vlastní práci v mé průměrné hod. mzdě s čerpáním vody (a to nemám ani průměrnou mzdu), jelikož hasiči mě poslali do háje, že si mám vzít mop a kýbl. A to jde jen o nějakých 15 tis..

Tak jenom doufat, že jim při tom shořeli i všechny revizní knihy jinak se v tom budou patlat způsobem proč každý den nekontrolovali mikroskopem kabel.
JJ to znám. Nám prasklo topení a voda stříkala na prodlužku a odpálila zařízení do ní zapojené. Prodlužku uhradili, ale zařízení už ne, protože zde to nebylo vodovodní nebezpečí ale zkrat :)) Takže pozor. Když hodíte kompl do vany tak za to nemůže voda.