Poptávka e-shopu pro síť pizzerie
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 55

Čokoládovna Chocolatehill.cz - nový e-shop

  1. Dobrý den vážení webtržníci,

    po dlouhých přípravách jsme spustili e-shop pro naši malou čokoládovnu z Brna. Musíme říct, že jsme z něj hodně nadšení. Ale na druhou stranu jsme si vědomi, že když se člověk na něco dívá stále kolem dokola, tak nevidí věci, které ostatní bijí do očí. Proto s pokorou přicházíme k těm nejpovolanějším.

    E-shop naleznete na: www.chocolatehill.cz

    Budeme moc rádi za konstruktivní kritiku a názory. Podobně to děláme i s čokoládou. Vždy nás zajímá, jak lidem chutná a snažíme se neustále zlepšovat. Však to znáte, bez zpětné vazby to prostě nejde a pouhé domněnky jsou cestou do pekel.

    Jsme samozřejmě otevřeni i dotazům, pokud by vás zajímalo cokoliv o čokoládě :) Když už tady jsme. Kdybychom vás zaujali i obsahově, mrkněte, jak čokoládu vyrábíme.

    A jelikož je zde i celá řada jiných majitelů e-shopů, třeba vám náš sortiment bude sedět do produktové nabídky. V takovém případě se nebojte u nás registrovat za velkoobchodních podmínek. Umíme i čokolády na míru s vlastním obalem.

    Jinak je nutné dodat, že některých věcí jsme si vědomi. Jedná se o individuální design pro krabicové řešení a jsou tam některé věci, se kterými se zatím hnout nedá (lepší komprimace fotografií, mírný problém se sémantikou ve zdrojovém kódu na hlavní stránce, ne moc pěkné URL adresy na blogu). Tak se to snad bude líbit jako celek.

    Opravdu se moc těšíme na reakce a vůbec se nebojte být kritičtí.

    Zdraví vás celý tým z Chocolate Hill!

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Hezký, dostačující, uvažuju, že pár kousků objednám a zaujala mne tedy česneková čokoláda :))) ať se daří.

  4. Zajímavé,

    Určitě se zastavím nakoupit.

  5. Citace Původně odeslal MarvinDela Zobrazit příspěvek
    Hezký, dostačující, uvažuju, že pár kousků objednám a zaujala mne tedy česneková čokoláda :))) ať se daří.
    Tak to moc děkujeme. Se ženou jsme na tom denně seděli od Vánoc a psali texty, ladili. Takže to hrozně potěší, že se líbí! Hlavně nás to motivuje i vymýšlet nové příchutě do kategorie limitovaných edic :) Česneková čokoláda vám určitě bude chutnat. Všichni kolem celkem kroutili hlavou, že je to nemožná kombinace. A nakonec se po ní pořád ptají. Největší zábava je však dávat ji lidem ochutnávat a nechat je hádat. Jsou celkem zmatení a velká část ani "chuťově nepochopí", co to je a musí se jim to prozradit. Smažená cibulka, škvarky, bůček... Samá voda :)

    Ještě jednou děkujeme za reakci, vážíme si toho!

    ---------- Příspěvek doplněn 31.01.2019 v 20:19 ----------

    Citace Původně odeslal Gastroshop24 Zobrazit příspěvek
    Zajímavé,

    Určitě se zastavím nakoupit.
    Děkujeme!

  6. Můžete mi zaslat VO ceník?
    Velmi dlouho jsem dovážel čokoládu z Belgie, bohužel ta cena už je tam šílená, že se to už nevyplatí.

    Máte i nějaké pěkné krabičky? Dárková balení apd apd?

    Opravdu velmi pěkné.

  7. doručujete aj do SR?

  8. Citace Původně odeslal Gastroshop24 Zobrazit příspěvek
    Můžete mi zaslat VO ceník?
    Velmi dlouho jsem dovážel čokoládu z Belgie, bohužel ta cena už je tam šílená, že se to už nevyplatí.

    Máte i nějaké pěkné krabičky? Dárková balení apd apd?

    Opravdu velmi pěkné.
    Velkoobchodní ceník je velmi jednoduchý. Stačí se zaregistrovat podle následujícího návodu. V zásadě jde o to, že je třeba zaregistrovat se s IČ. Pak Vás zařadíme do jiné zákaznické skupiny, kdy se na e-shopu objeví ceny pro velkoobchodní partnery. Jsou to ceny určené pro obchody, které prodávají přímo zákazníkům. Velkoobchodní spolupráce s distributory (kteří by prodávali dál velkoobchodně) je již na osobní jednání a už by to musely být velké objemy odebrané čokolády.

    Umíme dělat čokolády na míru. Máme dobré a dlouhodobé vztahy se společností na výrobu krabiček (vč. konstrukce), takže lze pružně připravit různé produkty. Vždy je to samozřejmě o množství. Jedinou věcí, která je "pevná", tak jsou naše formičky, které tak pružně vyrobit nelze. Dárková balení není také problém připravit. Realizujeme je třeba na Vánoce. Vždy je to o dohodě s odběratelem a snažíme se vycházet vstříc.

    Pokud jde o cenu, tak je třeba se připravit na to, že belgické čokolády jsou ve většině případů produkty nižší kategorie a mohou být cenově konkurenční. V našem případě se jedná o čokoládu převážně v BIO kvalitě, ručně vyráběnou. Navíc využíváme prémiové kakaové boby. Aktuálně většina naší produkce vzniká z bobů Criollo z Peru. Je to v zásadě nejvzácnější odrůda bobů, která se cenově už jako surovina pohybuje velmi vysoko. Hodně tedy záleží, s čím naše čokolády chcete cenově srovnávat. Nicméně si myslím, že cenově jsme v kategorii tzv. Bean to Bar čokolád na celkem přátelské úrovni.

    Děkujeme za zájem.

    ---------- Příspěvek doplněn 31.01.2019 v 20:38 ----------

    Citace Původně odeslal webhosting Zobrazit příspěvek
    doručujete aj do SR?
    Dobrý den,

    ano, není problém tam zasílat, máme tam celou řadu zákazníků. E-shop je zatím spuštěný pro ČR, jelikož jsou tam nějaké specifické funkce, které se zatím nepodařilo doladit.

    Pokud byste měl zájem, ozvěte se nám na e-mail z kontaktů na webu a můžeme se na objednávce domluvit. Doručujeme přes Zásilkovnu a Slovenskou poštu.

    Také moc děkujeme za zájem. Jsme velmi mile překvapeni, jak pěkné reakce zde máme :)

  9. Citace Původně odeslal ChocolateHill Zobrazit příspěvek
    Velkoobchodní ceník je velmi jednoduchý. Stačí se zaregistrovat podle následujícího návodu. V zásadě jde o to, že je třeba zaregistrovat se s IČ. Pak Vás zařadíme do jiné zákaznické skupiny, kdy se na e-shopu objeví ceny pro velkoobchodní partnery. Jsou to ceny určené pro obchody, které prodávají přímo zákazníkům. Velkoobchodní spolupráce s distributory (kteří by prodávali dál velkoobchodně) je již na osobní jednání a už by to musely být velké objemy odebrané čokolády.

    Umíme dělat čokolády na míru. Máme dobré a dlouhodobé vztahy se společností na výrobu krabiček (vč. konstrukce), takže lze pružně připravit různé produkty. Vždy je to samozřejmě o množství. Jedinou věcí, která je "pevná", tak jsou naše formičky, které tak pružně vyrobit nelze. Dárková balení není také problém připravit. Realizujeme je třeba na Vánoce. Vždy je to o dohodě s odběratelem a snažíme se vycházet vstříc.

    Pokud jde o cenu, tak je třeba se připravit na to, že belgické čokolády jsou ve většině případů produkty nižší kategorie a mohou být cenově konkurenční. V našem případě se jedná o čokoládu převážně v BIO kvalitě, ručně vyráběnou. Navíc využíváme prémiové kakaové boby. Aktuálně většina naší produkce vzniká z bobů Criollo z Peru. Je to v zásadě nejvzácnější odrůda bobů, která se cenově už jako surovina pohybuje velmi vysoko. Hodně tedy záleží, s čím naše čokolády chcete cenově srovnávat. Nicméně si myslím, že cenově jsme v kategorii tzv. Bean to Bar čokolád na celkem přátelské úrovni.

    Děkujeme za zájem.

    ---------- Příspěvek doplněn 31.01.2019 v 20:38 ----------



    Dobrý den,

    ano, není problém tam zasílat, máme tam celou řadu zákazníků. E-shop je zatím spuštěný pro ČR, jelikož jsou tam nějaké specifické funkce, které se zatím nepodařilo doladit.

    Pokud byste měl zájem, ozvěte se nám na e-mail z kontaktů na webu a můžeme se na objednávce domluvit. Doručujeme přes Zásilkovnu a Slovenskou poštu.

    Také moc děkujeme za zájem. Jsme velmi mile překvapeni, jak pěkné reakce zde máme :)
    Neměl jste namysli z Ekvádoru?

  10. Citace Původně odeslal Gastroshop24 Zobrazit příspěvek
    Neměl jste namysli z Ekvádoru?
    Jak to prosím myslíte?

    Kakaové boby z Ekvádoru také zpracováváme. Nicméně je máme nyní jen v tomto produktu. Jedná se o kakaové boby, ze kterých jsme vyrobili čokoládu a k bobům přidali jako ochutnávku.

    Jinak naše posypávané čokolády a základní BIO řadu produktů produkujeme z bobů z Peru, které jsou zmíněnou odrůdou Criollo.

  11. No,myslel jsem , že používáte hlavně tu z Ekvádoru, nicméně obě jsou velice kvalitní a docela mě překvapuje, že jí používáte.
    No hned zítra se zastavím :-)

  12. Citace Původně odeslal Gastroshop24 Zobrazit příspěvek
    No,myslel jsem , že používáte hlavně tu z Ekvádoru, nicméně obě jsou velice kvalitní a docela mě překvapuje, že jí používáte.
    No hned zítra se zastavím :-)
    Používáme ještě kakaové boby z Tanzanie, Madagaskaru, Haiti. Ty jsou taky skvělé. A vždy si na nich člověk najde něco zajímavého. S kvalitními boby je to jak s vínem. A to nás právě baví. Vlastně i kvůli tomu jsme tam udělali tu kategorii s kakaovými boby a ochutnávkovými čokoládkami. Můžete ochutnat, jaké jsou samotné boby a pak z nich vyzkoušet i čokoládu. A jelikož máme boby z pěti destinací, tak lze hlavně srovnávat mezi nimi.

    Peru ale dominuje, jelikož je nejuniverzálnější.

    Budeme se těšit na objednávku a ještě více na zprávu, jak chutnalo :)

  13. Proboha! Já vás mám PŘÍMO ZA ROHEM!!! :D Teď už jen vybrat, co objednat. :D

  14. Zajímavé :-) stránky jsou v poho

  15. Citace Původně odeslal Bacon Zobrazit příspěvek
    Proboha! Já vás mám PŘÍMO ZA ROHEM!!! :D Teď už jen vybrat, co objednat. :D
    To abys zacal vic vydelavat :D Ja uz mam davam par polozek do kosiku a jeste cekam, co dohodi pritelkyne... :)

  16. Citace Původně odeslal musil.david Zobrazit příspěvek
    To abys zacal vic vydelavat :D Ja uz mam davam par polozek do kosiku a jeste cekam, co dohodi pritelkyne... :)
    Už mám objednáno, jen tak na ochutnávku boby a česnekovou. :D

  17. Citace Původně odeslal Bacon Zobrazit příspěvek
    Už mám objednáno, jen tak na ochutnávku boby a česnekovou. :D
    Dobrý den,

    moc děkujeme za objednávku! Tak si představte, že jste byl náš první zákazník na novém e-shopu. A pokud se s odběrem domluvíme třeba na pondělí, tak vám samozřejmě vyrobíme něco zajímavého jako překvapení navíc :)

    Přejeme pěkný den a budeme se těšit na setkání!

    ---------- Příspěvek doplněn 01.02.2019 v 08:06 ----------

    Citace Původně odeslal musil.david Zobrazit příspěvek
    To abys zacal vic vydelavat :D Ja uz mam davam par polozek do kosiku a jeste cekam, co dohodi pritelkyne... :)
    Dobrý den, Davide,

    tak to se moc těšíme a jsme zvědaví, jaké chutě vás osloví.

    Moc nás všechny reakce potěšily, vůbec jsme to nečekali.

  18. Muzeme sledovat vyvoj LTV z obou stran (zakazniku i eshopu). Kdy se toto postesti :) Jdu taky objednat.

    V kosiku...

    1. chybi tam pole "firma" pokud chci dodat do firmy
    2. stat bych dal formou vyberu, ne zapisovat to slovy, uz pro to, ze vam to napise kazdy jinak a mohlo by s to automatizovat.

  19. Tak toto je najkrajší shop na webczech, to by mali mať uvedené ako vlajkovú referenciu, aj keď zrejme dizajn nerobili, ale aspoň ukázať, že sa dá na ich systéme urobiť pekný shop.

  20. Objednán testovací vzorek bobů a trochu česneku.
    Přimluvil bych se na podbarvení vypisovaných polí v objednávce.

  21. Upřímně, nejsem moc fanoušek select boxu v menu, ani „stránkování“, kdy se musí klikat na Zobrazit další, aby se mi načetla celá nabídka. Původně jsem myslel, že je malá, teprve pak jsem si všiml, že tam je button, protože instinktivně jsem hledal stránkování. Ale to je můj problém.

    V části Dodací podmínky se Vám poněkud nesmyslně opakují náklady na dobírku. Navíc to docela mate, protože to na první pohled vypadá, že doručujete za 15 Kč. Osobně bych vypsal celou cenu, včetně dobírky - tj. 50 Kč při platbě předem, 65 Kč na dobírku. Je to pak přehlednější.

    Do části O nás bych dal více fotek. Nemyslím lidí, ale třeba z výrobny. V jakém stavu k Vám přijdou boby, jaký je výsledek atd. Stačí i nějaké obecné fotky, aby to trochu prokouklo.

    Zbavil bych se podtrhávání textu (Není možná platba kartou, Může obsahovat stopy oříšků atd.). Vypadá to jako odkaz.

    Složení čokolády bych dal někam nahoru, nebo na samostatnou záložku v detailu čokolády. Jejích složení je Vaše plus, proto by mělo být dobře vidět.

    Gramáž bych dal do názvu produktu, je celkem podstatná.

    A z čistě mlsného hlediska bych osobně ocenil nějakou menší degustační sadu. Ta se pak hodí jako dárek, nebo jako možnost vybrat si svého favorita a porovnat chutě :).

    Přeji hodně zdaru!

  22. Citace Původně odeslal ChocolateHill Zobrazit příspěvek
    Dobrý den,

    moc děkujeme za objednávku! Tak si představte, že jste byl náš první zákazník na novém e-shopu. A pokud se s odběrem domluvíme třeba na pondělí, tak vám samozřejmě vyrobíme něco zajímavého jako překvapení navíc :)

    Přejeme pěkný den a budeme se těšit na setkání!
    Jak by řekl božský Karel, to jsem opravdu nečekal. :D

    Jen jsem trošku doufal, že platba stihne dorazit a já se budu cpát už dnes. Proto mě trochu zklamala absence platby kartou. Ale v pohodě, take your time. :)

  23. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Muzeme sledovat vyvoj LTV z obou stran (zakazniku i eshopu). Kdy se toto postesti :) Jdu taky objednat.

    V kosiku...

    1. chybi tam pole "firma" pokud chci dodat do firmy
    2. stat bych dal formou vyberu, ne zapisovat to slovy, uz pro to, ze vam to napise kazdy jinak a mohlo by s to automatizovat.

    Dobrý den,

    moc děkujeme za cennou zpětnou vazbu a podněty k zamyšlení.

    ad1) Toto pole je jak v registraci, tak v objednávce bez registrace. Ale je to důležitá informace. Pokud jste si toho nevšimnul, tak to samozřejmě naznačuje problém s použitelností (tj. musí se tato možnost minimálně zvýraznit). Je to nad všemi těmi položkami jako "Nakupuji na firmu (IČ)" a defaultně je tam označeno "Nakupuji soukromě"

    ad2) Toto je dobrý postřeh. Už jsem nad tím také přemýšlel. Ale zrovna zde jsem to tak nějak sám zavrhnul z jediného důvodu. Jedná se o krabicové řešení a řekl bych, že změna nebude záležet jen na nás. Takže se ale alespoň zeptám. Už si tady píšu do deníčku různé postřehy a pak to hromadně zkusím vyřešit.

    Ještě jednou moc děkujeme za zájem a informace. Zároveň už evidujeme objednávku, za ní děkujeme také! I do ní se pokusíme připravit něco speciálního pro překvapení a potěšení.

    ---------- Příspěvek doplněn 01.02.2019 v 09:57 ----------

    Citace Původně odeslal Žížala Zobrazit příspěvek
    Upřímně, nejsem moc fanoušek select boxu v menu, ani „stránkování“, kdy se musí klikat na Zobrazit další, aby se mi načetla celá nabídka. Původně jsem myslel, že je malá, teprve pak jsem si všiml, že tam je button, protože instinktivně jsem hledal stránkování. Ale to je můj problém.

    V části Dodací podmínky se Vám poněkud nesmyslně opakují náklady na dobírku. Navíc to docela mate, protože to na první pohled vypadá, že doručujete za 15 Kč. Osobně bych vypsal celou cenu, včetně dobírky - tj. 50 Kč při platbě předem, 65 Kč na dobírku. Je to pak přehlednější.

    Do části O nás bych dal více fotek. Nemyslím lidí, ale třeba z výrobny. V jakém stavu k Vám přijdou boby, jaký je výsledek atd. Stačí i nějaké obecné fotky, aby to trochu prokouklo.

    Zbavil bych se podtrhávání textu (Není možná platba kartou, Může obsahovat stopy oříšků atd.). Vypadá to jako odkaz.

    Složení čokolády bych dal někam nahoru, nebo na samostatnou záložku v detailu čokolády. Jejích složení je Vaše plus, proto by mělo být dobře vidět.

    Gramáž bych dal do názvu produktu, je celkem podstatná.

    A z čistě mlsného hlediska bych osobně ocenil nějakou menší degustační sadu. Ta se pak hodí jako dárek, nebo jako možnost vybrat si svého favorita a porovnat chutě :).

    Přeji hodně zdaru!
    Děkujeme za plno nápadů na zlepšení. Určitě s nimi budeme pracovat.

    - ten select box je řešení, od kterého bude složitější se v nejbližší době nějak odklonit. Tak nějak vyplynul z požadavku, kdy jsme chtěli mít na hlavní stránce zejména informace, které lidi uvědomí o tom, že jsme přímo výrobci. Nechceme být totiž čistým e-shopem. Smyslem je mít i prezentační web (s možností nákupu). Takže nám to vyloučilo třeba řešení, kdy bychom už na hlavní stránce měli levé menu s kategoriemi. Jako vždy to bylo o kompromisech :)

    - ano, absence toho stránkování je něco, s čím si musíme ještě poradit. Vzhledem k zatím omezené nabídce se zkusíme s vývojářem domluvit na tom, aby tam alespoň bylo vypsáno více produktů.

    - dodací podmínky, máte pravdu, když se na to dívám s odstupem, asi by to šlo udělat lépe. Přes víkend, až se vzpamatujeme z prvních objednávek a bude chvilka klidu, tak to zkusíme změnit :) Díky za super postřeh.

    - fotky "o nás" - ano, je to v podstatě stránka, která je přichystána na focení. Ještě jsme se všemi kolegy nestihli domluvit na focení. Zcela určitě tato stránka získá fotky nás všech z výroby.

    - podtrhávání text - vidíte, to mě nenapadlo. U těch plateb to asi dám do nějaké barvy tedy

    - složení čokolády - o tomto se snažíme v zásadě psát už přímo v těch delších textech. Naší motivací je nejprve lidi seznámit s tím, jak to děláme. Chápu, že se k nám budou dostávat i lidé náhodně. Ale pro nás je prioritou tvořit komunitu lidí, kteří budou naši práci znát. Kdy pro ně informace o složení bude v podstatě sekundární (protože ví, že tam nic špatného nedáme). V zásadě nám nejde o náhodné a afektivní nákupy ve smyslu nějakých dárkových předmětů. Chceme si se zákazníky vytvářet vztah, komunikovat, zjišťovat osobně, co jim chutná. A podle toho i vyrábět nové varianty čokolád. Možná jsou to trošku naivní představy. Ale právě kvůli nim nás to tak strašně baví :) Určitě do budoucna budeme přemýšlet nad změnou struktury. Ale teď necháme asi vyhledávačům trošku času to přechroustat bez větších změn.

    - gramáž v názvu - to je velmi dobrý postřeh. Dokonce jsme to tak měli na testovacím e-shopu. Ale nakonec jsme to po zvážení z produktu vynechali. A teď se přiznám, že si nedokážu vzpomenout proč! Ale myslím, že tam byly nějaké SEO důvody.


    A to mlsné hledisko, která nás stejně vždy zajímá nejvíce... Degustační sada je skvělý nápad. Dokonce takový produkt připravujeme. Umíme dělat malé 5 g čokoládky (které přikládáme například k těm kakaovým bobům). A zcela určitě to do nějakého takového produktu dostaneme. Nyní je v zásadě spíš hlavní otázka, jak to balit a prezentovat. Fyzicky to vyrobit je to poslední. Ale brzo se u nás něco takového objeví, tak nás sledujte :)

    Strašně moc děkujeme za všechny body s nápady a Váš čas. Všechno to putuje do deníčku s nápady a poznámkami. A postupně to budeme všechno nějak promýšlet a zlepšovat. Však to znáte!

    Také přejeme mnoho úspěchů a doufáme, že se někdy případně setkáme, i kdyby to mělo být jen ve formě naší čokolády.

    ---------- Příspěvek doplněn 01.02.2019 v 09:58 ----------

    Citace Původně odeslal Radekovic Zobrazit příspěvek
    Objednán testovací vzorek bobů a trochu česneku.
    Přimluvil bych se na podbarvení vypisovaných polí v objednávce.
    Za objednávku moc děkujeme a podbarvení vypisovaných polí v objednávce si napíšeme do poznámek a zkusíme to tam dostat :)

    ---------- Příspěvek doplněn 01.02.2019 v 10:00 ----------

    Citace Původně odeslal addamz Zobrazit příspěvek
    Tak toto je najkrajší shop na webczech, to by mali mať uvedené ako vlajkovú referenciu, aj keď zrejme dizajn nerobili, ale aspoň ukázať, že sa dá na ich systéme urobiť pekný shop.
    Navrhnu jim, aby to zvážili. Taky si myslíme, že se nám to společnými silami povedlo pěkně zpracovat. Ale to je tak, když lidi motivujete čokoládou :)

    ---------- Příspěvek doplněn 01.02.2019 v 10:04 ----------

    Citace Původně odeslal Bacon Zobrazit příspěvek
    Jak by řekl božský Karel, to jsem opravdu nečekal. :D

    Jen jsem trošku doufal, že platba stihne dorazit a já se budu cpát už dnes. Proto mě trochu zklamala absence platby kartou. Ale v pohodě, take your time. :)
    Absence karty je bohužel zatím proto, že čekáme na schválení od poskytovatele. Žádost se musí odeslat až ve chvíli, kdy je e-shop online. Takže se omlouváme za tento nedostatek, který snad nebude trvat moc dlouho.

    Dnes v čokoládovně budu (až odpoledne tedy). Dám vám vědět a nějak domluvíme předání. Stačí zaslat potvrzení o platbě a určitě to nějak zvládneme, abyste si mohl osladit víkend :) Trošku se nám navíc, jak už to tak bývá, zkomplikovala situace, jelikož nám po spuštění naše vedoucí výroby napsala, že je nemocná. Takže tam pojedu vyřídit naše první objednávky.

  24. Citace Původně odeslal ChocolateHill Zobrazit příspěvek
    Absence karty je bohužel zatím proto, že čekáme na schválení od poskytovatele. Žádost se musí odeslat až ve chvíli, kdy je e-shop online. Takže se omlouváme za tento nedostatek, který snad nebude trvat moc dlouho.

    Dnes v čokoládovně budu (až odpoledne tedy). Dám vám vědět a nějak domluvíme předání. Stačí zaslat potvrzení o platbě a určitě to nějak zvládneme, abyste si mohl osladit víkend :) Trošku se nám navíc, jak už to tak bývá, zkomplikovala situace, jelikož nám po spuštění naše vedoucí výroby napsala, že je nemocná. Takže tam pojedu vyřídit naše první objednávky.
    Jéje, nemáte to jednoduché. Nechám to na vás, já to do toho pondělí když tak nějak vydržím... :)

    Mimochodem, v popisku česnekové čokolády zmiňujete preclíky v čokoládě. O něčem takovém jste nepřemýšleli? Po nich se mi fakt stýská... :( :D

  25. Citace Původně odeslal Bacon Zobrazit příspěvek
    Jéje, nemáte to jednoduché. Nechám to na vás, já to do toho pondělí když tak nějak vydržím... :)

    Mimochodem, v popisku česnekové čokolády zmiňujete preclíky v čokoládě. O něčem takovém jste nepřemýšleli? Po nich se mi fakt stýská... :( :D
    Dobrý den,

    tak Vám ještě odepíšu, aby si ostatní nemysleli, že Vás ignorujeme :) Doufám, že Vám čokoláda chutná. A prosím o informaci, zda jsem nezapomněl Vám tam dát i tu naši slanou čokoládu na vyzkoušení. Pořád mi vrtá hlavou, jestli mi to z ní nevypadlo.

    A ty preclíky v čokoládě. Teď jsme se bavili se ženou a taky jsme na ně dostali chuť. Asi nějaké dobré koupíme a zkusíme na ně dostat naši mléčnou. Kdyby to bylo dobré (což beztak bude), tak budete první, kdo se to dozví a nějaký přísně limitovaný produkt připravíme. Pro nás, pamětníky :) Už nás napadlo, jak to relativně pěkně vyrobit, takže příští týden si asi budeme hrát. Tedy... Až budeme mít čerstvou mléčnou. Dám Vám pak vědět!

    Přejeme všem krásný víkend a děkujeme za krásnou zpětnou vazbu a podporu, které se nám zde dostalo vrchovatě!

  26. Dobrý den,

    ještě jednou děkuji za rychlé vyřízení objednávky. :) Slaná čokoláda byla přibalena a byla výborná. :)

    Ale nejvíc mě samozřejmě zajímala česneková a musím říct, že popisek jste vystihl dost dobře. Opravdu je v ní cítit taková mastnota hospodských brambůrek, vůbec to ale nepůsobí rušivě. Jen po každém soustu člověk cítí, že jeho dech už není to, co býval. :D

    Kakaové boby jsem zatím ochutnal jen jedny, a je to určitě zajímavá zkušenost, ale klidně by bobů mohlo být méně, protože každému zatím stačil jeden bob na ochutnání :D, a čokoládka třeba o trošku větší. Jenže to by to balení asi zase nevypadalo tak hezky. :)

  27. Citace Původně odeslal Bacon Zobrazit příspěvek
    Dobrý den,

    ještě jednou děkuji za rychlé vyřízení objednávky. :) Slaná čokoláda byla přibalena a byla výborná. :)

    Ale nejvíc mě samozřejmě zajímala česneková a musím říct, že popisek jste vystihl dost dobře. Opravdu je v ní cítit taková mastnota hospodských brambůrek, vůbec to ale nepůsobí rušivě. Jen po každém soustu člověk cítí, že jeho dech už není to, co býval. :D

    Kakaové boby jsem zatím ochutnal jen jedny, a je to určitě zajímavá zkušenost, ale klidně by bobů mohlo být méně, protože každému zatím stačil jeden bob na ochutnání :D, a čokoládka třeba o trošku větší. Jenže to by to balení asi zase nevypadalo tak hezky. :)
    Tak to jsme moc rádi, že vše chutnalo! Děkujeme

  28. Kdo by to byl tušil, že stačí vyrukovat s česnekovou čokoládou a cesta k mnoha srdcím je otevřená skrz spokojený žaludek :)

    Jako základ je to dobré, ale je tam spousta nedostatků či neznámých, které by se daly dál rozvíjet. Letmým shlédnutím pár postřehů:
    • Grafika je taková bez cíle, obzvlášť úvodní stránka působí nesourodě, o moji pozornost bojuje mnoho prvků. Zjednodušoval bych, ubral bych na používání ikonek či tlačítek, kde to není nutné, a věnoval bych větší pozornost plánování toku obsahu. Carousel mi přijde zbytečný, říká v podstatě to samé, co je pod ním. Tam jsou ale zase ty nejzajímavější sdělení poměrně utopená v ikonkách a tlačítkách. Stavěl bych na výrazných textech, máte co říct, dejte tomu prostor i po designové stránce.
    • Nebojte se na hlavní stranu dát víc produktů. Na mobilu je pouze jedna čokoláda, chudinka samotná :) I bez posouvání do strany by bylo dobré vidět alespoň 2. Na desktopu můžete mít třeba 3 řádky, lidé si rychleji udělají představu z více zboží.
    • Přemýšlejte nad pojmenováním produktů na výpisu. Když lidé skáčou mezi řádky, chtějí co nejméně číst a co nejrychleji najít něco, co je zaujme. Z diskuze vidíte, že lidi zajímají zvláštní příchutě, tomu bych dal prioritu - příliš často se vám opakují sdělení jako "52% mléčná čokoláda" na začátku. Co je zajímavější název, Česneková čokoláda, nebo 60% tmavá čokoláda s příchutí česneku? Obecně, pokud se něco opakuje a není to příliš zajímavé, je možné to oddělit od nadpisu a použít jako štítky.
    • Rozmazané obrázky na výpisu produktů na mobilu, chce to alternativní 2x soubory pro displeje s větší hustotou bodů.
    • Obecně se na mobilu e-shop neprochází dobře. Navigace by mohla být fixní, při rozbalení menu produktů není nutné je mít rozdělené napůl, obojí je možné zobrazit na jedné obrazovce a odpadá nutnost šoupat prstem, abych viděl druhou polovinu nabídky. Alespoň dokud jsou tam jen tyto 2 sekce. Obecně bych šoupání vyhradil jen produktům, nepřeháněl bych to. Špatně se vybírají nabídky, texty potřebují na mobilech větší řádkování, je to moc blízko sebe.
    • Select boxy jsou zbytečné, ve vašem případě ani nedávají smysl. Máte málo produktů na to, aby v něčem pomohly, občas jsou všechny produkty za stejnou cenu (nemá smysl filtrovat dle ceny) a zobrazení počtu produktů na stránku už nikdo nepoužívá. S tím kolik produktů zatím máte ani nemusíte používat tlačítko zobrazit víc, stačí zobrazit vše rovnou :) 30 produktů je naprosto v pořádku.
    • Některé produkty mají super obrázky, u jiných (BIO čokolády) chybí fotky nezabalených produktů. Klidně toho přidejte víc, vyplatí se vám to - uživatelé si nikdy nestěžují na příliš mnoho atraktivních obrázků.
    • Pojmenování některých tlačítek. Já osobně (i přes profesionální deformaci) jsem se vteřinu pozastavil nad "pokračovat v objednávce" u dialogu po vložení do košíku, protože to se běžně používá právě při odesílání objednávky. Přirozenější je něco ve stylu "chci dál vybírat", "pokračovat v nákupu" apod. Bílý text na zlaté není moc čitelný.
    • Stát jako textové políčko opravdu ne. To ani není proto, že bych nepřál obyvatelům Kobrastánu, aby u vás mohli nakupovat, ale přiděláváte si zbytečné komplikace a stejně tak uživatele matete - mám vyplnit ČR nebo Česká republika? Přemýšlet nad vychytávkami jako vyplňování adresy podle PSČ, našeptávač apod. - ale samozřejmě záleží na vašem řešení.
    • Objednávka na mobilech je vyloženě nepříjemná, spoustu věcí je možné schovat či zmenšit, lépe pracovat s prostorem, hodně se plýtvá.

    Držím palce.

  29. Těm nutričním hodnotám u některých mléčných čokolád se mi nechce věřit... konkrétně 13g cukru (na 100g) vážně?

    Fitness čokoládu bez přidaného cukru se sladidly neplánujete vyrábět? pokud to není proti vašemu názoru na přírodní suroviny... určitě by o to byl obrovský zájem včetně diabetiků

    Líbí se mi vaše nabídka kakaových bobů, uvítal bych i drcené, mám je rád si je přidávat do vloček :)

  30. Citace Původně odeslal ChocolateHill Zobrazit příspěvek
    Tak to jsme moc rádi, že vše chutnalo! Děkujeme
    Dobrý den, Petře,

    moc děkujeme za energii, kterou jste věnoval posouzení našich stránek. Jsou to všechno velmi dobré postřehy. A dost si ceníme toho, že jste se oprostil od našeho příběhu a vize a pustil jste se objektivně do e-shopu samotného.

    Dovolíme si přidat k jednotlivým bodům také nějaký komentář, ať tomu také věnujeme na oplátku energii.

    - grafika - on je to určitý derivát našeho původního webu, který byl v podobném ražení. Ale máte naprostou pravdu, obsah trochu nesourodý je. Je to tak trochu výsledek překotné přípravy, kdy jsme se to snažili nasadit dost rychle. A zároveň tam máme jistá omezení krabicového řešení, které se těžko překonávají. Zjednodušení bude na místě. Ale... Ve chvíli, kdy si trošku odpočineme, e-shop něco vydělá a zaslouží si další investice a náš čas. Nyní zaměřujeme pozornost na odladění logistiky a na vývoj nových produktů. Vaši práci znám. Pošlete mi prosím do PM Vaši cenu za kompletní audit a úpravu dle Vašich zkušeností. Nežádám o to, protože bychom to chtěli realizovat hned. Nicméně chci znát cenovku za podobný úkon a můžeme si to dat do budoucích cílů. A dovedu si představit, že to s Vámi budeme realizovat.

    - Víc produktů - ano, toto též zvažujeme. Jenže takto to vypadá proto, že jsme měli jako součást zadání požadavek: "Nechceme, aby to byl běžný e-shop, chceme aby to byla zároveň i prezentační stránka čokoládovny a značky." Prodej přes e-shop pro nás není vyloženě prioritní. To znamená, že hlavní konverzní cíl, ač Vás to možná překvapí, není jen prodej. Pro nás je úspěchem i seznámení se značkou. Naše produkty jsou například ve Sklizenu a v mnoha zdravých výživách a e-shop je doplňkový prostor. A také místo, kde si můžeme trošku hrát. Jdou tam dostat rychle novinky, můžeme vymýšlet limitované edice. My se vlastně se ženou e-shopem hlavně bavíme :) Ale to samozřejmě nebrání tomu ukázat tam více produktů. Budeme to seriózně zvažovat. Může to být součástí balíku úprav, až si to sedne, nebo třeba té větší změny, která samozřejmě přijde, když se tomu bude dařit.

    - Názvy produktů - Na tom určitě něco bude. A máte pravdu, toto budeme muset skutečně upravit. V zásadě jsme tam opakovali oficiální názvy z čokolád. Asi bych to změnil i hned. Jediné, z čeho mám nyní strach, tak je to, co by na to řekli vyhledávače. Google nás zrovna čerstvě zaindexoval. A tak trochu bych měl strach, co to udělá, když mu to všechno "pod rukama" změním. Takže zkusíme úpravy pak případně plíživě a postupně, ať ho moc nedráždíme :) Ale plánujeme celou řadu produktů a tam určitě tuto změnu uděláme hned. Moc děkuji za výborný postřeh!

    - Rozmazané obrázky - to je oblast, kde narážíme na technické možnosti krabicového řešení. Obrázky jsou tam velké téma ještě od chvíle, než jsme to spustili. Teď se tam bojuje spíše s kompresí, kdy tam například nahrajeme png soubor o velikosti 100 kb a systém to překlopí do velikosti 1 MB při zachování rozměrů. Takže to s provozovatelem řešíme a pracujeme společně na nápravě. Rozmazané obrázky. To nás mrzí také. Ale mít tam rozměr třeba pro retinu je něco, co není součástí krabicového řešení a museli bychom to navrhnout jako budoucí změnu pro všechny e-shopy a doufat, že se to implementuje. Na to bohužel tedy vliv nemáme. A jsme si toho vědomi.

    - Menu - v budoucnu rozhodně budeme muset tímto směrem jít. Položky v menu jsou skutečně moc u sebe. Dokonce jsme to plánovali změnit ještě před spuštěním, ale nakonec jsme nechtěli zdržovat spuštění, které jsme za každou cenu chtěli 1.2. realizovat. Dobrou klikatelnost položek chceme každopádně realizovat. A dokonce jste mě vyburcoval. Požádal jsem rovnou vývojáře, ať to udělá. Sice na současném rozložení. Ale aby ty odkaz dal dál od sebe, oddělil nějakou linkou a udělal z toho klikatelná pole (ne jen odkazy). K vyburcování vede i to, že jsem se díval do GA a mobilní návštěvnost je nyní na víc jak 60 % z celku.

    - Select boxy - nyní v podstatě vycházíte z nabídky, kterou máme nyní. Nicméně tento rok by se počet produktů měl minimálně zdvojnásobit. Aktuálně chystáme celou řadu low carb čokolád, plánujeme pralinky a BIO posypávané čokolády. Takže tyto funkce začnou dávat smysl. "Zobrazit víc produktů" tam máme ponechané tak trochu z donucení. A to kvůli velkým rozměrům obrázků. Kdyby tam vyběhlo vše, už by to speed testy nedávaly vůbec. Až se nějak vyřeší rozměry obrázků, tak defaultní počet zobrazených produktů minimálně navýšíme.

    Obrázky - ano, toto budeme doplňovat. Se ženou příští týden budeme fotit další fotky. Zatím jsme neměli takové, se kterými bychom byli spokojeni. Budeme přidávat všude i fotografie přímo z výroby. Obsahově se budeme snažit e-shop posouvat i nadále. Toto je stav po spuštění a pracujeme na tom každý den několik hodin a pracuje se na tom. Takže v tomto bodu s radostí vyhovím :)

    Tlačítka - výborný postřeh. A hurá, v administraci mohu tento typ textů ovlivnit. Takže jsem to hned změnil. Máte pravdu, bylo to trošku zavádějící a v podstatě obě tlačítka obsahově lákala do košíku :)

    Stát - toto je asi defaultní požadavek krabicového řešení. To znamená, že to databázově takto vyžaduje. A obávám se, že to také nebudeme mít úplně pod kontrolou. Ale zkusíme to ověřit, nejste první, kdo se nad tím pozastavil (vč. nás). Ale všechny e-shopy běžící na tomto systému to budou mít. Je to spíš na zpětnou vazbu provozovateli a společné hledání řešení pro všechny.

    Objednávka na mobilu - naprosto souhlasím. Zejména ten orientační panel s kroky by se dal na mobilu redukovat na prosté naznačení kroků bez popisků. O tom víme, ale opět se pohybujeme v oblasti mantinelů aktuálního technického řešení. Zcela určitě to se to budeme snažit optimalizovat, pokud takové možnosti budou. Ale bude to spíše až v řádu měsíců, až se prokoušeme produktovým portfoliem a e-shop si na takové změny vydělá.


    Abych to shrnul. Nedostatků jsme si vědomi. Některé dokážeme vyřešit, některé jsou mimo možnosti krabicového řešení. Zároveň jsme však s řešením velmi spokojení. Pro účely, které e-shopem sledujeme, je to více než dostatečné. Vždy když jde člověk do krabice, tak musí být připraven na celou řadu kompromisů. Ty jsou však bohatě vynahrazeny robustním řešením, které kdyby chtěl člověk realizovat custom systémem, tak by si musel připravit pár milionů + musel mít dedikovaného vývojáře.

    Společnosti Webczech, která to pro nás realizovala, jsme tedy za výsledek velmi vděční. Udělal se tam kus práce a vypadá to pěkně. Jsme malá čokoládovna. Ani jsme neplánovali, že bychom měli e-shop na takové úrovni. Dokonce si myslíme, že většinu relevantní konkurence relativně překonáváme. Ale nic z toho neznamená, že nebudeme chtít inovovat, ladit a vypiplat to k dokonalosti (alespoň takové, která je reálně dostupná).

    Ještě jednou moc děkujeme za perfektní zhodnocení, strašně moc jste nám pomohl. A třeba to v dohledné době rozvineme do hlubší spolupráce. K tomu ale budeme potřebovat zabrat a rozjet e-shop obchodně :) Abychom mohli zaplatit odborníky na slovo vzaté.

    Přejeme krásný zbytek dne. Petr a Jana

    ---------- Příspěvek doplněn 04.02.2019 v 22:37 ----------

    Citace Původně odeslal Macecha Zobrazit příspěvek
    Těm nutričním hodnotám u některých mléčných čokolád se mi nechce věřit... konkrétně 13g cukru (na 100g) vážně?

    Fitness čokoládu bez přidaného cukru se sladidly neplánujete vyrábět? pokud to není proti vašemu názoru na přírodní suroviny... určitě by o to byl obrovský zájem včetně diabetiků

    Líbí se mi vaše nabídka kakaových bobů, uvítal bych i drcené, mám je rád si je přidávat do vloček :)
    Dobrý den,

    u mléčné čokolády preferujeme spíše sušené mléko. Vedle bobů je tam navíc i přidané kakaové máslo. Dáváme do ní výrazně méně cukru než do ostatních čokolád. Za takto nízký podíl cukrů může to, že se jedná o vysokoprocentní mléčnou. A je tam mnohem méně cukrů než ve tmavé. U tmavých ochucených 60% je totiž 40 % třtinového cukru. Je jen dvousložková. V mléčné je větší zastoupení tuků. A to kvůli živočišnému tuku z mléka. Takže ve finále ta čokoláda je nutričně zajímavější než naše tmavé, když to vezmeme z tohoto pohledu.

    Fitnesss čokoláda... Ani nevíte, jak jste blízko skutečnosti. Tento týden se vyrábí testovací šarže low carb čokolády. Bude tvořena jen kakaovými boby, kakaovým máslem, ořechy a pravděpodobně sušeným kokosovým mlékem. Pokusíme se vyhnout sladidlům. A pokud to bude nezbytné, tak uděláme variantu i s erythritolem. Ač to zní jako název odporně, tak je to přírodní látka, kterou lze nahradit cukr :) A přitom má nula kalorií. Akorát má 70 % vnímané sladkosti oproti klasickému cukru. Doporučuji nás zasledovat na sociálních sítích. Jakmile bude vývoj dokončen, budeme tam informovat.

  31. Tak cokolady dorazily a fajne. Uz mam v sobe malina+mata a dobre dobre. Jelikoz sem si objednal od kazdeho kus, tak budu degustovat delsi dobu. Jen si rikam, ze by ty ozdoby mohly byt vice zapustene v te cokolade, takto je to hodne na povrchu a uprimne dost se toho odlouplo pri bezne manipulaci...

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3